Autor |
Wiadomość |
Rysiek24 |
Wysłany: Pią 15:20, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
poje.ana konstrukcja ..pozniej KTM zrezygnowal z tego podwojnego obiegu i cale szczescie .. |
|
|
GaCek |
Wysłany: Pią 7:38, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
kauboy napisał: | wina tego wszystkiego był simering w bocznym prawym deklu z wału korbowego... |
W prawym bocznym deklu, a który to uszczelniacz?
Chodzi o ten nieszczęsny, który siedzi na wale w karterze?? |
|
|
kauboy |
Wysłany: Pią 7:03, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Witam po przerwie. Wkoncu poskladalem motocykl i wina tego wszystkiego był simering w bocznym prawym deklu z wału korbowego... Dzieki za pomoc wszystkim |
|
|
kauboy |
Wysłany: Pią 6:35, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
ok tak wiec zrobie tak jak radzicie ale to juz w nastepny tydzien, dzis zamowie w salonie niemieckim czesci i sie zobaczy. |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Czw 23:42, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
Jeśli można to nalej jakiejś rzadkiej substancji.Jeśli nie będziesz odpalał moto.My na warsztacie do sprawdzania przecieków używamy normalnej benzyny,jakiekolwiek pęknięcia,nieszczelności ładnie sie ,,poci" w taki miejscu od razu wdać wyciek. |
|
|
GaCek |
Wysłany: Czw 19:41, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
Zakręć dekiel od stropy zapłonu, nalej oleju do silnika i sprawdź "na sucho" bez odpalania jedynie przekopując czy nie widać wycieku/przecieku. Przy tak dużym ubytku oleju może będzie coś widać....
Zdjęcie dość nie wyraźnie, warga uszczelniacza dobrze siedzi na wale, czy jedynie przy samej krawędzi wału??? Uszczelniacz oryginał?? |
|
|
ciernik |
Wysłany: Czw 17:11, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
W serwisie uszczelka pokrywy sprzęgła 91 zł
Skontaktuj się kolegą Kozioł z tego forum - ogarnie Ci te uszczelki a jak trzeba to i części oryginalne.
Już się pogubiłem jak to u Ciebie jest - ale zostało chyba na tym, że w ciągu 3 kilometrów przeciągnął cały olej z silnika do skrzyni, tak?
Sprawdzałeś dokładnie ten uszczelniacz w pokrywie sprzęgła? |
|
|
kauboy |
Wysłany: Czw 6:58, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
zamowie jeszcze ten uszczelniacz i włoze go odwrotnie tylko teraz uszczeliki jeszcze musze. Taniej wyjdzie w serwisie z tymi uszczelkami na 2 dekle ? |
|
|
major000 |
|
|
ciernik |
Wysłany: Śro 21:31, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
Nic mądrego na odległość powiedzieć nie można. Moim zdaniem jeśli ta pokrywa pompy oleju z simeringiem i oringiem jest ok to musi byc coś w środku na karterach. No podejrzyj jeszcze dokładnie ten uszczelniacz walu po stronie sprzegla czy jego warga styka sie z walem bo w tym położeniu będzie na styk. Jednak z tego co piszesz że szybko się przelewa to chyba nie tedy bo to powyżej poziomu oleju.
Kolega major dobrze podpowiada. .. uszczelniacz walu w pokrywie sprzegla to może byc Dobry trop jeśli ubywa z silnika a rośnie w skrzyni |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 21:30, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
nie da się wzrokowo ocenić uszczelniacza
nawet nowy źle założony (rozcięty o ostrą krawędź wałka) może ciec i tego nie zobaczysz, nie ocenisz wzrokowo |
|
|
kauboy |
Wysłany: Śro 21:20, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
uszczelniacz włozylem wsumie chyba odwrtonie bo jest wklesłom strona do zewnatrz, tak było wczesniej i tak samo dałem. wał był dobry a uszczelniacz na wałku wyrownojacym wyglada bardzo dobrze. Musze jeszcze tar kupic uszczelki na 2 dekle lewy i prawy bo sie podarły do tego rozkladania. Gdzie to kupic tanio? na allegro same komplety sa |
|
|
major000 |
Wysłany: Śro 21:13, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
Ja dalej uważam że ciągnie uszcz na wale od strony sprzęgła. Założyłeś dobrą stroną ten uszczelniacz? w jakim stanie był wał w miejscy pracy wargi tego uszczelniacza?
Również po tej stronie na czopie wału jest jeszcze jeden uszczelniacz, on siedzi w dużej pokrywie sprzęgła, zobacz w jakim on jest stanie.
Uszczelnienie na wałku wyrównoważającym sprawdzałeś? |
|
|
wójo |
Wysłany: Śro 20:37, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
przerobic silnik na jeden obieg. |
|
|
kauboy |
Wysłany: Śro 19:58, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
chłopaki to co mam robic ? |
|
|