Autor |
Wiadomość |
studencik |
Wysłany: Wto 11:32, 14 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Pomiary zrobione i pelne zaskoczenie... dzisiaj KTM odpalal i zimny i cieply bez zadnych oporów wiec nie wiem juz co o tym mysle. Zagrzalem go az wlaczyl sie wentylator, zgasilem i odpalil bez problemu. Na cieplym opornosc statora 16 ohm , z impulsatora 120 ohm. W piatek przegonie go porzadnie w lesie i zobaczymy. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 7:23, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
te300 napisał: |
jeśli to byłby moduł to temperatura silnika nie miałaby znaczenia. |
Można by tak myśleć.
Jednak wiele osób na tym forum miało takie objawy przy uszkodzonym CDI. |
|
|
te300 |
Wysłany: Pon 6:47, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
jak stator był przewijany to właśnie od niego bym zaczął, po za tym żeby sprawdzić stator nie musisz nic odkręcać tylko odpiąć jedną kostkę i miernikiem zmierzyć opór; najlepiej zrób to kiedy odpala(na zimnym) i na ciepłym kiedy nie pali; podaj wartości i wszystko będzie jasne;
jeśli to byłby moduł to temperatura silnika nie miałaby znaczenia. |
|
|
studencik |
Wysłany: Nie 21:09, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Cewka na statorze byla przewijana i dawali na to jakas gwarancje . jak moduł nie pomoże to woltomierz w rękę i pokolei |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 20:57, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
może być stator, ziomek miał tak w husabergu i to był stator, tak że jak masz z czego to stator też podmień |
|
|
studencik |
Wysłany: Nie 20:27, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Jutro przekladam moduł i zobaczymy . Na szescie jest taki sam kacior w "rodzinie" |
|
|
studencik |
Wysłany: Sob 10:34, 11 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Cewka byla przewijana w firmie DIGITECH z Będzina i wygladala na fachowo przewinietą. Po południu bede grzebal i pomierze wszystko. |
|
|
te300 |
Wysłany: Sob 9:03, 11 Kwi 2015 Temat postu: |
|
zmierz opór cewki ze statora |
|
|
te300 |
Wysłany: Sob 8:57, 11 Kwi 2015 Temat postu: |
|
sprawdź jaką masz iskrę na świecy na zimnym i wtedy kiedy nie chce palić |
|
|
te300 |
Wysłany: Sob 8:54, 11 Kwi 2015 Temat postu: |
|
co robiłeś ze statorem?
Jeśli był przewijany i źle zabezpieczony na ciepłym może być przebicie i nie będzie palił. Kiedyś na szybko przewinąłem sobie stator i nie miałem czym zabezpieczyć zrobiłem to lakierem(jeden wyjazd było dobrze) potem lakier szlak trafił i kat palił na zimnym o na rozgrzanym nie (gdzieś od wibracji zrobiło się przebicie). Przewinąłem jeszcze raz zabezpieczając porządnie zwoje żywicą epoksydową i więcej nie było problemów z tym statorem |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Pią 23:14, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Jeśli masz możliwość to na początek podmień moduł zapłonowy,od tego bym zaczął. |
|
|
studencik |
Wysłany: Pią 23:09, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Zawory sprawdzalem z 4 razy ustawiajac GMP za kazdym razem i caly czas sie pokrywalo wiec to raczej odpada. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 18:57, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
miałem tak w RFSie jak zawory ustawione nie w gmp, niby też chodził dobrze, ale na gorącym nie szło odpalić |
|
|
studencik |
Wysłany: Pią 18:45, 10 Kwi 2015 Temat postu: Nie pali cieply EXC 450 2003 |
|
Witam . Problem polega na tym ze moto gdy jest zimne pali od strzala. Chwile sie rozgrzeje i nie do odpalenia. Ani z kopki ani z rozrzusznika. Na zapych odpali i chodzi normalnie. Zawory ustawione jak trzeba , gaznik wyczyszczony ustawiony. Gdy juz odpali chodzi jak należy. Wczoraj zgasnal samoczynnie , dzis gdy wbilem jedynke. Dodam ze niedawno robilem cewke na statorze , wtedy caly uklad elektryczny byl sprawdzany . Gdy cewka byla padnieta, nie palil w ogóle , teraz tylko gdy cieply . Stawiam na cos elektrycznego ale bez pomiarów mozna gdybac... co myslicie? |
|
|