Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
bully
Wysłany: Śro 22:49, 09 Mar 2011
Temat postu:
gość napisał:
to juz teraz niewiem jaki ja mam ten obieg oleju,bo niemam filtra w ramie, tylko bezpośrednio z ramy wężem do filtra oleju na dół i z drugiej strony od wału korbowego węzem do góry w rame. Mikrofiltr mam pominięty, koleś od którego kupiłem moto powiedział mi źe lepiej częsciej wymieniac olej niz puszczac przez mikro,a tak na marginesie to w sumie sporo kosztuje ten filterek. Kurcze nienamoczyłem filtra oleju,niewiedziałem,że trzeba,ale nieodpalałem jeszcze moto. Nic síę niestanie jak będzie suchy?
To masz duży obieg stosowany 1993-94rok w egs, nie było jeszcze filtra w ramie tylko dalej mikrofiltr jak w malym obiegu, czyli tak jak mój. ja bym nie rezygnował z mikrofiltra, tylko zrobił mały obieg jesli nie jezdzisz dużo.
Z tym namoczeniem to choidzlo mi o mikrofiltr. odkręć wąż przy ramie i po odpaleniu motocykla musi wylatywac tam olej, wtedy jest wszystko dobrze odpowietrzone.
Mikrofiltr owszem tylko oryginal i kosztuje okolo 76zł u mnie.
gość
Wysłany: Śro 19:44, 09 Mar 2011
Temat postu:
może byc motul 4T pół-syn. SAE 10W40. JA swój silnik zalałem castrolem formula1 gps 4T 10W40 pół syn
gość
Wysłany: Śro 19:31, 09 Mar 2011
Temat postu:
to juz teraz niewiem jaki ja mam ten obieg oleju,bo niemam filtra w ramie, tylko bezpośrednio z ramy wężem do filtra oleju na dół i z drugiej strony od wału korbowego węzem do góry w rame. Mikrofiltr mam pominięty, koleś od którego kupiłem moto powiedział mi źe lepiej częsciej wymieniac olej niz puszczac przez mikro,a tak na marginesie to w sumie sporo kosztuje ten filterek. Kurcze nienamoczyłem filtra oleju,niewiedziałem,że trzeba,ale nieodpalałem jeszcze moto. Nic síę niestanie jak będzie suchy?
Rysiek24
Wysłany: Śro 19:29, 09 Mar 2011
Temat postu:
jakim olejem zalac silnik ? moze byc polsyntetyk ? motul 5100
bartek201087
Wysłany: Śro 16:47, 09 Mar 2011
Temat postu:
a jeszcze jedno pytanko lagi od 600 by pasowaly do 400 ?
bully
Wysłany: Śro 10:19, 09 Mar 2011
Temat postu:
gość napisał:
bardzo dzíękuje za szczegöłowe info Bully. Jak zlałem stary olej to wyszľo ze 2 litry było i ja tez mu tyle wlałem nawet 2.1 łącznie z tym co weszło w ramę. Co do pomp wodnych to wychodzi ze są 2, tylko ta druga od strony magneta jest malutka. Dziękuje wszystkim za informacje. ŻYCZĘ WSPANIAŁEGO LATANIA NA KATACH- W KOŃCU WIOSNĄ CZUĆ.
odpal motor potem niech pochodzi chwilę, wylacz poczekaj chwilkę i sprawdź na bagnecie czy trzeba dolać.
Jak masz duży obieg z filtrem w ramie nie zapomnij po wymianie odpowietrzyć ramy (śrubka po prawej stronie ramy u gory), jak masz mały obieg z mikrofiltrem nie zapomnij namoczyć filtr w oleju, najlepiej zalać puszkę od razu.
Rysiek24
Wysłany: Śro 8:37, 09 Mar 2011
Temat postu:
pompa cieczy jest jedna , to o czym napisales to termostat
lukasz_vip
Wysłany: Śro 6:45, 09 Mar 2011
Temat postu:
500ml/laga
bartek201087
Wysłany: Wto 23:16, 08 Mar 2011
Temat postu:
a z ciekawosci ile oleju di lagi ? ktm 400 lub 600
gość
Wysłany: Wto 22:20, 08 Mar 2011
Temat postu:
bardzo dzíękuje za szczegöłowe info Bully. Jak zlałem stary olej to wyszľo ze 2 litry było i ja tez mu tyle wlałem nawet 2.1 łącznie z tym co weszło w ramę. Co do pomp wodnych to wychodzi ze są 2, tylko ta druga od strony magneta jest malutka. Dziękuje wszystkim za informacje. ŻYCZĘ WSPANIAŁEGO LATANIA NA KATACH- W KOŃCU WIOSNĄ CZUĆ.
bully
Wysłany: Wto 21:48, 08 Mar 2011
Temat postu:
no czyli to nie SC
SC miał zawsze maly obieg oleju czy wody to nie wiem, liczbą pomp się nie ma co sugerowac bo od ktoregoś tam roku byly dwie, tylko SX mial zawsze jedną.
A wracając do tematu:
KTM mówi w roku 1994
1,7l obieg, 2,4 duzy
w 1997 roku mówi już :
mały obieg 1.6l, duży 2,1L
dla 620stek.
Dla 600tek zawsze 1,7l, więc jak sie to ma do napisu na klapie, nie wiem, zresztą pewnie w KTM tez nie wiedzą.
gość
Wysłany: Wto 14:50, 08 Mar 2011
Temat postu:
mały obieg wody,wymiana oleju co 30 mh. Bez wałka wyrównoważającego
Rysiek24
Wysłany: Wto 14:14, 08 Mar 2011
Temat postu:
to ze ma dysze 195 , nie znaczy ze to wersja SC
, bo roznic bylo wiecej . Pytanie jeszcze jaki masz silnik z jedna pompa czy dwiema ? masz tam walek balansowy w silniku ?
Gość
Wysłany: Wto 13:35, 08 Mar 2011
Temat postu:
koleś od którego kupiłem kata powiedział mi że kupił go zatartego, z garczkiem od 400. I wymienił tłok łożyska korbe í cylinder po pierwszym szlifie od 620 oraz dysze od sc 195. Motor ma potworną moc . Jest olej w ramie, weszło mi tak jak napisałem ok 0.5l i litr w silniku. Czy jak mu doleje 0.5l to wystarczy ? Sprawdze jeszcze ile wyleciaĺo starego oleju .
bully
Wysłany: Wto 12:13, 08 Mar 2011
Temat postu: Re: ile oleju w lc4 620sc z 96r
Gość napisał:
Witam . Robie wymiane oleju i chciałem zasięgnąć waszej opinii. Do ramy weszło mi niecałe 0,5 l a do silnika wlałem litr. Czy to wystarczy? Czy niębędzie za mało? Na pokrywie pisze 1,5 l,czyli to razem z tym co w ramie?
Na pokrywie zawsze pisze 1,5 bez względu czy jest duży obieg czy maly.
maly obieg 1,7 litra duży 2,4 litra wg serwisowki, a SC nie miala dużego obiegu więc oleju w ramie tez nie
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin