Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Pon 9:39, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
hmm oska wchodzi prawidlowo , co rozumiesz przez krzywo ustawione ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 8:58, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
juz to pisałem w innym temacie. ale w CR miałem krzywo ustawione lagi na ośce. i tez tak było niby chodziły, olej 5W ale były strasznie twarde i własnie nie dawały porządanej amortyzacji. wystarczyło dobrze na ośce ustawić i zrobiły sie duzo bardziej miekkie i tłumiły jak nalezy |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Pon 6:04, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
wszystko jest proste , lagi wychodza z polek z malym oporem , najrgrsza jest reakcja na szybkie dziury , wtedy najbardziej bije po lapach. Slad na lagach wskazuje ze pracuja gdzies do nieco ponad polowy dolnej czesci. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 18:56, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
olej w usd to nie odpowiada za twardosc.. jak za twardo masz to wymien spręzyny choc dziwnym jest ze jest za twardo. tam normalnie zawieszenie jest w miare miekkie. na 5W powinno pływac... dobrze masz lagi ustawione nic nie skręcasz krzywo ? |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Nie 18:36, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
zmieniam na 2.5 W , mimo wszystko jest mi za twardo i wali po lapach. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Śro 18:58, 30 Mar 2011 Temat postu: |
|
wymienilem , jest juz ok, ale w jednej ladze nie ma najcienszej palstikowej tulejki pod zabezpieczeniem sprezyny :/ |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Nie 21:59, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
Ja mam 10W i raczej tak pod SM jest, czyli jak dla mnie super bo wolę twardszą zawiechę. W teren 5W spokojnie wystarczy. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 20:46, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
serwisowo zawieszenie WP powinno pracować na 5W |
|
|
wójo |
Wysłany: Nie 20:43, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
regulacje jak masz poustawiane ?? może wystarczy zmiękczenie zawiasu poprzez zmniejszenie tłumienia ewentualnie zmniejszenie naprężenia wstępnego sprężyny. Wez tez pod uwagę ze za nie długi czas będzie cieplej, wiec olej zrobi się zdarzy i zęby nie okazało się wtedy ze jest za miękko. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Nie 19:54, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
czy olej 5W bedzie ok ? moze lepiej 2.5 wybrac ?? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 18:23, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
nie koniecznie. do uszczelniacza masz troche wiecej rozbierania raczej jak do wymiany spręzyny |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Nie 17:17, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
to w srodku to kardridz ( cardrige) , w takim razie lagi do rozbiorki tak czy siak , tak jak do wymiany uszczelniacza. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 16:29, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
lepiej zrobic inaczej. wyciagnac lagi tak czy siak musisz. odkręcasz od góry nakrętke tą duzą. i ci złota rurka grubsza schodzi na dół. wtedy mozesz wylać olej. ale to nie wszystko bo tam znajduje sie tylko wiekszosc oleju. ale olej przede wszystkim działa w pompce takiej. ona sprawia że zawieszenie ci odbija. musisz popompować tym czymś co idzie wewnątrz spręzyny. ( nie wiem czy nie bedzie trzeba spręzyny odkręcic na ten czas) i stamtąd wyleci najbrudniejszy olej - najbardziej przepracowany. jak zlejesz sam olej to tam nadal on zostanie. jak robic to porządnie trzeba |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Nie 14:08, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
jak odkręcisz śrubę od dołu to tylko odłączysz od lagi cały układ amortyzatora (nie wiem jak się to fachowo nazywa). Ja bym zrobił tak jak już: wyciągnąć lagi, odkręcić śrubę od góry, wyciągnąć sprężyny i wtedy zlać olej właśnie pompując lagą. |
|
|