Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
adrian2410
Wysłany: Wto 12:26, 11 Sie 2015
Temat postu:
To mi się udało w takim razie trafić niezłą okazję na ebay.de. Kość z łożyskiem i wałkiem za 100zł z przesyłką, a wałek połysk jak nówka.
GaCek
Wysłany: Wto 7:15, 28 Lip 2015
Temat postu:
Całkiem możliwe.
Sam wałek w serwisie to koszt około 170zł + łożyska i uszczelniacze. Najgorzej że w serwisówce nie ma dokładnie podanej grubości wałka, jedynie po łożyskach sadze że będzie miał 18mm.
żółf
Wysłany: Wto 5:59, 28 Lip 2015
Temat postu:
GaCek napisał:
Z początku również myślałem nad tym że to rzeźba, ale po tym jak zobaczyłem na forum LC4 podobne rozwiązanie teoria trochę zachwiała się.
Wałek ma średnice 15 mm tak jak wybite łożyska, natomiast łożysko igiełkowe z katalogu HK 1816 ma średnice wew 18mm, wiec lipa.
Ten wałek w serwisie jest strasznie drogi, a stary pewnie na maxa skorodował, więc ktoś przetoczył i dał pasowne łożyska, wg mnie cała filozofia
GaCek
Wysłany: Pon 21:45, 27 Lip 2015
Temat postu:
Z początku również myślałem nad tym że to rzeźba, ale po tym jak zobaczyłem na forum LC4 podobne rozwiązanie teoria trochę zachwiała się.
Wałek ma średnice 15 mm tak jak wybite łożyska, natomiast łożysko igiełkowe z katalogu HK 1816 ma średnice wew 18mm, wiec lipa.
żółf
Wysłany: Pon 9:57, 27 Lip 2015
Temat postu:
Wygląda mi to na rzeźbę. Jakiej średnicy jest wałek z gwintami, który wchodzi w ramę, na którym pracują łożyska el. 52?
GaCek
Wysłany: Nie 20:40, 26 Lip 2015
Temat postu:
Pisze tu żeby nie zakładać kolejnego tematu.
Reanimuje zawieszenie tylne do kata kumpla (LC4 640 2004r, enduro)
Rozebrałem już cała kiwaczkę i wahacz. Wszystkie oznaczenia łożysk i uszczelniaczy dało się rozszyfrować czy to na podstawie zdemontowanych elementów czy to katalogu.
Jest jeden problem z łożyskiem w ramie zaznaczone na zdjęcie na czerwono
Praktycznie we wszystkich modelach, oczywiście tych starszych widnieją dwa łożyska igiełkowe i uszczelniacze. W motocyklu było inne rozwiazanie a mianowicie 10 łożysk o wymiarze 15x24x5 i jedno igiełkowe po środku nie mające styku nawet z wałkiem, śrubą. Z początku myślałem, że to patent poprzednika, ale przeglądać forum LC4 natknąłem się na podobne rozwiązanie.
O co kaman?? Katalogi swoje a rzeczywistość swoje...
rychu
Wysłany: Pią 16:59, 20 Mar 2015
Temat postu:
sciagnij fiszki i schematy - tam masz wszystko opisane , pamietaj o wymianie biezni lozyska ( sworzen) i uszczelniaczy - inaczej nie ma to sesu. Powiem Ci ze lepiej zamow calosc w serwisie KTM-a , ceny podobne co w sklepie, a i tak jak psialem wyzej , zmienia sie komplet.
Ordon
Wysłany: Pią 8:26, 20 Mar 2015
Temat postu: zestaw naprawczy kiwaka , kołyski ktm lc4 625 sc 2002r
szukam zestawu naprawczego do KTM lC4 625 SC z 2002r
może ma ktoś jakiegoś linka do zamiennika ???, albo wie jakie idą tam łożyska igiełkowe , może by oddzielnie dokupił gdzieś.
Edit:
łożysko powinno mieć wymiar 12x25.22
znalzałem łożysko 18x25x22 firmu ntn
https://www.ntn-snr.com/catalogue/pl/pl-pl/index.cfm?page=/catalogue/home/industry&method=sd.productdetail&id=K18X25X22
czy by się nadało ??
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin