Autor |
Wiadomość |
GaCek |
|
|
Cuddak |
Wysłany: Pią 21:54, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
i co z tymi 2010 rokami ?? jai opinie |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 20:38, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
Gierek napisał: |
Czyli np. jak kupił bym dwuletnie moto bez papiera to jest szansa na zarejestrowanie ?
edit: chodzi mi oczywiście o exc-f z lampami itd. |
jasne, nawet sxf-a zarejestrujesz, tylko jest sporo więcej gimnastyki,
ja bym przed zakupem sprawdził czy faktycznie dostaniesz tą homologację, bo bez tego musiałbys robic rzeczoznawcę przed przeglądem, a to już dodatkowe koszta których nie opłaca się ponosić, lepiej szukać moto z pełnymi kwitami, dowodem , itp |
|
|
Cuddak |
Wysłany: Pią 20:34, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
panowie a jakie opnie i roku 2010 bo wiem ze 2007 były kuloodporne 2008 nie polecali a 2009 dużo lepsze a 2010 ?? |
|
|
GaCek |
Wysłany: Pią 20:23, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
Gierek napisał: |
Czyli np. jak kupił bym dwuletnie moto bez papiera to jest szansa na zarejestrowanie ?
|
O rejestracji motocykla bez papierów to słyszałem ale przy Junaku, emce czy WSKce, ale przy "nowym" Kacie??
Po co komplikować sobie życie i użerać się z urzędami, jak można kupić moto z kwitami |
|
|
Gierek |
Wysłany: Pią 20:17, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
KristofSX napisał: | 200mth na jednym tłoku w 450 exc to nie tragedia, na pewno pójdzie do wymiany, pewnie selekcja wyżej,
kartę homologacji możesz otrzymać od dealera KTM, jak nie masz też dowodu rejestracyjnego to musisz zrobić przegląd i z wszystkimi kwitami zarejestrujesz (hologoacja/przegląd/umowa) |
Czyli np. jak kupił bym dwuletnie moto bez papiera to jest szansa na zarejestrowanie ?
edit: chodzi mi oczywiście o exc-f z lampami itd. |
|
|
GaCek |
Wysłany: Pią 20:05, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
Tak jak kolega wcześniej wspomniał jeżeli sprzęt ma faktycznie 200mth i normalnie serwisowany (olej + filtr powietrza), cylinder śmiało wytrzyma.
Jednak przydało by się zajrzeć do silnika przy tym przebiegu. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 19:33, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
jeśli moto serwisowane było odpowiednio, to opróz zmiany wymiaru raczej nic nie powinno się stać, |
|
|
Cuddak |
Wysłany: Pią 18:27, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
a coz cylindrem ?? |
|
|
Cuddak |
Wysłany: Pią 18:27, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
czyli wart uwagi?? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 18:25, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
200mth na jednym tłoku w 450 exc to nie tragedia, na pewno pójdzie do wymiany, pewnie selekcja wyżej,
kartę homologacji możesz otrzymać od dealera KTM, jak nie masz też dowodu rejestracyjnego to musisz zrobić przegląd i z wszystkimi kwitami zarejestrujesz (hologoacja/przegląd/umowa) |
|
|
Cuddak |
Wysłany: Pią 18:10, 27 Mar 2015 Temat postu: exc 450 2010 |
|
Witam panowie mam możliwość kupienia takiego oto motocykla z 200 mth wizualnie igła silnik nie ruszany jestem gotów na remont korby tłoka ale ciekawi mnie jak z cylindrem co sadzicie miał ktoś z was do czynienia z tak sytuacja ze po tylu h nie było nic ruszane . Motocykl jest bez papierów jest możliwość rejestracja ?? wyciągnięcia duplikatu homologacji ?? |
|
|