Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pon 21:13, 05 Sty 2015
Temat postu:
kumpel robił pod quada pod tylny wahacz ( osłona tarczy i zebatki ) montowana na 4 srubki, przetestowana w ciezkich warunkach urwała sie po 10 minutach ;D ale tylko ze srub, tak to dostała tylko troche rys, a pare grzmotów dostała. i jest lżejsza niz plastik. w ktmie raczej nic sie nie zerwie, wiec mysle że jakis czas polata
Spidi
Wysłany: Pon 18:16, 05 Sty 2015
Temat postu:
Ciekawi mnie właśnie jak jest z wytrzymałością tych karbonowych?
Plastikowe dają radę ale wiadomo, że niezniszczalne nie są. Płyta z włókna węglowego przynajmniej teoretycznie powinna być bardziej wytrzymała niż plastik ale ciekawi mnie jak jest w praktyce? Alu raczej nie dorówna ale ta też ma swoje wady...
Mam kumpla, który struga dla funu różne karbonowe zabawki i zastanawiałem się czy nie podrzucić mu pomysłu i nie potestować z karbonowymi płytami?
henio12323
Wysłany: Pon 17:34, 05 Sty 2015
Temat postu:
najtaniej by mi wyszła zrobic samemu z amelinium, aby rame pomierzyć i rozrysować ( czyli w moim przypadku katorga
) potem jakieś uszy boczne dociąć, oddac tylko do spawania, materiał jak wiem kosztuje jakies 30-40 zł, spawanie zależy od majstra ale moze dało by sie po znajomosci za jakas lepsza wódke, wiec nawet stówka
tylko roboty sporo,
ta od kumpla była by szybszą opcją
nie ganiam ostro po kamieniach, do tej pory sobie jakos poradziłem bez, ale znajac moje szczescie to moze mi patyk pokrywe przebić
PiterBaja
Wysłany: Pon 17:21, 05 Sty 2015
Temat postu:
za stówe to lepsza jak żadna, a nie zakładamy ze na pierwszym kamieniu ja rozwali.
KozioŁ
Wysłany: Pon 16:22, 05 Sty 2015
Temat postu:
a to w ogóle coś warte jest? nie lepsza alu lub plastik? jak patrzę na te akcesoria karbonowe na motocyklach to większość połamana lub ledwo żyjąca
major000
Wysłany: Pon 15:57, 05 Sty 2015
Temat postu:
Powiedz że dajesz 100zł, może sprzeda jak mu nie potrzebne.
henio12323
Wysłany: Pon 15:54, 05 Sty 2015
Temat postu:
ee to 5x za drogo
wystrugam sobie sam coś taniej
\
dzieki za info!
major000
Wysłany: Pon 15:47, 05 Sty 2015
Temat postu:
Taka płyta kosztuję około 500zł nowa.
henio12323
Wysłany: Pon 15:38, 05 Sty 2015
Temat postu: ile moze kosztowac płyta pod silnik z carbonu ?
mam kolege, który sprzedaje praktycznie nową ( lub całkiem nową ) płyte pod silnik do 525, gość na kase nie leci, bo w garazu z czesci złozył by pewnie ze 4 ktmy, ale też nie chce mu wyskakiwać z 50 zł za płyte.
ile takie cos moze byc realnie warte? tak żeby kazdy z nas był zadowolony ?
patrze na allegro to za duzo tego nie ma, a do 525 zadnej nie znalazłem
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin