Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Łodzianin
Wysłany: Śro 10:14, 18 Mar 2015
Temat postu:
Dzięki wielkie za odpowiedź
Jeszcze 2 pytanka- czym czyścić hamulce? benzyna, nafta, czy kompresorem tylko?
Do smarowania tłoczków zaopatrzyć się w jakiś specjalny smar?
Jak znajdę trochę czasu, to rozbiorę i zobaczę co i jak z tylnym zaciskiem.
Pozdro!
henio12323
Wysłany: Wto 12:53, 17 Mar 2015
Temat postu:
1) zalezy w jakim wszystko jest stanie, ja z nudów zimą siedziałem i rozebrałem wszystko na czesci pierwsze i robie to co 1-2 zimy zaleznie od ilosci wolnego czasu. zaszkodzic nie zaszkodzi a czysty sprawny układ to plus. na pewno warto chociazby dobrze wszystko domyc ewentualnie tłoczki mozna delikatnie wysunąć i przesmarowac smarem do tłoczków przy wymienia np klocków ( zeby je potem wcisnac do konca) i prowadnice nasmarowac, wiec sama ta praca to dosłownie kilka minut. płyn też warto wymieniac, teoretycznie raz na dwa lata, ale ja jak zmieniam co pół roku to po samej wymienia czuje delikatną róznice, na plus.
2) jak go wypchniesz to bedzie wypchniety ;P wyskoczy i tyle. mozesz rozebrać to bedzoe tylko sam tłoczek z oringiem, wszystko przemyj złoż i zalej nowym płynem mineralnym. a jak sie nie chcesz bawic zmien sam płyn i tez bedzie okej
3) moze masz luzy na prowadnicach, lub krzywy zacisk i po nacisneciu kasują sie luzy dopiero wiec sam docisk jest niewielki. moze byc tez że układ jest zapowietrzony, a to moze byc spowodowane złą regulacją dzwigni hamulca ( stale lekko wcisniety tłoczek nie wpuszcza z powrtem płynu do zbiorniczka wiec raz ze pracuje ciągle na jednym starym płynie, to dwa że sie sam nie odpowietrzy nigdy ) wiec zacznij od poluzowania tego bolca który wciska w tłoczek. odpowietrz układ jeszcze raz i przypatrz sie czy jak naciskasz dzwignie hamulca to czy zacisk stoi w miejscu czy sie zaczyna przechylać
Łodzianin
Wysłany: Wto 10:26, 17 Mar 2015
Temat postu: Serwis EXC 125- pytań kilka
Witam!
Niedawno kupiłem swoją mechaniczną pomarańczę i przygotowuję ją do sezonu. Jako, że poprzednik w ogóle o sprzęt nie dbał, to mam sporo do zrobienia. I tu pojawia się kilka kwestii, co do których nie jestem pewien:
1) Czy rozbierać i czyścić hamulce, czy wystarczy jak wymienię płyn? Chodzi mi o tłoczki, zaciski itp.
2) Coś się stanie, jak wypchnę tłoczek od hydraulicznego sprzęgła Magura(ten przy silniku)? Nie przecieka, ale pewnie nie był ruszany od daaawna i nie wiem, czy syfów nie ma. Pytam, bo słyszałem, że jak się go ruszy to potem będzie ciekł.
3) Mam trochę nietypową sytuację z tylnym hamulcem. Jak nacisnę na pedał, to tłoczek normalnie dociska do klocków, ale jak puszczę dźwignię, to tłoczek cofa się z powrotem i pomiędzy nim a klockiem zostaje spora przerwa. Co może być nie tak?
Pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin