Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
pawciak12
Wysłany: Śro 13:07, 07 Sty 2015
Temat postu:
spróbuj 14/50 jesli masz teraz 13/50, przednia zebatka jest tansza od tylnej wiec jak ci nie bedzie pasowac to opylisz dosyc łatwo bo 14z to czeste przełozenie wybierane na przód.... ja smigam 14/50 jest naprawde ok, jazda po lasach (płasko ja na klacie 12 latki) + zwirownia lekkie podjazdy + sporadycznie jakis tor amatorski, chociaz czuje ze to i tak za krótkie przełozenie dla mnie, jak bede wymnieniał naped to spróbuje 14/48 ewentualnie 14/47...
RobekKRK
Wysłany: Śro 8:55, 07 Sty 2015
Temat postu:
Jak dla mnie (porównując do 14/50) ta opcja jest super, ale może ktoś poda lub nie jakieś argumenty dla innej kombinacji
sparci
Wysłany: Wto 21:17, 06 Sty 2015
Temat postu:
Też latam na 13/50 z tego co się orientowałem w temacie jak napęd zmieniałem to najsensowniejsza kombinacja do lasu. Próbowałem 14/50 ale zdarzało się na stromych podjazdach , że trzeba było strzelać sprzęgłem a tu większość podjazdów wychodzi bez problemu. Jeśli nie latasz po płaskim dużo to niema sensu kombinować.
K2kt
Wysłany: Nie 22:21, 04 Sty 2015
Temat postu:
Mój tata, który też ma 250 jeździ na takich samych przełożeniach jak ty 13/50. Jeździmy głównie to samo co ty plus trochę przeszkód (opony, podkłady betonowe, kłody, krótkie strome podjazdy itp) i jest idealnie.
Jeśli jedziemy gdzieś dalej, gdzie dużo tras prowadzi przez proste, polne drogi lub las to zmienia przód na 14 żeby trochę dłuższych biegów dostał.
Jak kupił to miał 14/48, ale był wtedy trochę za bardzo przymulony i brakowało mu tego strzała
RobekKRK
Wysłany: Nie 21:26, 04 Sty 2015
Temat postu: Jakie przełożenia 250 2T
Napiszcie coś o swoich doświadczeniach w temacie , jakich przełożeń używacie w 250 2T i w do jakiej jazdy.
Ja mam obecnie 13/50 (podjazdy + las). Jest nie do zdławienia, ma konkretnego strzała, super krótka jedynkę (przydaje się) ale na sypkich podjazdach lubi stracić przyczepność.
Często podjazdy robione przez innych na 2 ja oblatuję na 3 biegu.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin