Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
dioda
Wysłany: Wto 19:29, 28 Kwi 2015
Temat postu:
faktycznie rama wygląda za ładnie, zero przetarć, pewno malowana pod sprzedaż.A na co jeszcze zwracać uwagę jeśli chodzi o motocykle trial owe oprócz goleni,jakieś szczególne punkty newralgiczne?.
henio12323
Wysłany: Pon 21:51, 27 Kwi 2015
Temat postu:
co do gasgasa i dostepie do płynu hamulcopwego - u mnie zbiornik jest pod bakie, a bak to tylk o1 srubka, ewentualnie też przewód albo i bez baku mozna odkręcic korek do płynu i np strzykawką dolać
co do tego z ogłoszenia - wygląda swietnie, ciekawe czy rama malowana, czy oryginał. u mnie to przy butach to rama juz poprzecierana troche, a sobie niedawno nakleiłem zwykłą czarną folią ( cienką z papierniczego ) to po kilku wyjazdach w niektórych miejscach poprzecierało. wiec tu albo były osłonki/okleiny i są sciągniete. albo rama malowana
golenie nie wyjechane ( często w starszych widac że wyłazi jasny chrom spod spodu ) wiec tutaj wizualnie sprzęt wygląda w porządku
dioda
Wysłany: Pon 20:11, 27 Kwi 2015
Temat postu:
koledzy doradźcie, brat zastanawia się nad kupnem tego gas gasa
http://otomoto.pl/oferta/gas-gas-trial-trial-280-ID3hjAtE.html
,co sadzicie o tym egzemplarzu?kupował ktoś coś od tego handlarza?
Raku
Wysłany: Pią 10:35, 10 Kwi 2015
Temat postu:
Ten jest bardzo ciekawy, nawet bym sie nie zastanawiał gdybym szukał triala.
http://olx.pl/oferta/gas-gas-txt-280-pro-trial-250-beta-sherco-CID5-ID9DWBF.html#1d9943d9bd
henio12323
Wysłany: Śro 21:26, 08 Kwi 2015
Temat postu:
mam gas gasa z 2007 roku i jestem mega zadowolony, pół roku upalam i czuje na KTMie olbrzymiąróznice przy technicznych "zagrywkach"
co do trialówek miałem jedynie porównanie z nowych sherco 2013 ( chyba teraz wszedł nowszy ? ) i wcale lżej niż w gasgasie nie ma, design lepszy, fajny nie łamiący sie tylny błotnik - mój model często ma połamany ogon. ale do zbiornika hamulcowego musze sciągnąc pół motocykla, tylny zadupek, wydech i jeszcze pare rzeczy, u mnie chyba tylko bak ( 1 srubka plus przewód ) chyba ze ktos ma mniejsze ręce to odkreci korek i doleje tak o.
ogólnie obsługa trialówek to upierdliwa sprawa- ale z kolei rzadka.
w gasgasie jedynie narzekam na f.powietrza, jest dosyc niski, i cały czas uwalony w błocie, a nie jeżdze po duzych błotach. ale pare wyjazdów pare dni po deszczu i filtr i cały aribox uwalony. pół biedy w KTMie karcher i jak nówka, ale tam jest mało miejsca i jest za gaźnikiem ramka na filtr. wiec jak cos wpadnie to ciezko wyjać ( np drobinki piasku ) a przy robocie w tym całym błocie prawie zawsze coś wpada - to dla mnie jedyny taki duzy minus
mam txt pro 200. i w porównaniu z sherco 125 mój wyraźnie mocniejszy i agresywniejszy na gaz. ale 125tką ewolucje wydawały mi sie łątwiejsze, i fajnie zestopniowana skrzynia. tam na jedynce nie da sie zamielic kołem, od razu piona wali i ma bardzo małą prędkosc. u mnie szybciej sie jedzie.
jeździłem też na gasgasie starszym ale 320 pojemnosci - sprzęt spoko jak ktos chce na trase wyskoczyc górską i poskakać jak kozica gdzies po skałkach ;D duza moc fajna prędkosc przelotowa. ale podejrzewam że jak sie by chciało w miejscu pobawic to moc by przeszkadzała. - troche sie musneło gazem i moto od razu wędrował na koło. u mnie tez od niechcenia staje, ale jednak w bardziej kontrolowany sposób. dlatego jakbym kupował to 250 max.
ale to mówie ja i sporo osób - jak chcesz wjechac na mały tor i cwiczyc tylko techniczne to do 200 pojemnosci spokojnie starczy, jak latac w trasy ( co jest troche na trialu nudne dla mnie, a i zasieg nie jest zbyt duzy ) to mozna brać te wieksze pojemnosci.
ja sciągałem zza granicy, z Anglii gdzie ten sport jest najpopularniejszy chyba
dioda
Wysłany: Śro 21:16, 08 Kwi 2015
Temat postu:
to faktycznie trochę takie wynalazki,przynajmniej do podstawowych rzeczy powinni zrobić prosty dostęp..,Na plus jest ze te motocykle nie wymagają tak częstych serwisów z racji mniejszego wysilenia jednostki,.,.Tylko ze ktm nie robi typowo 100% autentycznego motocykla do trialu.
te300
Wysłany: Śro 21:06, 08 Kwi 2015
Temat postu:
z tym gg mnie zmartwiłeś bo przyznam, że myślałem właśnie o nim lub becie
grzegorzszw
Wysłany: Śro 20:57, 08 Kwi 2015
Temat postu:
Np. dostęp do zbiorniczka płynu hamulcowego z tyłu, często trzeba zbiornik paliwa, filtr powietrza i gaźnik zdemontować aby się do niego dostać. W GG bardzo ciężko zmienić filtr powietrza, do śrub kiwaczek trzeba mieć na raz kilka dziwnych kluczy: 13, 14, 15, 16 (a do całego moto potrzebujesz ampuli, torxów, 5, 6, 7). W Sherco aby wymienić watę w tłumiku trzeba go ciąć i spawać lub wymienić na nowy (ma to w trialach bardzo duży wpływ na pracę). Wymiana oleju - albo kładziesz moto na boku aby go nalać, albo potrzebujesz jakiegoś dziwnego lejka. Spasowanie wielu elementów. Tylko proszę tego nie tłumaczyć brakiem miejsca, bo sam widzę kilka możliwości poprawienia tego. Mam jeszcze wymieniać?
KTM jest dużo lepiej spasowany i mając klucze 8, 10, 13 rozkręcasz 90% motocykla.
dioda
Wysłany: Śro 20:01, 08 Kwi 2015
Temat postu:
gasc gas zawsze był dobry w trialu, a tu na skraju bankructwa,to się porobiło.Co takiego według Ciebie jest skopane co utrudnia serwis,naprawy?
grzegorzszw
Wysłany: Śro 19:21, 08 Kwi 2015
Temat postu:
Do tej kwoty możesz wyrwać coś naprawdę fajnego, rocznik około 2010-11. Wielkiego wyboru nie masz; Gas Gas (jest na skraju bankructwa, więc mogą być problemy z częściami), Sherco (mimo, że aktualnie posiadam to jeszcze nic do niego nie kupowałem), Beta (tutaj się nie wypowiem, bo nie miałem kontaktu), Honda-Montesa (chyba trochę mało tego w PL).
Kupować najlepiej w jak najlepszym stanie i jak najmłodszy
. Dobrze jest brać od zawodnika (nie zaliczają tyle gleb i bardziej dbają).
Pojemność to raczej sprawa drugorzędna, niby powyżej 250 to ma być jakiś potwór, a mam 290 i nic strasznego w nim nie ma. Może jako zupełnie pierwsze moto ma to znaczenie. Jeśli nie zamierzasz robić dużo kilometrów to bierz pod uwagę również 125.
Przygotuj się na nerwy w trakcie serwisowania, sporo w nich nie do końca przemyślanych rozwiązań.
PS: W tym momencie nie widzę nic ciekawego na aukcjach.
te300
Wysłany: Śro 8:50, 08 Kwi 2015
Temat postu: trial-co polecacie?
Ponieważ pesel robi swoje, niestety nie jestem w stanie opanować niektórych technik na moim enduro; postanowiłem kupić jakiegoś używanego triala; słyszałem, że jest bardzo pomocny w nauce, szlifowaniu technik które stosujemy w enduro.
Stąd pytanie do Was co polecacie na początek: marka, pojemność, kupować w PL czy z zagranicy, kwota jaką chcę przeznaczyć to max 10tys ale chętnie mniej
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin