Autor |
Wiadomość |
Maks |
Wysłany: Wto 12:10, 21 Mar 2017 Temat postu: |
|
Super Dzięki za propozycje, coś wykombinuję.. |
|
 |
Kajtek DBL |
Wysłany: Wto 11:37, 21 Mar 2017 Temat postu: |
|
Z gwintownika idealnie pasuje. M6 albo m8 bodajże. |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Pon 19:01, 20 Mar 2017 Temat postu: |
|
ja sobie zrobiłem "kluczyk" na szybko, kawałek sruby zeszlifowałem na kwadrati praktycznie w palcach to idzie. chyba jakiegos motylka z drugiej strony załozyłem i całkiem bezproblemowo w terenie w rekawiczkach mozna sie było pobawic. |
|
 |
major000 |
Wysłany: Pon 17:21, 20 Mar 2017 Temat postu: |
|
Ta śruba lekko idzie, wystarczy płaski śrubokręt dobrać pod rozmiar. |
|
 |
Maks |
Wysłany: Pon 17:19, 20 Mar 2017 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | Ja po zakupie moto pikupowalem sprezynki i zaczalem sie nimi vawic ale nie bylem w ogole zadowolony. Dopiero potem ktos mi powiedzial ze to tez regulacja j nadtapila rewolucja w dzialaniu motocykla. Ja wsadzalem twarda sprezynke ( zielona albo zolta ) i wkrecalem ta kwadratowa chyba do polowy zakresu. Moto wtedy bylo bardzo liniowe. Zawor sie nie otwieral wyrywajac rak z lokci. A przy tym wystarczylo musnac gazem i szedl na koko ( z wykreconym na rowno moze i latwiej bylo zlapac trakcje ale przed np belka trzeba bylo strasznie go wkrecic ) |
Jeszcze mam pytanie, czym wykręcałeś tą kwadratową śrubę? Nie mam nic co by tam podeszło i widzę, że klucz KTM do tego nie jest u nas dostępny..
Coś takiego - http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NzIyNTU5MA==&t=klucz%20do%20zaworu%20wydechowego może pasować? |
|
 |
Maks |
Wysłany: Czw 16:15, 23 Lut 2017 Temat postu: |
|
No właśnie, będę musiał znaleźć za pomocą tego pokrętła kompromis pomiędzy żółtą, a czerwoną sprężynką. |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Czw 16:11, 23 Lut 2017 Temat postu: |
|
Ja po zakupie moto pikupowalem sprezynki i zaczalem sie nimi vawic ale nie bylem w ogole zadowolony. Dopiero potem ktos mi powiedzial ze to tez regulacja j nadtapila rewolucja w dzialaniu motocykla. Ja wsadzalem twarda sprezynke ( zielona albo zolta ) i wkrecalem ta kwadratowa chyba do polowy zakresu. Moto wtedy bylo bardzo liniowe. Zawor sie nie otwieral wyrywajac rak z lokci. A przy tym wystarczylo musnac gazem i szedl na koko ( z wykreconym na rowno moze i latwiej bylo zlapac trakcje ale przed np belka trzeba bylo strasznie go wkrecic ) |
|
 |
Maks |
Wysłany: Czw 15:57, 23 Lut 2017 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | Chyba nie bylo ale warto sie tym pobawic i ustawic pod preferencje |
Tak będę musiał zrobić.. |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Śro 16:47, 22 Lut 2017 Temat postu: |
|
Chyba nie bylo ale warto sie tym pobawic i ustawic pod preferencje |
|
 |
Maks |
Wysłany: Śro 16:05, 22 Lut 2017 Temat postu: |
|
Wiecie może jakie są ustawienia fabryczne samego wkręcenia/wykręcenia tej śruby dla exc 300 2015?
Nie mogę tego znaleźć w serwisówce, jest tylko o sprężynkach i obrotach przy których następuje otwarcie zaworu (początkowe i pełne)... |
|
 |
te300 |
Wysłany: Pią 7:52, 27 Lut 2015 Temat postu: |
|
aha i tam w opisie jest błąd sztywniejsza sprężynka jest oczywiście zielona a słaba czerwona
 |
|
 |
te300 |
Wysłany: Pią 7:38, 27 Lut 2015 Temat postu: |
|
ten link pokazuje działanie małych sprężynek czyli pełnego otwarcia zaworu natomiast początkowe otwarcie zaworu reguluje się tym kwadratowym pokrętłem zmieniając napięcie grubej sprężyny |
|
 |
Raku |
|
 |
grzegorzszw |
Wysłany: Pon 20:58, 23 Lut 2015 Temat postu: |
|
Zdecydowanie warto. Można niesamowicie zmienić charakterystykę silnika tylko kręcąc śrubą regulacyjną, a są jeszcze różne sprężynki dostępne.
W tym temacie jest wszystko powiedziane (szczególnie wypowiedzi Jamesa Deana):
http://ktmtalk.com/showthread.php?t=470269&highlight=valve |
|
 |
te300 |
Wysłany: Pon 19:06, 23 Lut 2015 Temat postu: |
|
z tego co wiem tą śrubą regulujesz początek otwarcia zaworu wydechowego, gdybyś miał licznik z obrotościomierzem to przy 300 exc zawór wydechowy powinien się otwierać przy 5600 obrotów |
|
 |