Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
BoskiRoman
Wysłany: Nie 7:07, 08 Lut 2015
Temat postu:
dawaj link, bo wydaje mi sie, ze chodzi o mojego bylego sprzeta. Jesli z olx za 14.800, to chetnie odpowiem Ci na wszystkie pytania. Tak czy inaczej warta ceny.
wójo
Wysłany: Pią 22:24, 06 Lut 2015
Temat postu:
tak jak napisałem do zmiany jest cały wał bo i przeciwwagi sa inne i korba jest inna niz w 525. Z 525 możesz zrobic najwięcej 540 zmieniając sam cylinder bo wał zostaje ten sam, za to 560 ma ta samą średnicę cylindra co 540 ale dochodzi jeszcze większy skok tłoka poprzez większe wykorbienie wału i dłuższy korbowód.
Ogólnie ktm z tego rocznika to puzle tylko zadaj sobie pytanie czy będzie to opłacalne.
hacker33
Wysłany: Pią 21:06, 06 Lut 2015
Temat postu:
w 2t jest wybity stroke i numer katalogowy
w 4t też jest coś wybite?
henio12323
Wysłany: Pią 20:46, 06 Lut 2015
Temat postu:
cylinder z 560tki na 1 rzut oka jest inny, i nie da sie pomylić
reszta jak koledzy powiedzieli
hacker33
Wysłany: Pią 20:21, 06 Lut 2015
Temat postu:
balanser sprawdziłem jest ten sam, głowica również
do twojego przepisu brakuje tylko tłoka i korbowodu
wójo
Wysłany: Pią 19:23, 06 Lut 2015
Temat postu:
cylinder z 560 jest wyzszy i szerszy, ma wieksza pojemnosc kanałów wodnych. Jak bys chcial przerobic go na 525 to musisz zmienic wał i cylinder, nie wiem jak z wałkiem balansera, srubami cylindra i łancuszkiem rozrzadu. Co do róznic w głowicy tez nie jestem pewien, oryginalnie powinien miec tytanowe zawory.
velkurczak
Wysłany: Pią 18:29, 06 Lut 2015
Temat postu: KTM 560 SMR po czym poznać? Różnice 525
Po raz kolejny potrzebuję pomocy, do rzeczy.
Mam do kupienia 560 SMR i mam trochę obaw odnośnie silnika.
Dostępność części do 560 takich jak korba/wał + korba jest średnia, nawet w KTMie, a cena zwala z nóg. Czy jeśli korba odmówi posłuszeństwa, będę w stanie przekonwertować ten silnik na 525 takie jak było w EXC/SX (nie wiem jak jest z głowicą, ale pewnie jest taka jak w SX).
Może ktoś mi podać resztę różnic silnikowych 560 a 525?
Kolejna sprawa to po czym poznać że to faktycznie 560 siedzi, jest wybita pojemność na cylindrze i jakiś numer głowicy który jest fabrycznie w 560? Egzemplarz który mam na oku ma rozrusznik i oświetlenie które działa z statora więc może to być w ogóle silnik z exc 525 w ramie SMRa?
Temat jest dość pilny, z góry dziękuję za rady.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin