Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
hacker33
Wysłany: Sob 15:59, 03 Sty 2015
Temat postu:
Jest zauważalna.
Czy masz dobrą sprężyną pod swoją wagę sprawdzi mierząc SAG i jest to najlepsza wytyczna czy masz za miękką czy za twardą.
K2kt
Wysłany: Sob 15:35, 03 Sty 2015
Temat postu:
Mam jeszcze jedno pytanie.
Sprawdziłem moją sprężynę i mam 72-250. Czy różnica w sztywności jest duża, zauważalna w porównaniu do 69-250? Czy raczej tyle co nic?
henio12323
Wysłany: Czw 15:50, 01 Sty 2015
Temat postu:
dokładnie jak kolega wyżej mówi
a amorek tylny serwisowałeś. co do przedniego ilość oleju nie ma aż takiego ogromnego znaczenia. ja kiedys ise przejechałem całkiem bez oleju - tyle co odrbina na smarowanie, i tyle że nie chodziło wszystko płynnie, ale twardość była zblizona, bo za twardosc odpowiada spręzyna. ilosc oleju odpowiada sposób tłumienia przy np skoku czy pokonywania przeszkody
hacker33
Wysłany: Czw 15:00, 01 Sty 2015
Temat postu:
Kolor sprężyny nie ma nic do rzeczy. Znaczenie ma to co jest na niej wybite - twardość i długość.
Sprężynę dobierasz według manuala lub dajesz o jedną niżej niż tą co masz obecnie.
Chociaż twoja waga jest książkowa i seryjna sprężyna powinna być ok.
Jej oznaczenie to 76/250.
Mam nadzieję że nie założyłeś sprężyny progresywnej.
Przez serwis rozumiem rozebranie zawieszenia na czynniki pierwsze, wyczyszczenie wszystkiego i wymiana elementów eksploatacyjnych.
Napełnienie olejem zalecanym przez ktm dla przodu 5W dla tyłu 2,5W.
Sanchez nie produkuje zawieszeń tylko je serwisuje i tuninguje.
Wysłanie do niego twojego zawieszenia w celu tungu jest pomysłem bardzo dobrym.
Polecam pobrać manuala do motocykla i się troszkę z nim zapoznać.
http://www.ktm.com/pl/dealerzyi-serwis/serwis/instrukcje-obslugi-katalogi.html?tx_ktmproduct_pi3[action]=searchResult&tx_ktmproduct_pi3[controller]=DocumentFinder&cHash=fa04c74e11d00ecae22885a5f2378c34
K2kt
Wysłany: Czw 14:28, 01 Sty 2015
Temat postu:
Całe zawieszenie przeszło serwis. Różnica oczywiście znacząco sie poprawiła zwłaszcza z przodu. Bardziej tylnego amora się upieram(mam wrażenie że jest za twardy w porównaniu do moto taty).
Wymienialiśmy sprężynę z białej na pomarańczową (niby biała na większą wagę, ale pewni tego nie jesteśmy po wymianie). Jest ciągle tak samo.
Moto chce wymienić na 2t ze względu na wagę i charakterystykę silnika, ale w gorącej wodzie kompani nie jesteśmy, bo jednak motorek mam już prawie 3 lata (dokładnie w lutym) i nigdy nie zawiódł. Jeśli nie sprzedamy/wymienimy do marca-kwietnia to zostajemy przy tym
Ale z zawieszeniem to racja, jeśli nie sprzedam to wymienię na jakieś, może Sanchez.
hacker33
Wysłany: Czw 14:00, 01 Sty 2015
Temat postu:
A co rozumiesz przez lepszy zawias?
Przedni zawias macie taki sam.
Tylny amortyzator macie ten sam typ ale inny model. Ty masz uboższy ponieważ bez regulacji high speed.
Wiadomo, że każdy model motocykla w każdym roczniku ma inne ustawienia zawieszenia.
Inne blaszki, zaworki, sprężyny, kliknięcia.
Może po prostu twoje zawieszenie wymaga już serwisu. Wymiany uszczelniaczy, panewek, oleju.
A jak i tak się uczepisz tego zawieszenia to lepiej zmienić sam amortyzator za 500-1000zł niż cały motocykl jeżeli ze swojego jesteś zadowolony i jest sprawny mechanicznie.
K2kt
Wysłany: Czw 13:39, 01 Sty 2015
Temat postu:
Przód tak jak pisałem jest lepiej po odlaniu oleju, bardziej tylny amorek mnie zastanawia czy się różni od wspomnianych przeze mnie roczników.
krzysiek919
Wysłany: Czw 13:27, 01 Sty 2015
Temat postu:
może masz za gęsty olej zmień na rzadszy np 7,5W albo 5W
K2kt
Wysłany: Czw 13:01, 01 Sty 2015
Temat postu: Exc 250 zawieszenie, rocznik
Cześć.
Planuję wymienić motocykl na 200,250 albo 300 w 2t. Może ktoś powiedzieć czy w 250 2t jest jakakolwiek różnica w zawieszeniu porównując roczniki 2007-2008 do 2009-10? Tata twierdzi, że tak że od 2009 jest już całkiem inne zawieszenie bo jak wsiadam na jego motocykl jest duuużo lepsze od mojego (jego rocznik 09 mój 07 tylko, że mój 250 4t)
Okazało się że przy wymianie oleju w lagach wlaliśmy za dużo, ale już odlaliśmy. Trochę się poprawiło, jest miększy ale to i tak nie to samo.
I teraz sprawa tyłu, bo to nas bardziej wkurza. Zmieniliśmy sprężynę na miększą, regulowaliśmy, ale w porównaniu do moto taty nadal jest twardy niczym Showa w crf
Jakieś opinie? Kasy nie mamy za dużo i rocznik 2009 przy kupnie to maks chociaż dobrze by było mieć w zapasie i szukać coś 07-08 tylko ciągle mnie intryguje czy zawieszenie jest inne czy takie samo.
Dodam że ważę 79kg mam 184cm wzrostu.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin