Autor |
Wiadomość |
mumek426 |
Wysłany: Pią 16:13, 20 Lut 2015 Temat postu: |
|
600 stówek |
|
|
pawlooo7 |
Wysłany: Czw 22:53, 19 Lut 2015 Temat postu: |
|
Ile dales za ten zestaw ? |
|
|
mumek426 |
Wysłany: Czw 17:12, 19 Lut 2015 Temat postu: |
|
tak i mieć doczepiony woreczek żeby od razu tryby łapać,
jutro będę miał komplecik tarcze lukasa przekładki i sprężyny proxa dobry zestaw |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Czw 0:07, 19 Lut 2015 Temat postu: |
|
dobre kristof wtedy na pewno wskoczy.... |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 23:54, 18 Lut 2015 Temat postu: |
|
luz najłatwiej znaleźć jak lecisz podjazdem i zbijasz biegi w dół ahh te ktmowskie skrzynie |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Śro 23:43, 18 Lut 2015 Temat postu: |
|
Na razie jeśli biega o zatrzymanie i znalezienie luzu to spróbuj za każdym razem zejść do jedynki i przed przejściem w położenie luzu podkręć nieco obroty silnika i wtedy powinien skoczyć,umnie to pomagało. |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Śro 22:40, 18 Lut 2015 Temat postu: |
|
zestaw sprzęgła OEM 1150zł |
|
|
mumek426 |
Wysłany: Śro 20:02, 18 Lut 2015 Temat postu: |
|
a ma ktoś cały zestaw na sprzedaż |
|
|
mumek426 |
Wysłany: Śro 20:00, 18 Lut 2015 Temat postu: Re: ktm exc 450 08 zryw przy wbijaniu biegu |
|
major000 napisał: | Jeśli układ jest dobrze odpowietrzony, pompa i wysprzęglik poprawnie działają to problem leży w samym sprzęgle. Winą jest albo podcięty kosz albo pokrzywione przekładki albo zużyte sprężyny.
Problem ten pojawiający się na zimnym silniku świadczy o jego poczatkowej fazie, po zagrzaniu oleju z reguły przechodzi, można z tym jeździć ale jest to sygnał do zbliżającej się naprawy. W miarę upływu czasu trwa to coraz dłużej aż występuję non stop. WYstępują wtedy problemy:
mocne uderzenie przy wbijaniu jedynki, problem ze znalezieniem luzu, brak pełnego wysprzęglenia czyli motor chce cały czas jechać. |
no właśnie ja mam te objawy co wymieniłeś
to zamówię sobie cały komplet tarcz i sprężyn i wtedy powiem co wynikło z tego, |
|
|
major000 |
Wysłany: Śro 19:40, 18 Lut 2015 Temat postu: Re: ktm exc 450 08 zryw przy wbijaniu biegu |
|
Jeśli układ jest dobrze odpowietrzony, pompa i wysprzęglik poprawnie działają to problem leży w samym sprzęgle. Winą jest albo podcięty kosz albo pokrzywione przekładki albo zużyte sprężyny.
Problem ten pojawiający się na zimnym silniku świadczy o jego poczatkowej fazie, po zagrzaniu oleju z reguły przechodzi, można z tym jeździć ale jest to sygnał do zbliżającej się naprawy. W miarę upływu czasu trwa to coraz dłużej aż występuję non stop. WYstępują wtedy problemy:
mocne uderzenie przy wbijaniu jedynki, problem ze znalezieniem luzu, brak pełnego wysprzęglenia czyli motor chce cały czas jechać. |
|
|
pawlooo7 |
Wysłany: Śro 19:33, 18 Lut 2015 Temat postu: |
|
Ja u siebie zmienie olej na motorex i zobacze co bedzie sie dzialo |
|
|
mumek426 |
Wysłany: Śro 19:29, 18 Lut 2015 Temat postu: |
|
pawlooo7 napisał: | Nie probowalem tak robic ale jak dam jedynke i Wcisne klamke sprzegla to motor jedzie powoli ale jedzie |
w tym wypadku mój nie jedzie nawet powoli |
|
|
Fourier |
Wysłany: Śro 19:28, 18 Lut 2015 Temat postu: |
|
Też tak miałem w jednym moto (Sx 150).
Kilka rzeczy:
- olej - najlepiej taki jak zaleca producent (u mnie sprawdza się motorex i motul),
- olej musi się zagrzać - pamiętaj że to jest moto wyczynowe i przed każdą jazdą musisz odpowiednio zagrzać silnik (u mnie do szpilki zamontowany jest termometr za 25 zł), przy grzaniu silnika możesz kilka razy wcisnąć sprzęgło i przegazować,
- kosz sprzęgłowy - jeżeli kosz jest wytłuczony (w 2t możesz sprawdzić jego stan poprzek otwór do wlewania oleju, nie wiem jak w 4t) to tarcze będą blokowane i się nie rozkleją,
- stan przekładek - przekładki aluminiowe dosyć szybko się zużywają, jeżeli masz na niech dosyć znaczące rowki to tarcza (korek) przykleja się tak, że całość nie chce się rozkleić (tarcza jest "zassana" do przekładki).
Polecam rozebrać sprzęgło, sprawdzić jego stan. Jeżeli tarcze, przekładki, sprężyny i kosz są ok to wyczyść do sucha tarcze i przekładki. Przy składaniu posmaruj je olejem (tym samym co będziesz zalewać silnik). Zalej wszystko i sprawdź czy sytuacja się powtórzy.
Jeśli się gdzieś pomyliłem, to niech ktoś mnie poprawi |
|
|
pawlooo7 |
Wysłany: Śro 19:16, 18 Lut 2015 Temat postu: |
|
Nie probowalem tak robic ale jak dam jedynke i Wcisne klamke sprzegla to motor jedzie powoli ale jedzie |
|
|
mumek426 |
Wysłany: Śro 19:12, 18 Lut 2015 Temat postu: |
|
a jak masz moto na stojaku i wrzucasz pierwszy bieg i łapiesz za klamkę i wciskasz sprzęgło,to możesz drugą ręką przytrzymać koło czy nie
bo generalnie mi się wydaje że powinieneś zatrzymać koło rękami |
|
|