Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
fxrider
Wysłany: Wto 23:40, 15 Mar 2011
Temat postu:
140/80-18 jest wręcz dedykowana do LC4.
mariantofana
Wysłany: Wto 22:51, 15 Mar 2011
Temat postu:
Jednak od 1 do 11
tu masz nieco więcej na ten temat:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?p=14994003
pozDRo
mariantofana
Wysłany: Wto 22:19, 15 Mar 2011
Temat postu:
tak jak pisze
fxrider
masz tam oznaczenia cyferkowe- skala od 1 do 7 o ile sie nie myle. jak spojrzysz na ten plastikowy pierścień, którym się kręci powinny być tam wytłoczone cyferki, po obu stronach.
pozDRo
Rysiek24
Wysłany: Wto 21:48, 15 Mar 2011
Temat postu:
gorne pokretlo jest oznaczone , ale dolne juz nie , no ale sprawdze organoleptycznie roznice w odbicu.
fxrider
Wysłany: Wto 20:44, 15 Mar 2011
Temat postu:
Powinieneś mieć cyferki na plastikowym pokrętle. Dolne pokrętło służy do regulacji tłumienia odbicia, więc im większą wartość ustawisz tym wolniej amorek będzie wracał.
Rysiek24
Wysłany: Wto 20:20, 15 Mar 2011
Temat postu:
w ktora strone kreci sie dolna regulacja amora centralnego , tzn w ktora jest + a w ktora -
Rysiek24
Wysłany: Czw 19:01, 10 Mar 2011
Temat postu:
jak bardzo lamliwe macie plastiki ? ja dzis lekko nadlamalem przednia owiewke z gory , nawet nie wiem czym , w bocznej tylnej tez jedno mocowanie na tzw klips do subframe ramy peklo i odpadlo .
p.s czy halasuajcy kosz sprzegla to lozyska pod koszem do wymiany ? . Co ciekawe slychac to wyrazniej w kasku niz bez. Po wduszeniu klamki ucicha .
fxrider
Wysłany: Śro 23:48, 09 Mar 2011
Temat postu:
Ściągasz koło, wyjmujesz tą zawleczkę a potem uderzasz w wystającą część trzpienia - musi "wyskoczyć", bo tam na takej "beczułce rozporowej" siedzi - dalej będzie dał się już łatwo wyciągnąć.
Rysiek24
Wysłany: Śro 21:50, 09 Mar 2011
Temat postu:
pany , jak wyciaga sie klocki z tylnego zacisku ? wyciaglem sprezynke zabezpeiczajaca kolek , kolek kreci sie dosc luzno , ale nie idzie go wyjac z zacisku.
Rysiek24
Wysłany: Wto 21:17, 08 Mar 2011
Temat postu:
ja dzis pierwzy raz po legalu latalem, zmiana komina duzo dala , motocykl naprawde konkretnie zapierdala w nawet na drogowych przelozeniach , zawiecha WP cudnie wybiera, niestety moc = spalanie :/ , ale dokladniej powiem jak zrobie 100 km , bo szczatkowe wyliczenia moga byc mylne , jutro zmieniam oponki na jedyne sluszne i lece w teren
. Musze jeszcze dolozyc pare pierdol do kata i wymienic olej , chociaz znajac gebelsa , jest swiezy,
W miedzyczasie wyszla mala usterka , spalony wnetylator - kupilem uzywke za 100 z wysylka i kreci kiedy cza , laga zaczela sie pocic , ale klisza fotograficzna pomogla , ma trudnosci z zalapaniem na zimno (prawdopodobnie zalewa sie) - ale podnioslem iglice....
fxrider
Wysłany: Wto 20:50, 08 Mar 2011
Temat postu:
Ja dzisiaj doprowadziłem swoje LC4 do stanu jezdnego z czego niezwłocznie skorzystałem
Fajnie lata, ale mam wrażenie, że na "nowym" silniku HF dół jakby trochę gorszy jest - ale to do testów jeszcze.
bully
Wysłany: Nie 15:10, 06 Mar 2011
Temat postu:
Dzięki, czyli już wiem że nie mam tej pierwszej rurki performowanej reszta się zgadza, czyli trzeba poszukać i wykombinowac ta rurkę, druga częśc będe skracal tak jak w SX, bo nie lubie takich wystajacych tlumików, bo się urywają.
Rysiek24
Wysłany: Nie 5:03, 06 Mar 2011
Temat postu:
http://mitglied.multimania.de/GOGGOLOGE/Andypovic.htm
- pierwsze foto , to seryny tlumik w srodku , mozna kupic wygluyszenia , ale jest to dosc drogie
http://www.moto-akcesoria.pl/wata-do-izolacji-wygluszenia-tlumika-250g,p,21134.
Albo szukaj jekiegos koca gasniczego , np w strazy moze maja na zbyciu , albo za flakona oddadza.
bully
Wysłany: Sob 20:53, 05 Mar 2011
Temat postu:
jak powinien wyglądać w środku tlumik HXC?
Moj jest do zgięcia pusty, na zgięciu jest przegroda z kawałkiem rurki potem typowy przelot do końca, czyli rura perforowana. Cały ten wkład trzyma się na dwóch śrubach po bokach na środku wydechu. Tka ma być czy mam coś grzebane.
Co dać za wytłumienie, bo u mnie nie ma już nic a watę z doświadczenia wiem że szybko wydmuchuje.
Rysiek24
Wysłany: Sob 17:13, 05 Mar 2011
Temat postu:
rozebralerm tlumik, ktos w pierwszej rurce perforowanej ( tej cienkiej) naroibl duzo zwezek z blaszki , powycinalem to w PiS du i efekt przerosl moje oczekiwania , takiego basu dawno nie slyszalem
Niestety samej rurce sie dostalo troszke, ma teraz duzo szerokich szpar, boje sie ze bedzie mi gubic wyciszenie z wlokna.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin