Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
rav220
Wysłany: Pon 18:56, 02 Mar 2015
Temat postu: problem z cisnieniem oleju
Witam forumowiczow
Kupilem ktm gs620 duke z 96r. z przebiegiem prawie 50tys., zadnego kopcenia z ukladu wydechowego i mam kilka pytan odnosnie cisnienia oleju i jego kontrolki.
Po rozgrzaniu silnika i jego ponownym rozruchu kontrolka cisnienia oleju gasnie dopiero po 4-5 sek. Zdarzylo mi sie ze pociagnolem od 0 do 140 z max przyspieszeniem, pozniej szybkie hamowanie i znowu max przyspieszenie w okolce 140 i zapalila sie kontrolka oleju. Wylaczylem silnik poczekalem 15sek odpalilem i kontrolka gasnie tak jak wczesniej, czyli po 4-5sek. Powtorzylem sytuacje i sprawa sie powtarza.
Przy odpalaniu zimnego moto wydaje mi sie ze kontrolka oleju gasla szybko, ewentualnie wyzsze obroty na ssaniu powodowaly szybkie gasniecie kontrolki. Nie jestem pewien jak to bylo do konca, ale napewno nie rzucila mi sie w oczy dluzej nie gasnaca kontrolka. Pozniej sprawdze jeszcze raz.
Sprzedajacy twierdzi ze mial podobne sytuacje i niekoniecznie przy ostrych przyspieszaniach i nie wylaczal silnika a kontrolka gasnie po jakims czasie i ze jest to spowodowane zamontowaniem czujnika cisnienia od innego modelu przez poprzedniego wlasciciela i ze on tak jezdzil 3 lata jakies 10tys.
i teraz kilka pytan.
1. oddac go odrazu jak najszybciej?
2. czujnik w ramie (zbiorniku oleju) to czujnik cisnienia czy poziomu, kontrolka czerwona w zegarach to kontrolka cisnienia czy poziomu (jak dla mnie to zachowuje sie jak kontrolka cisnienia)
3. jak sprawdzic poziom oleju ? (mi powiedzieli i gdzies tez wyczytalem: praca silnik 5min wylaczamy na 3-4 i odkrecamy mala srobke w gornej czesci ramy/zbiornika i ma tam wyciekac olej)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin