Autor |
Wiadomość |
KozioŁ |
Wysłany: Pią 0:47, 02 Sty 2015 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | wiekszosc łozysk jest fabrycznie zakryta, bo nie jest produkowana typowo pod wałek rozrządu w ktmie z silnikiem RFS a to czy producent sciąga uszczelnienia czy nie to juz inna kwestia. |
praktycznie każde łożysko możesz kupić w wersji zakrytej lub nie, to samo tyczy się luzów, to ty wybierasz jakie łożysko potrzebujesz.
Skoro producent silnika zaleca takie łożyska (w tym przypadku zakryte) to po co kombinujecie? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 0:11, 02 Sty 2015 Temat postu: |
|
wiekszosc łozysk jest fabrycznie zakryta, bo nie jest produkowana typowo pod wałek rozrządu w ktmie z silnikiem RFS a to czy producent sciąga uszczelnienia czy nie to juz inna kwestia. |
|
|
studencik |
Wysłany: Czw 23:00, 01 Sty 2015 Temat postu: |
|
Łożyska KOYO to najwyższa japońska półka więc skoro są zakryte i maja plastikowy koszyczek to tak ma być konstrukcja takiego łożyska nie wymaga dodatkowego smarowania i " podlewania olejem " |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 22:34, 01 Sty 2015 Temat postu: |
|
a w skrzyni biegów to łozyska pracują na oleju prosto z filtrów ? tam przy agresywnym uzywaniu sprzęgła i skrzyni biegów pracują w jeszcze gorszych warunkach.
a tyle co "syfu" jest na górze silnika to jest całe nic, tam nie ma elementów które jakos znacząco zasyfiaja olej, a i tak jest wszystko pompowane przez filtry. wiec na pewno to nie jest kwestia czystosci oleju
z ciekawosci jak bede w KTMie to zapytam czemu tak a ne inaczej ;P mzoe bedą znali odpowiedź |
|
|
PiterBaja |
Wysłany: Czw 22:03, 01 Sty 2015 Temat postu: |
|
Obrazo napisałem "syf". Zauwaz ze te łozyska sa strasznie narazone jakies zanieczyszczenia pływajace w oleju szczególnie ze olej z pompy spływa bezpośrednio na nie. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 17:39, 01 Sty 2015 Temat postu: |
|
a jaki syf masz na górze silnika ? |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Czw 16:38, 01 Sty 2015 Temat postu: |
|
Dlatego zakładamy zakryte tak jak konstrukcja przewiduje. |
|
|
PiterBaja |
Wysłany: Czw 15:47, 01 Sty 2015 Temat postu: |
|
Chodzi o osłonę mechaniczna kulek łożyska przed jakimś syfem z góry silnika. |
|
|
Maciek222 |
Wysłany: Czw 8:10, 01 Sty 2015 Temat postu: |
|
Nie sądzicie ze to jest trochę zastanawiacjace czmu akurat tylko tam w całym silniku zaprojektowali uzycie zakrytych łożysk? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 0:57, 01 Sty 2015 Temat postu: |
|
szaman108 napisał: | A jakie zakłada KTM w fabryce.....zakryte tak? |
tak zakryte |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Śro 21:00, 31 Gru 2014 Temat postu: |
|
A jakie zakłada KTM w fabryce.....zakryte tak? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 16:59, 31 Gru 2014 Temat postu: |
|
tez wkładam odkryte odkąd mam ktm i nic sie złego z nimi nie dzieje...
jak sciągałem zakryte łozyska to były i tak w srodku pełne oleju, tylko że dosyc przepracowanego |
|
|
Maciek222 |
Wysłany: Śro 16:18, 31 Gru 2014 Temat postu: |
|
No właśnie a ja w dwóch swoich ktmach mialem pozakrywane! I zawsze iak wymienialem to już wkladalem odkryte. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 16:17, 31 Gru 2014 Temat postu: |
|
łożyska wałka rozrządu mają być z osłonkami
wpierw poczytajcie po co one tam są a później demontujcie |
|
|
PiterBaja |
Wysłany: Śro 16:12, 31 Gru 2014 Temat postu: |
|
łozyska na wałku maja być bez osłon co umożliwia podlewanie je cały czas olejem z góry. |
|
|