Autor |
Wiadomość |
artek1596 |
Wysłany: Pią 13:03, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Iphona mogę polecić do mieszanki bo moim zdaniem lepszego oleju nie ma.. ale lałem też castrol power 2t (ten złoty pełen syntetyk) i tez nie narzekałem
a do skrzyni Elfa polecam dość tani a i sprawdza się.
edit.
Aaa i mówię to pod kątem endurowca |
|
|
Fourier |
Wysłany: Śro 22:10, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Motul 800, Ipone samourai, motorex, maxima (popularny w Stanach), niektórzy leją castrol 2t racing ale to ich wybór (w EXC albo większych pojemnościach może się sprawdza). Proporcje takie, jakie zaleca producent. |
|
|
Stewart7 |
Wysłany: Śro 21:34, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
A wiesz może jakie oleje najlepiej lać do sx125 ? |
|
|
Fourier |
Wysłany: Śro 21:23, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Czyli nie masz.
Trening -> ćwiczenia -> odpoczynek -> trening->ćwiczenia -> 2x odpoczynek i tak w kółko przez kilka miesięcy.
Na początek: http://www.scigacz.pl/Offroadowa,szkolka,Scigacz,pl,252941,t.html Zobacz sobie to z 20 razy, zrozum o czym mówi, przy nauce jazdy trenuj jeden element i przypominaj sobie co mówił.
Nie obrażaj się czy coś w tym stylu (też się uczę a jestem w wieku że...). Większość ludzi będzie chciała Ci pomóc. |
|
|
Stewart7 |
Wysłany: Śro 21:15, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Jeżeli chodzi o doświadczenie z full cross to jeździłem 1 miesiąc na 85 kx kumpla, a poza tym jeździłem trochę a chinczyku. A z utrzymaniem nie będzie problemu. Mistrzostwa strefy zachodniej klasa mx2. A i jeszcze kiedyś znajomy dał mi się przejechać na 250 2t ale było to takie pyrkanie. |
|
|
Fourier |
Wysłany: Śro 20:27, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Pierwsza sprawa nie pisz postu pod postem - po coś masz opcję edytuj.
Po drugie - jakie masz doświadczenie? W jakich zawodach chcesz jeździć?
Po trzecie - jaki masz budżet na utrzymanie motocykla? Motocykle wyczynowe swoje kosztują, a ich utrzymanie to druga sprawa. Jak kupisz moto, które jest zmęczone to wpakujesz w nie tyle ile za nie dałeś. Jak kupisz moto, w którym wszystko jest zrobione to na sezon i tak musisz mieć kilka tysięcy zł w zanadrzu. Brat wydał w zeszłym roku na utrzymanie SXa (remont, paliwo, oleje, opony itp) i zakup reszty (ciuchy, kask itp) coś koło 8 kzł.
Po czwarte - kubeł zimnej wody, bujanie w obłokach źle się kończy i lepiej brać sobie wszystko na "chłodno".
Żeby objechać 4t na 125 musisz naprawdę dużo trenować i ogólnie być dobrym. 125 mimo że jest proste w konstrukcji jak t-34, lekkie jak rower to wymaga najwięcej umiejętności żeby szybko jeździć po torze. 250 w 4t przy nim na początku sprawuje się nieporównywalnie lepiej- wszystko przychodzi łatwiej.
Jak coś to niech bardziej doświadczeni koledzy mnie poprawią. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 20:24, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
wszystko w rękach zawodnika sprzęt tutaj ma mniej do gadania. \
pozatym bardziej od mocy, przy sciganiu liczy sie zawieszenie, dopasowanie moto do zawodnika itp itd |
|
|
punk891 |
Wysłany: Śro 20:22, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
125 2t i 250 4t to jest jedna klasa wyścigowa, tak samo jak 250 2t i 450 4t.Czteropakiem dla amatora z pewnością jeździ się łatwiej, ale ogólnie seta nie odstaje od ćwiary 4t. |
|
|
Stewart7 |
Wysłany: Śro 19:30, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Pytam sie Ponieważ chciałbym wystartować w przyszłym roku na zawodach i jestem ciekawy jak to wygląda w perspektywie ścigania się |
|
|
Stewart7 |
Wysłany: Śro 19:29, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
A czy umiejętnie jeżdżąc jestem w stanie objechać bez problemu w swojej klasie ( 4t ) ? |
|
|
punk891 |
Wysłany: Śro 10:30, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
EXC z każdego biegu podniesiesz jak dobrze machniesz. Do 3 biegu za wiele nawet nie musisz się starać, czyli sx'em powinno być jeszcze łatwiej. |
|
|
amek721 |
Wysłany: Wto 21:39, 31 Mar 2015 Temat postu: |
|
Zdrowa, dobrze wyregulowana i z dobrą oponą seta powinna iść na gumę z czwórki (bez żadnego strzelania ze sprzęgła, oczywiście na odpowiednich obrotach). Jak się dobrze postarasz to na wyższych biegach tez podniesiesz przednie koło |
|
|
Stewart7 |
Wysłany: Wto 19:46, 31 Mar 2015 Temat postu: |
|
Wiecie moze jak wygląda przyśpieszenie w sx rwie na koło na biegach ? |
|
|
punk891 |
Wysłany: Wto 10:41, 31 Mar 2015 Temat postu: |
|
Bierz sx 125, bo 4t to raczej trupa albo starszy model kupisz. |
|
|
Stewart7 |
Wysłany: Pon 16:58, 30 Mar 2015 Temat postu: |
|
Tak 8 tys. max 9 bo resztę zostawiam na ubranie itp |
|
|