Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
majras
Wysłany: Pią 14:08, 07 Sie 2015
Temat postu:
Korci mnie ten TPS, żeby sprwadzić...
Jeżeli sprawdzenie polega na wpięciu się w dwa kable, to może poprostu odłącze wtyczke, spreparuje 3 przewody (do których później wbije miernik), połącze tymi przewodami wtyczkę i gniazdo (nie wiem jeszcze jak, jakis konektorki się dopasuje)
Co myslicie ?
Edit:
Wracając jeszcze to tematu filtrów, to właśnie patrze i mam jeszcze filtr w baku.
Wyciągnąłem z pompą i po rozebraniu wypłynął "żur" , może to go bolało przy odpalaniu.
Czym zastępujecie te oryginalne opaski? Trytyka się nada ?
majras
Wysłany: Czw 10:07, 23 Kwi 2015
Temat postu:
Jeszcze potwierdzę, ale wydaje się, że po odjeciu wolnych obrotów moto pali dobrze.
Co to TPS,
Nic nie ruszałem, rozmawiałem z gostkiem, mechanik z dąbrowy, który powiedział, że ustawienie TPS ma mały wpływ na odpalanie.
major000
Wysłany: Czw 19:52, 16 Kwi 2015
Temat postu:
Odpalasz na "ssaniu" w celu łatwiejszego rozruchu, wyłączasz gdy zaczynasz jechać lub gdy motocykl chwile pochodzi i zaczyna osiągać optymalną temp. Jeśli wyłączysz "ssanie" za wcześnie to poprostu moto zgaśnie lub będzie miało bardzo niskie obroty.
majras
Wysłany: Czw 19:17, 16 Kwi 2015
Temat postu:
Oba filterki wymieniona na nowe , oring na przewodzie do wtrysku również - faktycznie, trzeba się przyłożyć, żeby wszedł dobrze, ale ładnie poszło
Mam pytanie,
jak jest ze ssaniem w tych moto z wtryskiem, kiedy używać i na jak długo ?
majras
Wysłany: Pon 21:37, 13 Kwi 2015
Temat postu:
Mam odkręcony tylko ten pierwszy element. Postaram się uważać przy montażu nowego oringa.
A mogę posmarować oring olejem, żeby łatwiej wszedł ?
major000
Wysłany: Pon 21:07, 13 Kwi 2015
Temat postu:
majras napisał:
Tak tę trytkę to sam zamontowałem, patrzyłem tam nic nie ma.
major000 jasnowidz jesteś czy jak, właśnie się wkurzam, że uszkodziłem sobie oring na wtrysku
Muszę dodać do listy zakupów, kawałek gumki 20 zł.
Teraz napisz mi jak mam montować, żeby nie uszkodzić nowego oringa jak kupię ?
HAHAHA. Masz wyjęty cały wtrysk na wierzch czy jest zamontowany na motocyklu? Musisz mieć bardzo dobre dojście do niego bo inaczej rozwalisz następne 10 oringów. A najlepszą opcją jest wyjęcie wtrysku lub chociaż wysunięcie go kawałek poza ramę żeby móc rękę tam wsadzić. Nowy oring polej benzyną, załóż go na króciec i dopiero to wszystko wpychaj do obudowy wtrysku lekko obkręcając tym aby oring dobrze wszedł.
Od modelu 2013 ten filterek jest w innym miejscu, kupując kilka rzeczy od nowszego modelu przeniesiesz go w miejsce szybkozłączki i nawet w środku lasu wymiana trwa tam 1minutę.
majras
Wysłany: Pon 20:38, 13 Kwi 2015
Temat postu:
Tak tę trytkę to sam zamontowałem, patrzyłem tam nic nie ma.
major000 jasnowidz jesteś czy jak, właśnie się wkurzam, że uszkodziłem sobie oring na wtrysku
Muszę dodać do listy zakupów, kawałek gumki 20 zł.
Teraz napisz mi jak mam montować, żeby nie uszkodzić nowego oringa jak kupię ?
major000
Wysłany: Pon 20:34, 13 Kwi 2015
Temat postu:
źle patrzysz. on jest z drugiej strony, tam gdzie trytytka na wężu. On jest od strony wejścia gumowego wężyka na ten krócieć, w środku króćca.
I od razu cię uprzedzam przed uszkodzeniem oringu podczas montowania tego króćca we wtrysku.
majras
Wysłany: Pon 20:04, 13 Kwi 2015
Temat postu:
No właśnie miał być
bo go nie ma,
Przy okazji kupię ten większy, bo opaski wyglądają na oryginalne.(moto ma 90mh)
hacker33
Wysłany: Pon 19:27, 13 Kwi 2015
Temat postu:
tak
majras
Wysłany: Pon 18:59, 13 Kwi 2015
Temat postu:
Tam gdzie czarna opaska miał być filterek
Gadboy
Wysłany: Pon 18:56, 13 Kwi 2015
Temat postu:
To fakt jesli nie ma tego filterka czy tam sitka to moze wtrysk sie przytkal i poki nie dostanie wiekszego cisnienia (ruszenie manetka)to mu cieszko odpalic.
major000
Wysłany: Pon 18:36, 13 Kwi 2015
Temat postu:
Napewno dobrze patrzysz w poszukiwaniu tego filtr? On jest wsadzony w środek króćca tego plastikowego co się przykręca do wtrysku, tak jak na schemacie.
Jeśli go nie ma to bardzo źle bo cały brud teraz leci na wtryskiwacz.
Nic narazie nie reguluj póki mechanicznie go nie doprowadzisz do ładu.
Gadboy
Wysłany: Pon 18:21, 13 Kwi 2015
Temat postu:
Masz podpowiedz w filmie-w czarny wpinasz czarna koncowke czyli- i w czerwony + czyli czerwona koncowke miernika i zalacz go na setne wolta. Potem regulujesz i dokrecasz katre
majras
Wysłany: Pon 17:10, 13 Kwi 2015
Temat postu:
Gadboy w które kolory się wpiąć , Są 3 kabelki ?
major000 dzięki, ide do garażu zobaczyć czy jest filterek.
Edit: sprawdziłem, filterka nie ma.. widocznie poprzedni właściciel stwierdził, że jest zbędny.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin