Autor |
Wiadomość |
mcx |
Wysłany: Pią 11:44, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
Pomuk dla Ciebie Zrobiłem jak napisałeś!!! Teraz to działa jak należy - rzeczywiście było przesunięcie, poluzowałem ośkę i 4 śrubki i od razu samo się ustawiło PIĘKNIE:) |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 11:04, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
noo ja miałem tak w CR, miałem załozone inne felgi z piastami talona. i przy takim ustawianiu nawet i dokręceniu ośką z lag robił mi sie znak V ;/ wystarczyło że wsadziłem 1 podkładke miedzy lagi a dystans, i własnie zrobiłem tak jak opisałem wyzej i zawieszenie zaczeło normalnie pracowac wczesniej w ogóle nie tłumiło. tak jakby nie wiem np na sucho pracowało. jak weszło ciezko wychodziło do góry no i przy usytawieniu na maxa na soft ledwo co pracowało ;/ tylko że przez to musiałem 2X uszczelniacze wymieniac ;/ raz pociekło wiec wymieniłem. drugi raz jak doszedłem co i jak i załozyłem podkładke i lagi sie wyrównały to poprzez to że były scisniete w jedną strone wyrobiło mi uszczelniacz i drugi raz musiałem robic ;/ |
|
|
mcx |
Wysłany: Czw 22:35, 31 Mar 2011 Temat postu: |
|
kurde...ja też tego nie robiłem nigdy...przypomniało mi się że w ścigach podobnie się robiło...pokombinuje jutro i opiszę |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 21:53, 31 Mar 2011 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | odpowietrzniki i ta pozycja nie ma w ogóle znaczenia. mozesz miec odpowietrzniki do przodu mozesz do tyłu mozesz miec na boki. zapewne masz źle ustawione zawieszenie nie w półkach tylko na ośce przód. duzo osób nie zdaje sobie sprawy ze tam w ogóle cos sie ustawia... musisz poluzować ośke, i odkręcic te 4 małe śrubki żeby lagi mogły swobodnie sie wychylac na boki. potem stajesz na moto i naciskasz go kilka razy mocno, ja np dociskam i podrywam w góre aż koło podskoczy i udezy. wtedy automatycznie ci sie wszystko poziomuje. lagi masz idealnie prosto. jak skręcisz lagi przy ośce bez tego docisniecia ustawią ci sie krzywo i wtedy moga ciezej chodzic i sie blokowac. jak juz ustawisz na prosto wystarczy dokręcic te 4 małe śrubki, potem cała oske dokręcic i bedzie git |
woow ! cos nowego! nigdy tego nie robiłem! good info! |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 21:45, 31 Mar 2011 Temat postu: |
|
odpowietrzniki i ta pozycja nie ma w ogóle znaczenia. mozesz miec odpowietrzniki do przodu mozesz do tyłu mozesz miec na boki. zapewne masz źle ustawione zawieszenie nie w półkach tylko na ośce przód. duzo osób nie zdaje sobie sprawy ze tam w ogóle cos sie ustawia... musisz poluzować ośke, i odkręcic te 4 małe śrubki żeby lagi mogły swobodnie sie wychylac na boki. potem stajesz na moto i naciskasz go kilka razy mocno, ja np dociskam i podrywam w góre aż koło podskoczy i udezy. wtedy automatycznie ci sie wszystko poziomuje. lagi masz idealnie prosto. jak skręcisz lagi przy ośce bez tego docisniecia ustawią ci sie krzywo i wtedy moga ciezej chodzic i sie blokowac. jak juz ustawisz na prosto wystarczy dokręcic te 4 małe śrubki, potem cała oske dokręcic i bedzie git |
|
|
mcx |
Wysłany: Czw 18:51, 31 Mar 2011 Temat postu: Ustawienie lag |
|
Kurde mam dziwny problem... Zawias przód nie chce czasami wrócić do pierwotnej wysokości - tak jakby nie odbijał...Czy ma to związek ze złym ustawieniem lag w półkach? Jesli tak to jak prawidłowo ustawić - mam odpowietrzniki i czy one powinny być idealnie do przodu (prostopadle do półek)? Czy może minimalne przesunięcie nie ma znaczenia? |
|
|