Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
mariantofana
Wysłany: Śro 20:16, 30 Mar 2011
Temat postu:
Rysiek24 napisał:
a ja chyba motorexa syntetyka 10w40 , koles sprzedaje za ok 50 zl litr . Albo Castrola jakiegos.
Ja tego Mobila Super S 10W40 mam po 20zł za litr podczas gdy w sklepie kosztuje koło 30zł za litr. Mam go od gościa z hurtowni:) chyba jednak następny zaleje też Mobil ale jakiś syntetyk
pozDRo
fxrider
Wysłany: Śro 20:05, 30 Mar 2011
Temat postu:
mariantofana - to właśnie typowy objaw sklejania sprzęgła. + jeszcze trudności ze "znalezieniem" luzu.
W innym moto też miałem ten problem na tym dokładnie oleju, więc jak widać ma takie tendencje (pisałem o tym na innych forach - w google może się jeszcze znajdzie).
Generalnie to olej półsyntetyczny i do KTMa to raczej nie jest najlepszy pomysł, no ale to indywidualna decyzja. Ja go leję do swojego R1100GS, ale tam mam suche sprzęgło a fabryka zaleca mineral, więc i tak jestem do przodu
(w bokserach BMW można jeździć na samochodowym wręcz - nie ma przeciwwskazań).
pzdr, Adam
Rysiek24
Wysłany: Śro 19:44, 30 Mar 2011
Temat postu:
a ja chyba motorexa syntetyka 10w40 , koles sprzedaje za ok 50 zl litr . Albo Castrola jakiegos.
mariantofana
Wysłany: Śro 19:41, 30 Mar 2011
Temat postu:
W takim razie pojeżdżę na nim do następnej wymiany a potem wleje z powrotem Mobila bo na nim nic takiego nie miało miejsca:)
henio12323
Wysłany: Śro 19:33, 30 Mar 2011
Temat postu:
to jest to właśnie sklejanie. widocznie tarcze te źle reagują na ten olej ;/
mariantofana
Wysłany: Śro 19:31, 30 Mar 2011
Temat postu:
Skleja? to znaczy co? Ja właśnie od dwu tygodni mam zalany Motul 5100 tak na próbę i od ego czasu pojawiło się u mnie cos takiego, że jak rozgrzeje moto, wsiadam, i chcąc ruszyć zapinam jedynkę i wtedy czuje okrutne szarpniecie do przodu i silnik gaśnie. Odpalam drugi raz i ponownie wbijam pierwszy bieg i tym razem wchodzi gładko z lekkim tylko stuknięciem. Wcześniej na Mobilu Super S 10W40 nic takiego nie miało miejsca a od czasu kiedy zalałem Motula mam tak co dzień, przy pierwszym ruszaniu. Chociaż znalazłem patent że zanim ruszę wciskam kilka razy klamkę sprzęgła i przytrzymuję.
Rysiek24
Wysłany: Śro 18:36, 30 Mar 2011
Temat postu: Motul 5100 i sklejanie sprzegla
witam
skleja sie komus sprzeglo na zimnym silniku ? za gebelsowskiego oleju bylo oki , wlalem motula 5100 10w40 i zaczelo na zimno sklejac , naszczescie po rozkleniu juz nie klei wiecej.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin