Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
KristofSX
Wysłany: Śro 22:59, 11 Lut 2015
Temat postu:
lukaszrr napisał:
Widzę że Ty masz XCF jakie są Twoje opinia o nim.Ja szukam EXC 300 lub XC 300.Ja miałem w swoim EXC przód od SX i wcale nie było takie twarde tylko ze tył nie wybierał.
Dzięki.
jestem w trakcie przerabiania SXF 2011 na XCF, zawias juz przerobiłem i bardzo mi pasuje, teraz działam z całą resztą ,
lukaszrr
Wysłany: Śro 22:11, 11 Lut 2015
Temat postu:
KristofSX napisał:
lukaszrr napisał:
KristofSX napisał:
koło 18'', większy bak, inne przełożenia , inne mapy silnika, zawias dwukomorowy z settingiem trochę ugładzonym (chociaz dalej bardziej do cross niż country) , kute półki jak w sxf
Hej myślałem że EXC ma zawieszenie dwukomorowe a SD czterokomorowe.To SX i SD mają taki sam zawias?
XC jest dostępny w Europe?To by chyba była najlepsza wybór do cross coutry.
Pozdrawiam.
nie, exc maja zwykłe jednokomorowe, 6D mają 4CS (podobno wcale nie takie rewelacyjne) , XC można dostać w czechach , myślę że z PL też by dogadał temat
Widzę że Ty masz XCF jakie są Twoje opinia o nim.Ja szukam EXC 300 lub XC 300.Ja miałem w swoim EXC przód od SX i wcale nie było takie twarde tylko ze tył nie wybierał.
Dzięki.
KristofSX
Wysłany: Śro 21:53, 11 Lut 2015
Temat postu:
lukaszrr napisał:
KristofSX napisał:
koło 18'', większy bak, inne przełożenia , inne mapy silnika, zawias dwukomorowy z settingiem trochę ugładzonym (chociaz dalej bardziej do cross niż country) , kute półki jak w sxf
Hej myślałem że EXC ma zawieszenie dwukomorowe a SD czterokomorowe.To SX i SD mają taki sam zawias?
XC jest dostępny w Europe?To by chyba była najlepsza wybór do cross coutry.
Pozdrawiam.
nie, exc maja zwykłe jednokomorowe, 6D mają 4CS (podobno wcale nie takie rewelacyjne) , XC można dostać w czechach , myślę że z PL też by dogadał temat
lukaszrr
Wysłany: Śro 21:48, 11 Lut 2015
Temat postu:
KristofSX napisał:
koło 18'', większy bak, inne przełożenia , inne mapy silnika, zawias dwukomorowy z settingiem trochę ugładzonym (chociaz dalej bardziej do cross niż country) , kute półki jak w sxf
Hej
Myślałem że EXC ma zawieszenie dwukomorowe a SD czterokomorowe.To SX i SD mają taki sam zawias?
XC jest dostępny w Europe?To by chyba był najlepsza wybór do cross coutry.
Pozdrawiam.
pawel
Wysłany: Nie 16:03, 08 Lut 2015
Temat postu:
snajper1212 napisał:
czyli xcw jest to wszystko to samo co w exc ?
Tak XC-W to EXC , nie mylić z XC-F bo to wersja do Cross Country. Xc-w nie mają homologacji
snajper1212
Wysłany: Nie 15:45, 08 Lut 2015
Temat postu:
czyli xcw jest to wszystko to samo co w exc tylko xcw brak homologacji mam racje ?
pawel
Wysłany: Nie 15:14, 08 Lut 2015
Temat postu:
snajper1212 napisał:
ktm xcw z 2014 ma taki sam zawias jak exc ? czym sie roznia od siebie ?
Xc-w to w usa exc, czyli zawias ten sam.
xc-w six days 2014 :
https://www.youtube.com/watch?v=i79wmYdMtiU
snajper1212
Wysłany: Nie 13:58, 08 Lut 2015
Temat postu:
ktm xcw z 2014 ma taki sam zawias jak exc ? czym sie roznia od siebie ?
snajper1212
Wysłany: Czw 18:52, 22 Sty 2015
Temat postu:
no szkoda mialem plan kupic xc-f ale jak juz od was sie dowiedzialem ze zawieszenie tak jak w sx-f to podziekuje i uzbieram pieniedzy na exc-f
pawel
Wysłany: Czw 16:17, 22 Sty 2015
Temat postu:
Silnik sxf ze skrzynią z exc, czyli od 2013 brak kopniaka i brak miejsca na montaż .
KristofSX
Wysłany: Czw 15:22, 22 Sty 2015
Temat postu:
http://www.ktm.com/us/enduro/350-xc-f-usa/highlights.html
http://www.ktm.com/us/enduro/350-xcf-w-usa/highlights.html
te300
Wysłany: Czw 15:16, 22 Sty 2015
Temat postu:
xcf to sxf z kołem 18' długą skrzynią i dużym zbiornikiem,
od '14 wychodzi z przodem 4cs z tyłu oczywiście tak jak w sxf kiwaczka
KristofSX
Wysłany: Czw 15:09, 22 Sty 2015
Temat postu:
koło 18'', większy bak, inne przełożenia , inne mapy silnika, zawias dwukomorowy z settingiem trochę ugładzonym (chociaz dalej bardziej do cross niż country) , kute półki jak w sxf
Spidi
Wysłany: Czw 15:03, 22 Sty 2015
Temat postu:
Sztywniejsze zawieszenie niż w EXC(przód 4CS jak w Six Days), mocniejszy silnik(jak w SXF) i z tego co pamiętam chyba inne przełożenia.
To taka hybryda - coś między EXC a SXFem przy czym bliżej mu do tego drugiego.
snajper1212
Wysłany: Czw 14:53, 22 Sty 2015
Temat postu: Roznica miedzy exc a xcf
Jaka jest roznica miedzy ktm exc 350 a xcf 350, to ze nie ma homologacji switel licznika tyle wiem a co jeszcze jakie szczgoly znacie
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin