Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Maciek_KSF
Wysłany: Wto 13:12, 22 Mar 2011
Temat postu:
no niestety. Silnik wygląda jak typowy 620, jutro zrobie fotki bo dzisiaj go będe miał.
batsopot
Wysłany: Wto 8:36, 22 Mar 2011
Temat postu:
jesli sa to te same modele z tego samego roku nie powinno byc różnicy(oczywiscie jesli nie sa dorżnięte silniki mniejsza kompresja mniejszy opór) .jesli nie to ktm mogł wprowadzic np ulepszenie automatyczny dekompresator czy inne przełożenie kopki
szczeze bez zobaczenia kazdy ci napisze dużo i każdy cos racji bedzie miał
Rysiek24
Wysłany: Wto 6:20, 22 Mar 2011
Temat postu:
ale moze walek nierzadu inny , badz cala glowice o nowszej wersji , poza tym 540 sxc i 620 sx , byly bez walka i maly obieg oleju nawet w 99 roku.
Maciek_KSF
Wysłany: Pon 23:38, 21 Mar 2011
Temat postu:
niee, pojedynczy obieg oleju i brak wałka wyrównoważającego to raczej nie nowsza
bully
Wysłany: Pon 23:07, 21 Mar 2011
Temat postu:
Moze to byla nowsza wersja a autdeko
Jak kopka nie odbija wogole to pękla sprężyna tak jak u mnie, koszt 27zł ale roboty kupa. jak odbija lekko przy końcu to nie ma wstępnego naciągu, ale to da się bez rozbierania silnika zrobić, (poczytaj serwisówkę)
Maciek_KSF
Wysłany: Pon 21:14, 21 Mar 2011
Temat postu:
sorki, faktycznie niezrozumiale napisałem.
Jak kopałem 620z Nowej Soli, to z trudem, ciezko przeskakiwała kopka, i trzeba było duzo siły.
A jak pojechałem ogladnać z Krosna, to jak kopałem to nie było takich wyraźnych przeskoczeń kopki, tylko jakby na dekomprensatorze a był wyłączony.
Pomimo tego odpalił za 2 kopem, bo kop źle zrobiłem.
No i kopka nie odskakiwała.
Jest to coś spieprzone czy ok?
Dodam, że motor ma moc, pracuje równiutko i wszystko jest ok
batsopot
Wysłany: Pon 21:01, 21 Mar 2011
Temat postu:
?????????? ROZPISZ SIE PO POLSKU
Maciek_KSF
Wysłany: Pon 19:59, 21 Mar 2011
Temat postu: odpalanie. Problem?
Słuchajcie, ogladałem dzis kata przed sprzedaza i dziwnie palił. W sesie ze nie odbijała kopka ( ale to mały pikus)
ale chodziła jakoś tak płynnie, jakby nie wiem jak to opisac, ale odpalał odrazu. kopiąc bło wrazenie jakby odpreznik był wcisniety. Cos poze z tym pasc?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin