Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Kabat
Wysłany: Czw 7:58, 19 Maj 2011
Temat postu:
a czemu byś sie bał, miałeś taki łańcuch?? mowa jest o łańcuchu nie tłokach! i chyba napisałem wyraźnie że łańcuch jest spoko, na temat ich tłoków sie nie wypowiadam bo nie używałem, ty nie używałeś łańcucha wiec jak możesz go oceniać??
Rysiek24
Wysłany: Śro 22:59, 18 Maj 2011
Temat postu:
hahah kabat , mialem tloki okinoi do mz - szkoda slow .... , to jest niestety CHINSKI wyrob , bal bym sie na tym wyjechac po bulki do sklepu
Kabat
Wysłany: Śro 10:07, 18 Maj 2011
Temat postu:
A ja kupiłem taki łańcuch
http://moto.allegro.pl/lancuch-o-ring-520-118-scigacze-suzuki-yamaha-i1611322512.html
i jestem bardzo miło zaskoczony, jest gruby nie wyciaga sie a juz troch ena nim polatałem, za ta cene az dziw ze taki dobry. Mam 15/45 i tez musiałem troche skrocic. w 640 miałem 15/42 i 155km/h na gps leciał, treaz mam 620 jeszcze nie mirzyłem na 15/45
fxrider
Wysłany: Sob 11:52, 07 Maj 2011
Temat postu:
Ja ustawiam tak, aby pod obciążeniem i dociągnięty ręką do wahacza łańcuch był równolegle do dolnej części ślizgu na wahaczu, nie dotykał do wahacza (czyli na końcu ślizgu jakieś 0,5 cm luzu do wahacza).
I jest ok - jak się rozciągnie (większy luz) to zaczyna być go słychać i szarpać przy zbyt niskich obrotach - wtedy wiem, że trzeba podciągnąć. W praktyce przy jeździe mieszanej co jakieś 800km.
Rysiek24
Wysłany: Sob 11:11, 07 Maj 2011
Temat postu:
wybralem 16/48 , pytanie jeszcze , jaki naciag lancucha zrobic ? teraz mam tak ze ja siade na moto , to miedzy lancuch a wachacz na srodku wchodza mi 4 palce na styk czyli ok 6 cm , nie dociagne lanucha do wachacza na srodku.
batsopot
Wysłany: Nie 7:04, 10 Kwi 2011
Temat postu:
http://www.gearingcommander.com/
tu mozna sprawdzic co i ile
Rysiek24
Wysłany: Nie 4:14, 10 Kwi 2011
Temat postu:
tos mnie pocieszyl
, miedzy did vx , a vm jest 100 zl roznicy ...no ale trudno...teraz zabatki mam org i lancuch jakies malo popularnej firmy i nie wyciaga sie za szybko , zebatki tez nie nikna w oczach , moze czasem warto doplacic do jakosci....
fxrider
Wysłany: Sob 22:54, 09 Kwi 2011
Temat postu:
Hej,
potwierdzam: kupiłem łańcuch 118 ogniw (w.g. manuala), przełożenia 16/42 i musiałem skrócić o 8 ogniw, aby mieć regulację na początku.
Mam RK 520SO (czyli oring, jeden z tańszych) + zębatki JT. Przejechałem na tym może z 1000 km i już są widoczne ślady zużycia - łańcuch się "łamie", na tylnej zębatce widać już lekką zmianę kształtu zęba. Ogólnie zachwycony tym zakupem nie jestem.]
Założyłem dziś pierwszy raz pełne kostki na oba koła i jak na razie jestem przerażony po dojazdówce po asfalcie :/
Rysiek24
Wysłany: Sob 20:35, 09 Kwi 2011
Temat postu:
ponawiam pytanie , wystarczy zwykly lancuch o ringowy ? lancuch x ring wzmocniony ? czy musi byc super wzmocniony ?
fxrider
Wysłany: Czw 12:21, 07 Kwi 2011
Temat postu:
Ja mam w moto 16/42 (GPS vmax niecałe 160 - mam wrażenie, że coś przymało). Z tego co pamiętam (tylko już głowy nie dam, mogę sprawdzić, bo mam gdzieś pudełko chyba) kupowałem łańcuch 118 (tak manual zaleca - przełożenia i ogniwa) i musiałem go skrócić o 8 (?!) ogniw, żeby regulacja była na początku wahacza.
Przesunięcie na innych nastawach możesz wyliczyć n.p. tym narzędziem:
http://www.gearingcommander.com/
pzdr, Adam
Rysiek24
Wysłany: Czw 10:04, 07 Kwi 2011
Temat postu:
uzywa ktos lancucha DID VX2 ? chcialem VM , ale ponoc wycofany ...
Rysiek24
Wysłany: Śro 19:23, 30 Mar 2011
Temat postu:
jaki luz lancucha stosujecie ? ja robie to tak , ze wsiadam na moto i muszą mi wejsc 3 palce miedzy lancuch a wahacz , tak na polowie jego dlugosc....
lukasz_vip
Wysłany: Czw 23:06, 03 Mar 2011
Temat postu:
Seryjnych przełożeń było kilka ;] Prawdopodobnie mogłeś sobie wybrać ;]
Ja na 16/48 miałem licznikowe 165km/h, a na 16/42 miałem licznikowe 180km/h ;] Inne moto miały takie same wartości na licznikach, więc raczej licznik dobrze pokazuje.
Rysiek24
Wysłany: Czw 21:17, 03 Mar 2011
Temat postu:
zrobie raczej 15 oraz na zmiane 16 - 48 - musze tylko wyczuc jaki lancuch dac , co ciekawe , wedlug strony JT Sprockets , 620 egs z 96 mialy 14/50 - dziwnie , bo sc mialy 15/50. Orientuje sie jakie jest seryjne przelozenie GS 620 z 96.
Karambol
Wysłany: Czw 20:55, 03 Mar 2011
Temat postu:
ja mam 15/44 i z gps wyszlo 144km/h w 620 egs, a budzikowe 150
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin