Autor |
Wiadomość |
GPwariat |
Wysłany: Pon 17:38, 26 Sty 2015 Temat postu: |
|
mam drugi gaznik ale postanowilem przelozyc z niego blaszke z przepustnicy bo moj gaznik chodzil bdb a teraz pytanie niestety po fakcie zauwazylem ze jest tam reg na walku z przeputnic jak sie dokreca ta gruba srubke to sie podnosi a ta mala znow reg tak by sie nie podnosilo za duzo ustawilem to tak by sie nie podnosilo za duzo i nie wiem czy dobrze(tak by przepustnica byla domknieta). |
|
|
GPwariat |
Wysłany: Wto 20:01, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
czyli brac gaznik z 525 plus linki dziekie wielkie bede sie za tym rozgladac |
|
|
wójo |
Wysłany: Pon 21:48, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
własnie odwrotnie, 520 i 525 pasuja zamiennie bo maja identyczne króćce, jedynie rózna sie troche konstrukcją. Z 530 konstrukcyjnie jest taki sam jak w 525 z ta róznica ze kruciec dolotowy nie jest odkrecany i nie bedzie pasował do oryginalnego airboxa z 520/525.
Linki gazu tez sie róznia długoscia w 520/525. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 21:16, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
525 i 520 miały inne gaźniki teoretycznie, w 520 była inna flansza dolotowa ( chyba na stałe z gaźnikiem ) w 525 była odkręcana, z 530stki też gazior podejdzie |
|
|
krzysiek919 |
Wysłany: Pon 20:10, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
525 |
|
|
GPwariat |
Wysłany: Pon 17:27, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
jeszcze najwazniejsze z jakiego modelu podejdzie mi gaznik czyli 525 530 itp czyli bez przerobek |
|
|
GPwariat |
Wysłany: Nie 22:08, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
no wlasnie jak to wypada z zamiennikiem? jak orginal ma wade fabryczna ze peka to wtym miejscu gdzie jest wyfrezowane wkolo (wyglada ze akurat tam sa najwieksze wibracje i przeciazenia) ze peka tyle dobrze ze mi to nie wpadlo do silnika bo bym miale juz pelny remont a silnik jest w bdb stanie! |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Nie 16:42, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
kup sobie zamiennik za 300zł i będzie i dobrze i tanio |
|
|
GPwariat |
Wysłany: Nie 15:14, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
bede szukal chyba calego gaznika chyba ze kupie ori taka blaszke w super stanie |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Sob 14:59, 17 Sty 2015 Temat postu: |
|
Witam
Jaki masz gaxnik,według fiszki powinieneś mieć CR39 jeśli to maszyna z 2002 roku,przepustnica(blaszka) powinna mieć oznaczenie ,,L'' jak się nie mylę.Jak coś mam taką leżeć,kupiłem od kolegi z forum(jest to przepustnica dorabiana) popracowała w gaxniku może 5 godzin.Rozebrałem gaxnik i okazało się że blaszka nie potrzebnie wymieniona pęknięty był korpus,gaxnik z nową blaszką wylądował na półce a ja byłem zmuszony kupić używany gaxnik.Jak coś to pisz na pw to dogadamy sprawę. |
|
|
GPwariat |
Wysłany: Sob 14:50, 17 Sty 2015 Temat postu: gaznik ktm 520 exc 2002r |
|
witam! i kolejny problem po weryfikacju gaznika chodz chodzil SUPER!! to okazalo sie ze mam peknieta blaszke z przepustnicy koszt 700zl ( i tak sie zastanawiam z jakiego ktm moge dobrac gaznik 525 530 itp czy kupic nowy za 1300zl ?? na allegro widzialem pozdr |
|
|