Autor |
Wiadomość |
fxrider |
Wysłany: Czw 7:47, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
Po weekendzie strzelę fotkę z linkami.
Generalnie tak - wszystkie idą od przodu i przechodzą "tunelem" pomiędzy mocowaniami kierownicy (z tym, że sprzęgło mam hydrauliczne), a dalej wzdłuż górnej belki ramy.
Co do wywalania silentblocków - najlepiej na ich miejsce byłoby wytoczyć jakieś grzybki z plastiku, żeby w razie poważniejszej gleby jednak mogły się trochę odkształcić, zamiast łamać coś. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Czw 6:14, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
linki prowadzone przed keirownica ?
btw u mnie gumy silentbloku sa poparciale , zapewne mozna je wywalic w kosmos i miec na sztywno ? |
|
|
fxrider |
Wysłany: Śro 21:51, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
Hej,
wspominałem wcześniej, że planuję zdziałać trochę insze podwyższenia - takie, aby nie wpływały negatywnie na sztywność kierownicy (tzn. nie chciałem długiego ramienia na silentblocku).
Tak to wyszło w praktyce (+4cm):
http://img828.imageshack.us/g/dscf1648n.jpg/
Linek starczyło bez żadnego problemu, myślę, że dałoby się jeszcze ze 2 cm podnieść nie martwiąc się o linki.
Moto prowadzi się zupełnie inaczej - IMO lepiej i już nie ma problemu z trzymaniem (się) kierownicy podczas jazdy na stojąco.
pozdrawiam, Adam |
|
|
doktor |
Wysłany: Śro 14:27, 02 Mar 2011 Temat postu: |
|
ok wszystko jasne, dzięki! |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Śro 10:03, 02 Mar 2011 Temat postu: |
|
Kiedyś to były tuleje gumowo-aluminiowe montowane w tylnym zawieszeniu Vw POLO z 96r. To są główne tulejki trzymające tylną belkę z podwoziem. Te tulejki co ja mam zostały wyciągnięte z POLO, które miało luzy na belce przez to gumy same odpadły ;]
Już nie pamiętam dokładnie bo ja swoje w piwnicy znalazłem jak szukałem czegoś co pasuje na podwyższenie kierownicy.
Chyba to są te tuleje jak były nowe:
http://allegro.pl/tuleja-belki-zawieszenia-ibiza-cordoba-vw-polo-i1441587052.html |
|
|
doktor |
Wysłany: Śro 9:36, 02 Mar 2011 Temat postu: |
|
jak dokładnie nazywa się ta tują i gdzie ona jest montowana w vw polo? |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Wto 21:29, 01 Mar 2011 Temat postu: |
|
Nie może być luzu między tuleją a śrubą ;] Muszą pasować idealnie. |
|
|
doktor |
Wysłany: Wto 19:59, 01 Mar 2011 Temat postu: |
|
lukasz_vip jaka jest wewnętrzna średnica tej tulei? Chodzi mi o to czy jest dużo luzu między tuleją a śrubą mocująca kierownice ? |
|
|
lukasz_vip |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Nie 18:06, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
te adaptery fajne , ale tam jest 3.5 cm , a lukasz_vip mowi ze max to 3 ... wiec chyba nie podejdzie ? |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Nie 12:04, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
Ja mam 3cm podwyższenia i to jest max co można założyć przy ssaniu połączonym z przełącznikiem zespolonym. Większe dało by radę przy założeniu ssania i przełączników od SC. |
|
|
fxrider |
Wysłany: Sob 18:09, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
Też chętnie bym dał 5cm, ale obawiam się, że przewodów mi zbraknie (od dekompresatora już jest mało zapasu, mam też dłuższe lagi i przewód hamulca z ADV ledwo starcza) |
|
|
kogut |
Wysłany: Sob 16:58, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
Witajcie ! Ja w moim dałem pięciocentymetrowe , teflonowe tulejki . Od razu lepiej się jedzie na stojąco . |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Sob 16:10, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
mi chodzil o tulejki raczej , ale dzieki za lynka. |
|
|
fxrider |
Wysłany: Sob 13:30, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
Jak widać nie jest to jedyne możliwe rozwiązanie (i niekoniecznie optymalne).
pzdr, Adam |
|
|