Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
fxrider
Wysłany: Pon 20:01, 18 Kwi 2011
Temat postu:
Mój na ten moment jeszcze (znowu) działa, a jak mnie chęci najdą to go podleczę dawką sylikonu.
batsopot
Wysłany: Pon 18:59, 18 Kwi 2011
Temat postu:
kontaktron mozna kupic niedrogo
fxrider
Wysłany: Pon 12:31, 18 Kwi 2011
Temat postu:
Hej,
wróciłem.
Jeśli chodzi o licznik to mam mieszane odczucia - z jednej strony jest fajny, ma sporo opcji, czytelny, nie za duży, a z drugiej robi problemy.
N.p. kontaktron (znaczy czujnik prędkościomierza) po utopieniu jakiś czas nie działał.
Kabelki są bardzo delikatne, a wtyczki małe i ciężko się je rozpina - jedną przy tym uszkodziłem, kabelki przy jednej mi się urwały przy nasadzie (ciężko było potem zarobić konektorki na tak małych przewodach). Gdy bateria zaczęła padać licznik zaczął wariować - po odcięci zasilania zewn. (mam go podpiętego za stacyjką) często tracił pamięć przebiegów, vmax, etc. - wymiana pomogła. Niby jest kontrolka informująca o słabej baterii podtrzymującej, ale jakoś nie bardzo działała.
Mocowania do kierownicy nie są zbyt wytrzymałem, ale na szczęście system mocowania pozwala łatwo wyrzeźbić jakieś własne, więc nie jest to problem.
Trochę brakuje kontrolek neutrala, kierunków, etc. no ale taki licznik.
Skala obrotomierza jest do bodajżę 12 czy 13 kObr i pod LC4 jest źle wyskalowana - przy max obrotach wychodzi raptem kawałek za połowę skali - jest to mało czytelne/precyzyjne. Na szczęście jest też licznik "cyfrowy".
Przydałby się jeszcze drugi licznik przebiegu dziennego.
Prędkości wyświetla do co najmniej 165
Generalnie jest nieźle - pozmieniam wtyczki, umocuję lepiej kable i będzie (mam nadzieję służył), ale jeśli ktoś nie potrzebuje obrotomierza, temp. silnika i kontrolek zmiany biegów (flasher, 2 stopnie, obroty regulowane) to IMO lepiej kupić dobry, podświetlany licznik rowerowy i oszczędzić tych kilka stówek.
pozdrawiam, Adam
bully
Wysłany: Czw 21:24, 14 Kwi 2011
Temat postu:
ten licznik pokazuje do 200? bo na alledrogo jest podobny ale do stówy niestety.
wójo
Wysłany: Czw 20:43, 14 Kwi 2011
Temat postu:
jak ci sie sprawuje licznik wapora ?
Rysiek24
Wysłany: Czw 13:43, 14 Kwi 2011
Temat postu:
ladny , tylko te kola nie pasuja do calosci
fxrider
Wysłany: Czw 8:08, 14 Kwi 2011
Temat postu: LC4 640 SMT by fxrider
Hej,
trochę mi się zeszło, ale w końcu wrzucam.
Historia wygląda tak, że miałem jechać w góry, ale w międzyczasie GSa (znaczy się BMW R1100GS) trochę zaniemogła na subframe (znaczy urwał się z mocowań) i zostałem się ze swoją trochę rozdłubaną LC4 Enduro.
Mało kto rozpatruje to jako sprzęt do turystyki, ale z braku innej rozsądnej alternatywy zacząłem kombinować jak tu go szybko dostosować korzystając z gratów zalegających w garażu - w końcu motywacja była
Na początek dostał Keihina FCR41MX i trochę odżył (na początku, bo potem doszedł bak ADV, który upierdliwie się zdejmuje), następnie były modyfikacje główki ramy (mocowanie pod stelaż) i przyszła owiewka, bak i kanapa ADV.
Potem była wymiana sprężyny z tyłu na twardszą(aktualnie 70 z ADV) + testy, dodatkowe tulejki pod sprężyny z przodu i podwyższenie kierownicy o 4 cm (http://img828.imageshack.us/g/dscf1648n.jpg/)
Szybko dopracowałem jeszcze kokpit i kablologię, na koniec wrzuciłem kółka SM i ostatecznie wyszło coś takiego:
KTM LC4 640 SMT by fxrider
Bez czachy w sumie też fajnie wygląda:
Dziś startuję na wycieczkę, jak dobrze pójdzie i nic nie wybuchnie to do końca weekendu przejadę tym wynalazkiem 1500 km
pozdrawiam, Adam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin