Autor |
Wiadomość |
PiterBaja |
Wysłany: Czw 14:15, 15 Sty 2015 Temat postu: |
|
Nad dziurka ma byc wiecej miejsca tak jakby czyli ta wystająca cześć membrany obok dziury.
|
|
|
Mariusz sx |
Wysłany: Czw 13:27, 15 Sty 2015 Temat postu: |
|
ja wiem ze ta guma my być w dół skierowana tylko wypukła jest tylko w połowie a olej bierze po prawej stronie i teraz czy wypukłość też ma być po prawej stronie czy po lewej ? |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Czw 13:13, 15 Sty 2015 Temat postu: |
|
moze zle miał ustawiona klamke sprzegła, tak ze na niej luzów nie było i sie sprzegło slizgało |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 12:52, 15 Sty 2015 Temat postu: |
|
ma isc w dół. czyli jakby zmniejsza pojemnosc zbiorniczka.
i raczej układ nie ma znaczenia przy slizganiu sie sprzęgła. bo wtedy musiało by wysprzęgląc. czyli albo tłoczek był za mocno ciagle wcisniety albo cos było przyblokowane |
|
|
Mariusz sx |
Wysłany: Czw 11:58, 15 Sty 2015 Temat postu: |
|
A jednak ślizgał się przez hydrauliczne sprzęgło dzisiaj porządnie przeczyściłem układ zalałem nowym płynem i chodzi leciutko jak ta lala
moto ciągnie do przody jak trzeba nie spodziewałem się takiego przyrostu mocy
nie wiecie może jak powinna być założona guma pod pokrywką magura wypukłym nad otworem gdzie bierze olej czy odwrotnie bo czyściłem i nie pamiętam |
|
|
major000 |
Wysłany: Wto 13:19, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
Za ślizganie sprzęgła w 90% przypadków odpowiadają dwie rzeczy: zużyte tarcze i sprężyny. |
|
|
Mariusz sx |
Wysłany: Wto 13:13, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
czyli wychodzi na to ze ślizga się przepraszam za błąd |
|
|
Mariusz sx |
Wysłany: Wto 12:55, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
moto rusza jak puszcze całkiem sprzęgło a podczas jazdy jak ostro dam gazu to obroty ostro wzrastają a moto jedzie tak samo tzn powoli przyspiesza |
|
|
major000 |
Wysłany: Wto 12:41, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
ciągnie czy ślizga? opisz co się dzieje |
|
|
Mariusz sx |
Wysłany: Wto 12:34, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
A czy jest możliwe ze przez źle odpowietrzony system magury lub nie
prawidłowo działający moto może ciągnąć na sprzęgle? olej w skrzyni wymieniłem tarczki mają 2.8 mm wiec są chyba ok a on ciągnie przy większym obciążeniu
. |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Nie 21:38, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
do sprzegła magura olej hydrauliczny (mineralny), a sprzegła brembo płyn hamulcowy dot, jesli wlejesz dot do sprzgła magury to wypali układ tak jak wyzej kolega napisał, oczywiscie nie od razu ale po jakims czasie zacznie ciec |
|
|
Fourier |
Wysłany: Nie 21:08, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
Jeśli lałeś coś innego niż olej do układów hydraulicznych/hamulcowych to przy wymianie sprawdź sobie w jakim stanie masz uszczelniacze. Te, które są przeznaczone do oleju reagują z innymi substancjami i odwrotnie - przeznaczone do płynu hamulcowego rozlatują się po kontakcie z olejem (sprawdzone w rowerowych układach hamulcowych). |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Nie 21:01, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
ja mam taki w zielonej butelce 1L, mozliwe ze do citroenów, koszt około 30zł |
|
|
Mariusz sx |
Wysłany: Nie 19:47, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
a ten lhm+ używacie jakiegoś konkretnego producenta? |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Nie 18:55, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
jak leje lhm i jest git, magura to pewnie to samo tyle ze zabarwiony na czerwony i tak powstała krew magury, grunt to cos sprzedac za 20 razy taka kase |
|
|