Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
tomek123
Wysłany: Wto 18:22, 10 Lut 2015
Temat postu:
Myślałem nad exc 200 ale bardziej chciałem coś w 4t.
Kozioł no do Łomży to nieduży kawałeczek a zawsze to by było już jakieś odniesienie.
KozioŁ
Wysłany: Wto 23:31, 03 Lut 2015
Temat postu:
jak chcesz to dam Ci się śmignąć exc 400 2009, z Łap masz nie daleko
enduro jednak bardziej uniwersalne mi się wydaje
lukas_da
Wysłany: Wto 22:35, 03 Lut 2015
Temat postu:
Poczytaj, na forum jest dużo na temat wyboru. Wiem, że chciałbyś i mx i enduro. Jak to ktoś już tu wcześniej napisał, lepiej exc spisze się na torze niż sxf w enduro. I jest to prawda! rada wujka dobra rada, kup sobie exc 200. Będzie pan zadowolony.
Spidi
Wysłany: Wto 22:10, 03 Lut 2015
Temat postu:
Najważniejsze to odpowiedzieć sobie na pytanie do czego mi ten motocykl?
Jak i gdzie nim będę jeździł?
Na torze nie wykorzystasz 250tki jeszcze długo ale w lesie będzie już inaczej.
Gdybym mieszkał w górach kupił bym sobie 250-300 2T, ze względu na wagę.
Tyle, że tam tereny są zupełnie inne niż w moich stronach...
Na nizinach gdzie mieszkam, mamy dużo polnych i leśnych dojazdówek, teren jest raczej umiarkowanie trudny. Sporo piachów, łąk i błota.
Naprawdę trudne technicznie przeszkody, hard core'owe podjazdy pojawiają się okazjonalnie.
Dlatego jeżdżę kolejną 450tką i bardzo mi odpowiada.
Jeśli planujesz upalać przez lwią część czasu na torze lub naprawdę trudne techniczne przeszkody albo bawić się w kłody itp. to mocno rozważ 250tkę.
Jeśli ma to być uniwersalny sprzęt głównie do enduro, to ja bym celował w 350.
tomek123
Wysłany: Wto 22:08, 03 Lut 2015
Temat postu:
Ale z tego co wiem to sxf 250 wychodzi od 2006 roku i to nie były już silniki rf4 ?
Problem jest taki że właśnie nie mam bardzo jak z żadnych pomarańczy się przejechać.
lukas_da
Wysłany: Wto 21:59, 03 Lut 2015
Temat postu:
Według serwisówki jedno i drugie co tyle samo. Jako amator nie wykorzystasz potencjału maszyn. Najlepiej na spokojnie przejedź się jednym i drugim. Jako potencjalny kupujący masz takie prawo. Tomek korespondencyjnie znamy się już jaki czas, z moich obserwacji wynika, że masz obawy o 250, brak mocy maszyny, etc. Gwarantuję Ci, że nie będziesz w stanie na torze wykorzystać 100% sxf 250.
Serwis, no cóż, są to wyżyłowane 4T, który musi i będzie kosztować szczególnie jak kupisz trupa. Bądź rozważny przy zakupie bo możesz się wdup.. po uszy. Zastanów się nad RFS.
no offense
KozioŁ
Wysłany: Wto 21:52, 03 Lut 2015
Temat postu:
może nie częstszego ale bardzo podobnie, ceny części są też wyższe
tomek123
Wysłany: Wto 21:42, 03 Lut 2015
Temat postu: 250-350
Panowie ostatnio bardzo brałem pod uwagę sxf 350 ze względu na to że swoje warzę i myślałem że dzięki większej mocy i dzięki temu że mniej bym kręcił by rzadziej wymagała remontu ?
A ostatnio słyszę że właśnie 350 wymaga częstszego remontu niż 250 czy to prawda ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin