Autor |
Wiadomość |
Rysiek24 |
Wysłany: Czw 11:42, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
ja mam FCr-a w 620 - pali zawsze i wszedzie |
|
|
sylwu |
Wysłany: Czw 9:49, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
ja ostatnio wrzucałem fcr39 do lc4 400 i mam taki setup
dysza główna - 180
iglica - 3 od góry
dysza wolnych - 45
dysza startowa - 85
śruba mieszanki - 1,75 obrotu
po świecy widzę że troszkę za bogato, więc można nieco mniejszą główną dać.
gaźnik sprawuje się rewelacyjnie, nie zastanawiaj się tylko montuj. |
|
|
Klamek |
Wysłany: Śro 23:22, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Cześć. I jak ci sie sprawuje ten keihin?? Pamietasz moze jakie masz tam dysze?? |
|
|
Gość |
Wysłany: Nie 20:59, 29 Mar 2015 Temat postu: |
|
Niewiele to da bo pod nim upchnieta jest linka sprzegła. Jesli dam mniejszy filtr mijsca bedzie dosc, do tego niższy koszt filtra. Już zrobilem nowa puszke. |
|
|
Maciek222 |
Wysłany: Nie 16:42, 29 Mar 2015 Temat postu: |
|
Da radę opuścić ten filterek przerabiajac jego mocowanie |
|
|
Hańcek |
Wysłany: Nie 16:19, 29 Mar 2015 Temat postu: ktm lc4 400 gaźnik keihin fcr |
|
Witam
Jestem szczęśliwym posiadaczem lc4 400 z 1995r. W tym roku przyszedł czas na przeszczep gaźnika z dellortro na fcr 39. Ku mojemu zdziwieniu obejdzie się bez wymiany krućca, a i z gumą airboksa mozna sobie poradzić.
Najwiekszy problem jest jednak z filtrem oleju na silniku. Blokuje on dostęp do regulacji składu mieszanki. Postanowiłem wykonać mniejszą puszkę i zastosować hf 155.
Czy macie jakieś doświadczenia w podobnych przeszczepach? |
|
|