Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
żółf
Wysłany: Śro 8:14, 07 Sty 2015
Temat postu:
Anonymous napisał:
problemy są w dolnym zakresie obrotów.Jadąc na np. 3 biegu w dolnym zakresie obrotów po szybkim odkręceniu manetki pojawia się lekkie zdławienie.W górnym zakresie idzie jak szatan.Dlatego pytam czy większa dysza główna rozwiąże problem.
Chcesz kontakt do wróżbity Macieja?
Kto to może wiedziać, być może rozwiąże, chociaż wątpię żeby w tym był problem, bardziej położenie iglicy ma tutaj znaczenie. Przy regulacji gaźnika bardziej patrz na uchylenie przepustnicy niż na obroty(jedno z drugim się łączy) i tak dysza wolnych odpowiada za pracę przy niewielkim uchyleniu - powiedzmy do 1/3 i przejściu na wysokie obroty. W ogóle dobrze wyczyszczony ten gaźnik?
Gość
Wysłany: Wto 14:23, 06 Sty 2015
Temat postu:
problemy są w dolnym zakresie obrotów.Jadąc na np. 3 biegu w dolnym zakresie obrotów po szybkim odkręceniu manetki pojawia się lekkie zdławienie.W górnym zakresie idzie jak szatan.Dlatego pytam czy większa dysza główna rozwiąże problem.
henio12323
Wysłany: Wto 9:13, 06 Sty 2015
Temat postu:
nie trzeba, dysza główna odpowiada za skład mieszanki przy wiekszym odkręceniu manetki aż do pełnego otwarcia. a to jak sie zachowuje np na wolnych obrotach to decyduje dysza wolnych obrotów ;P wiec jak ma problemy tylko na wysokich albo chcesz wzbogacic to zmienaisz dysze tylko jedną
KTM250SX_RIDER
Wysłany: Wto 0:01, 06 Sty 2015
Temat postu: Dysze gaźnika Keihin
Witam.Mam pytanie odnośnie ustawienia gaźnika Keihin PWK 38 który znajduje się w moim ktm SX 250 2002r.Czy zmieniając dyszę główną na 172 lub 175 (przy obecnej 168) muszę zmienić takze pozostałe dysze na większe oraz ponownie ustawić gaźnik czy nic nie trzeba robić?.Pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin