Autor |
Wiadomość |
Fourier |
Wysłany: Nie 21:27, 08 Mar 2015 Temat postu: |
|
Jaki masz kolor świecy? Druga sprawa - nie masz zapchanego któregoś wężyka/otworu z przelewu? |
|
|
barek253 |
Wysłany: Sob 22:00, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
grzegorzszw ma, pytaj go
ale robią... |
|
|
maly |
Wysłany: Sob 21:53, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
barek253 masz u siebie JD ??? robią robote ??? |
|
|
barek253 |
Wysłany: Sob 21:33, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
przymula przy dodaniu gazu?
oczywiście książka nie bardzo tu się ma
są tez przecież różne iglice...
możesz też sobie kupic zestaw dysz i iglic JD |
|
|
maly |
Wysłany: Sob 20:51, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
taki właśnie jest plan...dzięki major000....chociaż jeszcze myśle czy przypadkiem nie jest mu za zimno...sytuacja ma miejsce powiedzmy od listopada czyli okres ujemnych i średnich temp...zmiana dysz??? |
|
|
major000 |
Wysłany: Sob 20:45, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
Teoretycznie elektryka też może być przyczyną... moduł najlepiej podmień na inny(2min roboty). A resztę trzeba posprawdzać miernikiem.
Jeśli masz kogoś z podobnym motocyklem to podmień moduł i gaźnik. |
|
|
maly |
Wysłany: Sob 20:36, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
haha....nie nie...mam ten sprzęt od dwóch lat i wiem że potrafi reagować na manete z marszu...może coś z modułem...jakiś zimny lut i na chwile gubi iskre??? |
|
|
major000 |
Wysłany: Sob 20:30, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
Może ty się czepiasz poprostu? 250 exc ma lekką dziurę w dolnych obrotach |
|
|
maly |
Wysłany: Sob 20:29, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
tylko podczas jazdy przy powiedzmy 5 km/h..czyli na bardzo niskich obrotach...na postoju jest igła... |
|
|
major000 |
Wysłany: Sob 20:27, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
ten problem występuję podczas jazdy czy na postoju? przy jak niskich obrotach? |
|
|
maly |
Wysłany: Sob 20:25, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
iglica we wszystkich pozycjach...dalej to samo... |
|
|
major000 |
Wysłany: Sob 20:22, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
pobaw się iglicą na początek. |
|
|
maly |
Wysłany: Sob 20:14, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
właśnie tylko i wyłącznie na niskich... |
|
|
major000 |
Wysłany: Sob 19:59, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
Problem z gaźnikiem. W używanych motocyklach książkowe nastawy mają się nijak do rzeczywistości. Trzeba zbadać czy w momencie dławienia ma zbyt ubogo czy za bogato. To zdławienie występuję przy jakich obrotach, niskich, wysokich? |
|
|
maly |
Wysłany: Sob 19:55, 07 Mar 2015 Temat postu: Exc 250 2009, problem przy gwałtownym dodaniu gazu |
|
serwus, mój KTM przy gwałtownym dodaniu ma chwile zdławienia...co może być przyczyną ??zawór wydechowy ksiązkowo,gaźnik ustawiony książkowo, dysze książkowe...szczelność zaworu ssącego igła...memramy igła...filtr powietrza nowy....uszczelniacze na wale igła....klin na wale nówka...świeca nowa....idąc dalej cylinder sel A... spasowany z nowym tłokiem ( przed wymianą tłoka było to samo ). Jakieś pomysły ??? problem z prądem?? |
|
|