Autor |
Wiadomość |
motoandrzey |
Wysłany: Śro 9:21, 03 Kwi 2019 Temat postu: |
|
wp48, uszczelniacze z serwisu tylko od nowszego rocznika, nie dało się ich bardziej dobić, brakowało gdzieś z 1mm żeby założyć segera. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 9:44, 02 Kwi 2019 Temat postu: |
|
2003 to moze miałes jeszcze WP43 ? do 48 nie spotkalem sie zeby cos nie pasowalo - predzej vbym stawial np na niedobicie uszczelniaczy - niektóre zamienniki ciezko wbic |
|
|
motoandrzey |
Wysłany: Wto 8:24, 02 Kwi 2019 Temat postu: |
|
Ja kiedyś dostałem nowsze uszczelniacze do lag z 2003r i uszczelniacz był za wysoki - nie dało się wpiąć zabezpieczenia, można co prawda go skrócić od dołu bo wargi są dużo wyżej. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 11:40, 01 Kwi 2019 Temat postu: |
|
niby te czerwone sa bardziej "śliskie" i stawiaja mniejsze opory, ale tam gdzie kiedys były czerwone ktm zastępuje je numerem katalogowym na czarne - wiec generalnie 100% są zamienne, a cyz jest jakas róznica na prawde ciezko powiedziec |
|
|
Tomokat |
Wysłany: Pon 10:49, 01 Kwi 2019 Temat postu: |
|
Odkopie temat. Ostatnim razem jak lagi były robione to został wsadzony Ori zestaw uszczelniaczy i panewek. Teraz chce sobie zmienić olej i uszczelniacze. Jak to w końcu jest z tymi uszczelniaczami SKF? Pasują normalnie do każdych lag? Ja mam dwukomorowki z 2006 roku. Teraz są czerwone a SKF widzę że są zielone. Jakaś różnica jest między nimi oprócz koloru? |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Czw 23:00, 19 Lut 2015 Temat postu: |
|
lagi 48mm 2003-2010 - ARI116 olejowe i ARI 126 pyłowe
lagi 48mm 2010-2014 - ARI139 olejowe i ARI 126 pyłowe
ARI116 - 48 x 57,7 x 9,5/10,3
ARI126 - 48 x 58,5/62 x 6/11,5
ARI139 - 48 x 57,9 x 9,5/11,5 |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 22:11, 19 Lut 2015 Temat postu: |
|
takie nowe info - wszystkie uszczelniacze od 03-14 powinny pasować wymienne, róznica w wymiarach ( 9,5 dla 05 roku na przykład i 11 dla 2014 roku ) wynika z wysokosci całego uszczelniacza, ale boczna scianka wszędzie jest taka sama, nowsze uszczelniacze mają wyzej wysuniętą spręzynke która nie przeszkadza bo pierscien blokujący uszczelniacz wchodzi pod nizsza wysokosc która jest wszędzie taka sama. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 12:15, 22 Sty 2015 Temat postu: |
|
Sa tez tuningowe czerwone. Wiem bo sam je zmienialem w tym exc z 13 roku. Zielone byly chyba oryginalne ale zawias byl na tuningu w WP racing i dostal czerwone |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 6:42, 22 Sty 2015 Temat postu: |
|
one są zielone!
ktm a dokładnie wp robi czerwone ale nie wiadomo kto je robi i czy działają tak samo
nawet na tym filmiku są zielone
tutaj masz inny filmik abyś dojrzał kolory
https://www.youtube.com/watch?v=y4H_kiWl2jM
można je kupić w ktm pod kodami
48600968 DUST SEAL DL D48 SKF
48600969 OIL SEAL RING D45 SKF
są też na tylny amortyzator ale dostępne tylko w kilku sklepach na świecie
http://www.ridejbi.com/skf-shock-seal-head/
|
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 23:58, 21 Sty 2015 Temat postu: |
|
czerwone, wiem że pasują do exc z 2013 roku
to ta nowosc na rynku, bez tarcia
https://www.youtube.com/watch?v=J2he17P1D1U
zakładałem w tym EXC takie uszczelnaicze zwykłe to zawias chodził bardziej niz tępo, wsadziłem SKFy i jak w masełko. spora różnica |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 17:18, 21 Sty 2015 Temat postu: |
|
czerwone?
ja znam zielone skf i wiem, że pasują do wszystkich wp48 |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 16:49, 21 Sty 2015 Temat postu: uszczelniacze SKF do starszych lag |
|
zakładał ktoś moze albo orientuje sie czy podejdą uszczelnaicze tuningowe SKFa ( czerwone ) do lag WP 48 z 2005 roku przykładowo ?
średnice są praktycznie te same, zewnętrzna to samo, wewnetrzna 0.1 mm róznicy ale wysokosc uszczelnaicza jest rózna chyba 9.5 mm oryginalne i 11,5 SKFy ale nie pamiętam czy nie da sie dobic mocniej uszczelniacza ?
ewentualnie co jakby podszlifować uszczelniacz od spodu ? i tak tam niewiele odpowiada za uszczelnienie bo wargi są od góry. |
|
|