Autor |
Wiadomość |
amek721 |
Wysłany: Sob 1:30, 28 Mar 2015 Temat postu: |
|
Też potwierdzam jak przyciszniesz mocniej 2 takta to śmierdzi jak głupi |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Pią 20:13, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
2T pierdzi, 2T czadzi, 2T nigdy cie nie zdradzi |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pią 15:57, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
Zapach 2t w dosyć dużym stopniu zależy od oleju (jak Ci się nie podoba to lej ipone truskawkowego) oraz od pogody - jak jest wilgotno i zimno to dużo bardziej śmierdzi (czasem aż od człowieka zajeżdża po dłuższej jeździe ). |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 15:50, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
tooomek882 napisał: | Chyba wiem o jaki zapach Ci chodzi i o niego się nie martw. to po prostu dwusuw A tak serio, skoro nie skacze Ci na obrotach i nie wywala płynu, to jest git |
u mnie też nie ciekawie śmierdziało z tłumika ale wszystko było ok
więc 2T tak ma i tak śmierdzi |
|
|
tooomek882 |
Wysłany: Pią 15:30, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
Chyba wiem o jaki zapach Ci chodzi i o niego się nie martw. to po prostu dwusuw A tak serio, skoro nie skacze Ci na obrotach i nie wywala płynu, to jest git |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pią 15:24, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
możesz sobie założyć jakiś zbiorniczek na koniec węża od korka chlodnicy i zobaczysz czy wywala |
|
|
snajper1212 |
Wysłany: Pią 15:17, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
płynu jest na styk do czubka żeberek nie wiem czy jest ubytek bo nie pamietam ile bylo czesniej plynu ale pod korek nie ma |
|
|
major000 |
Wysłany: Pią 9:15, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
snajper1212 napisał: | Nie mam carboniwej osłonki. A ten dziwny zapach może od tego ze silnik ma dopiero 25mh i tak czuć ? Albo za bardzo mam wkręconą śrubke od zaworu wydechowego (prawie na maks) i przez to dostaje w dupe ? | Ubywa ci płynu? |
|
|
snajper1212 |
Wysłany: Pią 9:13, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
Nie mam carboniwej osłonki. A ten dziwny zapach może od tego ze silnik ma dopiero 25mh i tak czuć ? Albo za bardzo mam wkręconą śrubke od zaworu wydechowego (prawie na maks) i przez to dostaje w dupe ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 9:02, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
termostat w enduro to niezła sprawa, ja bym nie wyrzucał. przy zimnym silniku momentalnie sie dogrzewa, a przy lataniu na prostych przelotach sie nie wychładza jak to ma miejsce w crossówkach. ( juz nie wspomne o lataniu zimą )
o ile układ jest sprawny zapewnia odpowiednie chłodzenie. a to że przypala - nie lejesz moze za duzo oleju ? |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Czw 23:26, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
Silnik spalinowy skonstruowany jest w taki sposób,że jego normalna temperatura pracy to zakres pomiędzy 85 do 95 stopni.W tym celu w układzie chłodzenia silnika zamontowany jest termostat i ma on tam być! |
|
|
major000 |
Wysłany: Czw 22:06, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
Zagotować 300-tke to naprawde sie trzeba postarać. Jeśli nie wywala płynu przelewem i nie musisz go uzupełniać to nic nie rób z termostatem. On nie jest tam bez powodu. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Czw 22:06, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
sprawdź czy ubywa płynu i będziesz miał odpowiedź
moim zdaniem termostat nie jest potrzebny
chyba ze masz osłonke carbonową na dyfuzor to może się przypala |
|
|
snajper1212 |
Wysłany: Czw 21:55, 26 Mar 2015 Temat postu: pytanie o termostat i przegrzanie ? |
|
Pytanie o termostat na wężu w xcw 300 warto by zaostał czy jak go wyrzuce to mniej sie bedzie moto przegrzewac ? po ostrym przeterganiu na maksymalnych obrotach czuje zapach taki jakby sie przegrzewał czy to normalne w tym sprzecie ? |
|
|