Autor |
Wiadomość |
Rysiek24 |
Wysłany: Nie 22:39, 01 Mar 2015 Temat postu: |
|
ja mam 16/43 - przy 52 spodziewam sie ze przy 90 km/h to juz beda wysokie obroty , tak jak zamontowalem kiedys 15/43 - i tu ruszam z 2 biegu bez gazu .. |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 16:08, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
Ok w takim razie spróbuję 16/52 i zobaczymy jak to będzie |
|
|
adrian2410 |
Wysłany: Pią 21:24, 27 Lut 2015 Temat postu: |
|
Mi to się seryjne 16;40 wydaje krótkie, to co musi być na 15;46 lub lżejszym.
Patrzyłem na kalkulator przełożeń i nie do końca sprawdza się to co mówisz. Przy 7k obrotów masz na 3 biegu 93km.
Znów na 15;52 v maks 117km/h na 5 biegu wiec wg. mnie bez sensu. |
|
|
radi-31 |
Wysłany: Pią 20:23, 27 Lut 2015 Temat postu: |
|
ok spróbuje 16/52 ponieważ tylnej nie chce wymieniać. A może 15/52 czy to juz za ostro bedzie? napisze jeszcze ze teraz moto ma na 3 biegu bez problemu osiga 100km. |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Pią 18:07, 27 Lut 2015 Temat postu: |
|
17 na zdawczej zdecydowanie za duza jak na jazde typowo w teren ja bym polecił 15/46 albo jeszcze 16/52
pobaw sie tym programem http://www.gearingcommander.com/ i zobacz jak beda sie zmieniac predkosci wraz ze zmiana zebatek to ci pomoze dopasowac przełozenia |
|
|
radi-31 |
Wysłany: Pią 17:10, 27 Lut 2015 Temat postu: ktm lc4 jakie przełożenia |
|
Witam. Jakie przełożenia w teren? Ja mam przód 17 zębów a tył 52. Czy takie przelożenie jest dobre w teren i na polne drogi? Mi wydaje sie ze jest troche za szybki. |
|
|