Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
bully
Wysłany: Śro 21:13, 23 Mar 2011
Temat postu:
dobra narazie zostawie tak jak jest trudno, będzie mniejszy kop.
gdy splanuję 1mm to dużo raczej chyba się nie zmieni naciąg łańcucha.
fxrider
Wysłany: Śro 1:39, 23 Mar 2011
Temat postu:
No i minimalnie rozrząd się też przestawi - ale to przy każdej kombinacji z wysokością cylindra/głowicy ma miejsce.
Chyba planowanie głowicy to najprostsze w tym przypadku wyjście. Ew. możnaby cylinder, ale nicasil mógłby to źle znieść (o ile jeszcze się ostał).
batsopot
Wysłany: Wto 19:23, 22 Mar 2011
Temat postu:
a np tłoki zwiekszajace kompresie do innych katów sa np do 525
a co do planowania głowicy to pomysl ze chyba masz tam wałek rozrzadu a jak go masz łańcuszek rozrzadu bedzie musial byc bardziej napiety czyli napinacz wiecej
wjedzie i mniej zostanie "zabków" lub nic
http://www.wossner.pl/
bully
Wysłany: Wto 10:46, 22 Mar 2011
Temat postu: Problem z pojemnościa i stopniem kompresji; LC4 600
Mam 600tkę i poprzedni wlaściciel włozył wał z 620 który ma skok 76mm nie tak jak w 600 - 78mm. Teraz zrobila mi się pojemność 540cm3 ale że tłok w GMP jest 1mm niżej to stopień kompresji spadł do 9:1 (
jeżeli 600tka miała oryginalnie 10,4:1
).
Co zrobic? splanować głowicę? To jedyne co mi przychodzi na myśl.
W 1998 roku 540 miał stopień 11:1
Głowicę mam oryginalną z 600tki, tłok 95mm. i tłok w GMP jest około 0.5mm poniżej powierzchni cylindra, a do tego dochodzi jeszcze grubośc uszczelki głowicy, poprzedni właściciel nie włożyl uszczelki pod cylinder to mu dało około 0,3mm, ale ja ją chce mieć tam gdzie powinna.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin