Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
KristofSX
Wysłany: Pon 15:21, 12 Sty 2015
Temat postu:
dobrze się odpycha
ja ze sprzętami po zawodnikach mam dobre wspomnienia, miałem dwa i oba byly bardzo dobrze utrzymane, nie powiem Ci czy brac czy nie, ale warto zobaczyć, cena tez całkiem ok
oz_ktm
Wysłany: Pon 13:31, 12 Sty 2015
Temat postu:
KristofSX napisał:
wygląda całkiem zdrowo, kilka fajnych dodatków (szerokie podnóżki, siedzenie x-seat, plastiki baku i ariboxa 2014) przebieg też raczej realny
https://www.youtube.com/watch?v=p-mQxdnth28
to chyba dokładnie ten model
myślisz żeby brać ?
KristofSX
Wysłany: Pon 12:34, 12 Sty 2015
Temat postu:
wygląda całkiem zdrowo, kilka fajnych dodatków (szerokie podnóżki, siedzenie x-seat, plastiki baku i ariboxa 2014) przebieg też raczej realny
oz_ktm
Wysłany: Pon 10:48, 12 Sty 2015
Temat postu:
http://allegro.pl/ktm-exc-f-250-2013-jak-nowy-i4970866215.html
a co myślicie o tym motocyklu ?
pzodr. K
KristofSX
Wysłany: Pią 20:50, 09 Sty 2015
Temat postu:
lukas_da napisał:
grubo
taniej chyba by wyszło sprzedać sxf i kupić exc. Tyle że wiesz co masz
mam to moto prawie od nowości, wiem co zrobione, trochę gadżetów wpakowałem, silnik porobiony, szkoda mi go sprzedawać, jeszcze 2-3 sezony zrobię, i wskoczę na nowy model (nowe EXC szykują się na 2017, czyli dostępne od października 2016) - taki jest plan
lukas_da
Wysłany: Pią 20:35, 09 Sty 2015
Temat postu:
grubo
taniej chyba by wyszło sprzedać sxf i kupić exc. Tyle że wiesz co masz
KristofSX
Wysłany: Pią 20:25, 09 Sty 2015
Temat postu:
lukas_da napisał:
KristofSX napisał:
...dlatego zmieniam na xcfa
w sensie, że sxf przerabiasz? zmieniasz skrzynie i setting lag czy coś jeszcze?
wszystko
koło 18,większy bak,settiing zawiasu,przełożenia,lampa, wentylator,ciężkie koło zamachowe,mocniejszy stator,mapa zapłonu soft
lukas_da
Wysłany: Pią 20:20, 09 Sty 2015
Temat postu:
KristofSX napisał:
...dlatego zmieniam na xcfa
w sensie, że sxf przerabiasz? zmieniasz skrzynie i setting lag czy coś jeszcze?
KristofSX
Wysłany: Pią 20:07, 09 Sty 2015
Temat postu:
major000 napisał:
Według mnie bzdura totalna. Ja wiem że latają ludzie crossówkami po lesie ale prawda jest taka że prędzej crossówka nie da rady w enduro niż endurak na torze. To wynika z budowy, charakterystyki silnika, zawieszenia itd.
dokładnie, jako użytkownik crossówki w lesie potwierdzam,
dlatego zmieniam na xcfa
major000
Wysłany: Pią 20:01, 09 Sty 2015
Temat postu:
oz_ktm napisał:
major000 napisał:
Jeśli patrzyć pod tym kątem to chyba na odwrót. Enduro po torze poleci niewiele gorzej jak crossówka. Za to crossówka w lesie, na technicznym terenie słabo wygląda.
no widzisz i tu jest problem, bo z którym salonem nie rozmawiam to każdy ma inne zdanie
KNKS napisał:
Trzeba się przejechać jednym i drugim. Będziesz wszystko wiedział.
To są dwa diametralnie różne motocykle. Nie ma złotego środka.
przejechać sie mogę, ale wydaje mi sie że dopiero w trakcie użytkowania, poznania motocykla wychodzą pewne różnice.
i teraz to już zupełnie sam nie wiem :/
Według mnie bzdura totalna. Ja wiem że latają ludzie crossówkami po lesie ale prawda jest taka że prędzej crossówka nie da rady w enduro niż endurak na torze. To wynika z budowy, charakterystyki silnika, zawieszenia itd.
lukas_da
Wysłany: Pią 19:52, 09 Sty 2015
Temat postu:
Skoro już wiesz to po co pytasz?
Wszystko już zostało powiedziane w temacie. SXF=tor, EXC=enduro. Jednym i drugim wymiennie polatasz. Ja osobiście mam sxf po przeróbkach i latam tu i tam. Jedyne czego mi brakuje to papierów. Czasem by się przydały jak trzeba podjechać na szybko na CPN
Z przeróbek: bigbore, rekluse, switchmap, setting pod enduro cross.
Jeżeli zamierzasz głównie topić sprzęt, typowa przeprawówka to tylko i wyłącznie EXC!!! SXF'a zajedziesz!!!
Lam3r
Wysłany: Pią 19:52, 09 Sty 2015
Temat postu:
Z całym szacunkiem ale Pan z salonu albo jest tylko zwykłym mechanikiem i nie miał w praktyce większej styczności z jazdą wyczynowymi motocyklami marki, którą reprezentuje albo traktuje Cię jako zwykłego amatora, który ma dużo pieniędzy i kaprys, żeby sobie kupić taki motor i jezdzić nim po polach wokół własnego komina.
W takim wypadku faktycznie przy krótszych leśnych przelotach SX-F będzie lepszy i da nawet więcej frajdy bo na prostej najwięcej frajdy daje to, co najbardziej zapierdala. Ale juz w prawdziwym lesie, między drzewami czy w jakimkolwiek innym terenie SXFem będziesz się meczył w porównaniu do excf i to bardzo. Da się, jak najbardziej ale do momentu, w którym przejedziesz się exc.
Inny powód może być taki (ale to już trochę spiskowa teoria
) iż Pan z salonu dobrze wie, że jeżeli kupisz SX-F to będziesz częstszym klientem ich serwisu
Nie chce podważać czyjegoś autorytetu ale jeżeli nie jezdzisz głównie po torze a masz kasę na zakup nowego/rocznego motocykla, to bierz EXC-F, na torze sobie spokojnie poradzi a w każdym innym miejscu będzie o klasę lepszy niż SX-F.
oz_ktm
Wysłany: Pią 19:39, 09 Sty 2015
Temat postu:
major000 napisał:
Jeśli patrzyć pod tym kątem to chyba na odwrót. Enduro po torze poleci niewiele gorzej jak crossówka. Za to crossówka w lesie, na technicznym terenie słabo wygląda.
no widzisz i tu jest problem, bo z którym salonem nie rozmawiam to każdy ma inne zdanie
KNKS napisał:
Trzeba się przejechać jednym i drugim. Będziesz wszystko wiedział.
To są dwa diametralnie różne motocykle. Nie ma złotego środka.
przejechać sie mogę, ale wydaje mi sie że dopiero w trakcie użytkowania, poznania motocykla wychodzą pewne różnice.
i teraz to już zupełnie sam nie wiem :/
KNKS
Wysłany: Pią 18:42, 09 Sty 2015
Temat postu:
Trzeba się przejechać jednym i drugim. Będziesz wszystko wiedział.
To są dwa diametralnie różne motocykle. Nie ma złotego środka.
major000
Wysłany: Pią 18:10, 09 Sty 2015
Temat postu:
Jeśli patrzyć pod tym kątem to chyba na odwrót. Enduro po torze poleci niewiele gorzej jak crossówka. Za to crossówka w lesie, na technicznym terenie słabo wygląda.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin