Autor |
Wiadomość |
kauboy |
Wysłany: Wto 22:38, 06 Sty 2015 Temat postu: |
|
cos sie rozregulowało o dalej jest lipa, juz nie moge ustawic zeby było dobrze. Chyba dam motor do serwisu bo juz niemam pomysłu co to moze byc ;/ |
|
|
kauboy |
Wysłany: Nie 23:04, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
Na biegu jałowym było to samo. Cały czas było to samo, było bo juz to ogarnołem a mianowicie wymienilem; Przepustnice , i 3 dysze. Wszystko wziolem z takiego samego gaznika od wr 400 i motocykl działa bardzo dobrze, czasami tylko pusci ognista marchewke przy wiekszym gazowaniu ale mysle ze jest to spowodowane przelotowym tłumikiem. Z moich obserwacji wynika ze przepustanica mu sie megaaaa bardzo wytarta ze az jej kawałek na rogach brakujea to chyba by musiało byc przy jakis 800 mth, bo co ma do tego ze jest lekko poprzecierana od czoła ? chyba nic. Srube od skladu mieszanki wkrecilem na maksa i odkrecilem 1,75 raza. Jak narazie mysle ze problem juz całkowicie znikną. dzieki za pomoc ziomki !!! |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Nie 20:58, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
sprawdz to na biegu jałowym, a nie kiedy jedziesz...tylko niech sie silnik nagrzeje |
|
|
kauboy |
Wysłany: Nie 20:52, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
przed remontem niewiem jak było bo przejchalem sie tylko raz. Teraz co dodam gazu to ma wysokie i musze go zduszac |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Nie 17:51, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
czy przed remontem było wszystko ok? moze iglice dałes za wysoko? najlepiej to jakbys ustawił wszystko jak było przed dłubaniem..co do schodzenia z obrotów to cały czas tak samo jest? czy jak przekecisz manetka to raz ma duze obroty a jak znowu dasz gazu to juz ma normalne? ogólnie ciezko ustawic jałowe obroty silnika? czy cały czas to samo |
|
|
kauboy |
|
|
kauboy |
Wysłany: Nie 17:13, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
dzieki Pawciak za rade co to moze byc , moze to ta wytarta przepustnica ;/ Hacker włąsnie jeszcze dzis sprubuje zmienic na jakas wieksza bo gdzies mam. Tak sobie mysle ze przepustnica to musiała by byc mega wyjechana zeby przepuszczała tak duze nie szczelnosci ze obroty same ida do gory. Przepustnica pewnie nie jest droga wiec oniej tez pomysle. Przynajmniej juz w serwisie mi nie beda wymieniac tego jak sobie nie poradze jest to dla mnie zagadka bo moj kolega tej juz prubował sie z tym uporac i niedał rade a mi dzis sie skonczyły pomysły;/ |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Nie 16:32, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
a zmieniałeś dysze od wolnych obrotów? |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Nie 14:06, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
wytarta przepustnica w gazniku, nieszczelny gaznik, oring na srubce od ustawiania mieszanki moze przepuszczac lewe powietrze... |
|
|
kauboy |
Wysłany: Nie 13:17, 04 Sty 2015 Temat postu: ktm exc 450 08r nie schodzi z obrotow |
|
Siemka. Orientuje sie ktos moze w cenach w polskich serwisach za wyregulowanie gaznika tak zeby motocykl schodził z obrotow ? Prubowalem juz wszystkiego czyli; regulacja poziomu paliwa w gazniku, regulacja iglica,regulacja skladu mieszanki srubka od dołu i dalej nic nie pomaga ;/ Motocyklk dobrze odpala itp ale gdy sie przygazuje nie schodzi na wolne obroty i musze go przyduszac na biegu sprzegłem i wtedy dopiero jest dobrze i ciagle to samo. Jestem zdenerwowany bo ciezko sie ta takim czyms jezdzi i jestem w stanie oddac motocykl do niemieckiego serwisu ktm, ceny myusle nie beda duzo wieksze niz unas. Czesci np wychodza taniej niz unas nawet.Dodam jeszcze ze motocykl jest po naprawde duzym remoncie i nie jest to padlina z luzami wszedziej, zawory itp. Ma ktos jeszcze moze jakis pomysł co moze pomuc zeby dobrze schodził z obrotow ? |
|
|