Autor |
Wiadomość |
kogut |
Wysłany: Nie 23:31, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
Z zaworami jest dziwna sprawa . Niby zawory wydechowe głowicy HF są o 2mm większe jednak mam na warsztacie rozebrane silniki 626 i 600 i mają identyczne zawory , pomierzyłem je .
Uszczelka pod głowicę 625 ma identyczny nr fabryczny jak np uszczelka 620 , są więc takie same . |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 16:19, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
Witam da się założyć i to bez żadnego przerabiania wszystkie części zostały założone nowe orginalne
mój znajomy takie coś zmajstrował do tego dał jeszcze gaznik fcr 41
i cały układ wydechowy Akrapovic
po tym całym zabiego ja swoim LC4 nie mam podjazdu jest masakra!!
Pozdrawiam |
|
|
fxrider |
Wysłany: Sob 20:54, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
Niestety nie mam zdjęć, może następnym razem jakieś zrobię.
Co do uszczelki - nie mogłem, bo ta metalowa miała taki wypukłą obwódkę, której zgniatanie przy montażu zapewniało szczelność - rozwiercając otwory naruszyłbym ją. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Pią 22:40, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
masz jakies fotki tego patentu ? , bo nie bardzo rozumiem , nie mogles powiększyc otworow w samej uszczelce ? |
|
|
fxrider |
Wysłany: Pią 13:36, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
Uszczelki pod cylindrem bywają różne (0.5 mm i 0.8 mm), ale to w zależności od rocznika - często się zmieniały. Kojarzę z 5 różnych rodzajów dla 640(625).
Taka ciekawostka: od 2003r. modelowego (czyli równolegle z głowicą HF i hydraulicznym sprzęgłem) zmienił się odlew cylindra i karterów - zastosowano małe (4mm) kołki ustalające (poprzednie modele 9.8mm), w związku z czym kartery, cylindry i uszczelki pomiędzy tymi generacjami nie są "wprost" zamienne.
Akurat w nowszym modelu (4mm kołek) wprowadzono nowy typ uszczelki (jeden z 3 możliwych dla małego kołka) pod cylinder - zgniatana metalowa 0.5 mm wysokości, która mi się podobała, bo papierową nagminnie mi wydmuchiwało (podejrzewam niedokładność wykonania karterów).
W związku z tym, że miałem starszy model dotoczyłem kołki redukcyjne 9.8->4mm (wysokość ok. 5.5 mm, kołki w obu modelach są współśrodkowe), wkleiłem je w kartery i cylinder, dokupiłem nowe małe kołki i nową uszczelkę i złożyłem - patent zadziałał, skończyły się wycieki spod cylindra. |
|
|
kogut |
Wysłany: Czw 20:08, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
Uszczelki pod głowicą 620 i 625 mają identyczne |
|
|
fxrider |
Wysłany: Śro 1:39, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
Tłok, korba i cylinder na pewno są te same. Wał na pewno inny, kartery PRAWDOPODOBNIE też - myślałem, że właśnie na nich podniesiono cylinder o ten 1 mm.
Inna sprawa, że z tego co widzę 620 ma sporo mniejszy stopień sprężania (10.4:1) niż 640 (11.5:1) - ciekawe które z nich je osiągane po splanowaniu głowicy o ten 1 mm.
Mam luzem głowicę HF - jak będę miał okazję to zerknę, czy dałoby się ją o 1 mm splanować. |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Śro 1:07, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
No własnie już sam nie wiem co jest w końcu zmienione. Na niemieckim forum wyczytałem, że tłok, korba i zylinder są te same, że niby to głowica jest inna w 640.
Dzisiaj się też dowiedziałem, że LC4 400 ma 1,5mm krótszą korbę. |
|
|
fxrider |
Wysłany: Śro 0:11, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
Wot cwaniaki - myślałem, że na wyższych karterach uzyskują ten 1 mm.
A 640 (czyli 625) te dodatkowe cm^3 zawdzięcza większemu skokowi tłoka - wał jest inny niż w 620 (czyli 609 ) |
|
|
lukasz_vip |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Pon 9:14, 14 Mar 2011 Temat postu: |
|
chodzi oto ze duze zawory , spowodowaly oslabienie gniazd i tam lubia pekac - pewnie jedna na 1000 ale moze akurat ty jestes tym wybranym . |
|
|
fxrider |
Wysłany: Pon 2:11, 14 Mar 2011 Temat postu: |
|
Ja widziałem jeden czy 2 przypadki pękniętej HFki - choć nie wiem, czy to nie była kwestia właściciela Zwykłe głowice zresztą też potrafią pęknąć.
Z tego co wiem toto będzie pasować. |
|
|
Karambol |
Wysłany: Nie 19:24, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
Dzieki! Bede wdzięczny:) |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Nie 9:27, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
Rychu z tym pękającym HF jest jak z YETI, niby wszyscy słyszeli, ale nikt nie widział
Co do tego czy pasuje na cylinder z 620 to właśnie nie jestem pewien. Jak znajdę czas to mogę Ci sprawdzić na niemieckim forum. Chłopaki tam dużo przeróbek robią to i pewnie coś już o tym było. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Sob 22:40, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
glowice HF lubia pekac ... ja bym zostal przy zwyklej |
|
|