Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
lukasz_vip
Wysłany: Pią 21:03, 08 Kwi 2011
Temat postu:
I dlatego kocham LC4. Z tymi motocyklami idzie zrobić wszystko. Można mieć wersję SC a następnego dnia ADV ;]
Karambol
Wysłany: Pią 19:36, 08 Kwi 2011
Temat postu:
fxrider napisał:
Dziś moto zaczęło nabierać powoli kształtów:
http://img864.imageshack.us/g/67302832.jpg/
Tak jako ciekawostkę mogę powiedzieć, że ten egz. jest obecnie poskładany z mniej-więcej 12 innych KTMów (bez przesady) i paru innych motocykli.
Z pierwszej LC4ki, którą kupiłem 1.5 roku temu mało co już zostało,
2x rozbierałem go do gołej ramy.
W najbliższym czasie moto zostanie postawione na kołach SM, dostanie podwyższenie kiery o 4cm (własny patent - pokażę), deflektor, bagażnik, dłuższe przełożenie, twardsze sprężyny i będzie LC4 SMT
Tp bedzie chyba pierwszy castom lc4 w Polsce hehe
fxrider
Wysłany: Czw 22:59, 07 Kwi 2011
Temat postu:
Dziś moto zaczęło nabierać powoli kształtów:
http://img864.imageshack.us/g/67302832.jpg/
Tak jako ciekawostkę mogę powiedzieć, że ten egz. jest obecnie poskładany z mniej-więcej 12 innych KTMów (bez przesady) i paru innych motocykli.
Z pierwszej LC4ki, którą kupiłem 1.5 roku temu mało co już zostało,
2x rozbierałem go do gołej ramy.
W najbliższym czasie moto zostanie postawione na kołach SM, dostanie podwyższenie kiery o 4cm (własny patent - pokażę), deflektor, bagażnik, dłuższe przełożenie, twardsze sprężyny i będzie LC4 SMT
fxrider
Wysłany: Wto 21:46, 05 Kwi 2011
Temat postu:
Za mało miejsca - wolę żeby zostały te 2-3 mm luzu niż żeby stykało się przez bandaż.
Będę jeszcze kombinował z prowadzeniem wydechu - tam powinno być więcej luzu, muszę tylko dojść gdzie go wcięło
Rysiek24
Wysłany: Wto 21:39, 05 Kwi 2011
Temat postu:
oslon rure bandazem izolacyjnym do kolektorow
fxrider
Wysłany: Wto 14:21, 05 Kwi 2011
Temat postu:
Jeśli chodzi o pasowanie wydechu to z 640 weszło mi bez problemu żadnego - wszystko się ładnie zgrało. Jedynie po zmianie gaźnika (FCR MX) jest on niepokojąco blisko rury.
Karambol
Wysłany: Wto 13:41, 05 Kwi 2011
Temat postu:
Tak jest HF ma i inne wstępne przełożenia (dłuższe) i większą średnice kolektorów wydechowych, da sie co prawda wbić wydech od EGS-E czy 640 enduro ale ciężko. Ja musiałem posmarować towotem żeby weszły i ostro napier..c gumowym motkiem. Moja modyfikacja airboxa polegała na wywaleniu otwarciu góry przez co silnik łatwiej zaciąga pow.
fxrider
Wysłany: Wto 12:07, 05 Kwi 2011
Temat postu:
Kolejna ciekawostka:
wygląda na to, że silnik z HF mają szersze rury wydechowe (te pierwsze - przy głowicy, odcinek po złączeniu jeszcze sprawdzę).
W katalogu wyszukałem, że przed 2003 uszczelniacz na łączniku ma fi wew. 32mm a od 2003 34mm. Co ciekawe samo gniazdo łączące z głowicą ma taką samą średnicę.
Akurat mam obie wersje kolektorów w wersji bez katalizatora (zresztą od 2003 przestano je montować) i jak będę miał więcej czas to potestuję czy w praktyce coś to zmienia.
fxrider
Wysłany: Wto 3:24, 05 Kwi 2011
Temat postu:
Ja w weekend zrobiłem 500km, ale GSem więc się nie liczy - tam zaczyna być niewygodnie dopiero powyżej tysiąca dziennie
Przy okazji zaliczyłem nim małe endurzenie i połamałem mocowanie skrzyni biegów do ramy :/
Moto chwilowo uziemione, a szykuje się traska 750/dzień, więc szykuję kata do niej. .. wrzucę owiewkę od ADV (czyli + bak i wygodniejsza kanapa
), deflektor, koła SM, wydłużę przełożenie (17/40, z tym, że 17" z tyłu będzie) i wrzucę trochę twardsze sprężyny do amorków, zastanawiam się, czy jest sens gumy na podnóżkach na tą okazję montować. Wyjdzie takie LC4 SMT
Kolejna ciekawostka: wygląda na to, że w 2003 razem z głowicą HF zostało zmienione przełożenie wstępne silnika (wydłużone) 30/81->31/79. To by wyjaśniało dlaczego moto u mnie dół straciło po podmiance silnika na nowszy (wspominałem wcześniej). Na szczęście teraz Keihin z nawiązką rekompensuje tą drobną niedogodność
Mam teraz licznik elektroniczny skalibrowany z GPS i wygląda na to, że (moje) moto osiąga moc maksymalną przy ok. 6850obr/min, co daje vmax w okolicach 158 km/h na przełożeniu seryjnym (16:42). Silnik z HF, wydech SXC, przelotowa rura zamiast katalizatora, airbox bez modyfikacji, usunięta tylko guma dolotowa.
Będę jeszcze potem coś kombinował, żeby się ciut wyżej wkręcał.
Karambol
Wysłany: Pon 17:13, 04 Kwi 2011
Temat postu:
To ja przez weekend zrobiłem w sumie 120, du*a mnie nie boli hehe;) ale kiedyś przez 4 dni zrobiłem 2500km to mi prawie du*a odpadła, pewnie wyglądałem od tyłu jak pawian heh
Rysiek24
Wysłany: Pon 10:02, 04 Kwi 2011
Temat postu:
ja wczoraj 300 km , 150 w terenie , 150 po asfalcie , - przyznam sie bez bicia , mialem ochote jebnac go w krzaki i wsiac do kaszla , du*a mnie do dzisiaj boli , a na sama mysl dostaje drgawek
. Cale szczescie ze wyrobilem sie przd deszczem.
fxrider
Wysłany: Pon 9:51, 04 Kwi 2011
Temat postu:
Wczoraj na moment wyciągnąłem kata z warsztatu, zmieniłem gaźnik na FCR'a i trochę innych dupereł zrobiłem - latało się zajebiście
Na nowym gaźniorku dół jest ewidentnie mocniejszy, lepiej/ostrzej reaguje na gaz (choć jakiegoś mocnego strzału od pompki nie ma), góra może minimalnie słabsza, do 150km/h żwawo przyśpiesza, ale vmax spadła o jakieś 2km/h (157 w.g. GPS, przełożenie seria 16/42), z tym, że to dopiero pierwsze testy.
Rysiek24
Wysłany: Pią 18:13, 01 Kwi 2011
Temat postu:
dzis znowu mega latanie , 80 km w siodle , du*a bolala pod koniec
, w niedziele szykuje sie kolejne latanie po lasach, ale duzo dluzsze . Mam nadzieje ze mi jutro rano zrobia detke , bo sie jej wentylka urwalo ( nie bylo trzymaka , ale juz bedzie)
lukasz_vip
Wysłany: Wto 15:42, 29 Mar 2011
Temat postu:
może za mało oleju jest w lagach i przez to dobija?
mariantofana
Wysłany: Wto 13:06, 29 Mar 2011
Temat postu:
No na razie to nie dużo tak jeździłem bo mam go od września tamtego roku ale chciałbym jeździć ostrzej, skakać wyżej i dalej:) Wiem, wiem LC4 nie do tego... po sezonie będzie EXC poj od 400 lub 450 lub 520, 525. Jeżeli chodzi o serwisowanie przy moim LC4 to robię wszystko na bieżąco, mimo dużego obiegu wymieniam olej co 2 kkm i tak dalej... dbam o niego ale tez wymagam;)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin