Autor |
Wiadomość |
bully |
Wysłany: Nie 21:34, 12 Lut 2017 Temat postu: |
|
grubszy oring albo podkładkę pod zębatkę, przeciez jeśli zębatka nie docisnie tulejki do łozyska ( pomiedzy jest oring) to zawsze poleci olej. przecież to wszystko jest stare i wyrobione sa luzy. |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pią 22:49, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
Oring, a przed założeniem wszystko dobrze wyczyść. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 21:58, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
Lepiej dac grubszy oring |
|
|
MatiSx125 |
Wysłany: Pią 16:52, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
I tak oto 22 miesiące po wymianie znowu leci Wtedy gdy założyłem oring zalecany wdg manuala był szit i leciało dalej. Dałem grubszy że zebatke to musiałem docisnąć ok 70kg żeby seigera załozyć i działało do dziś. ta sama metoda co 22 mies temu czy jakieś nowe pomysły się na to urodziły? |
|
|
mambo3 |
Wysłany: Nie 20:17, 19 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Twój problem może być spowodowany tym że w miejscu gdzie tulejka dociska oring do łożyska walek zdawczy ma jeszcze nacięcia te na które osadza się zebatke(a powinien być już gładki) i w żaden konwencjonalny sposób tego nie uszczelnisz |
|
|
PiterBaja |
Wysłany: Nie 9:42, 19 Kwi 2015 Temat postu: |
|
u mnie w kacie uszczelniacz na wałku przepuszczał w miejscu styku z karterem nie na wardze i miałem zebatke tez ulupana cała w oleju. jak wymieniłałem to dałem troche sylikonu w miejscu styku z karterami. Prawdopodobnie wyrobione gniazdo. Teraz nie cieknie ale syfek sie zbiera znaczy ze nie ma całkowitej szczelosci. |
|
|
punk891 |
Wysłany: Sob 20:08, 18 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Jeśli kupowałeś oring taki, jak przewiduje fabryka, to spróbuj kupić rozmiar większy. W moim przypadku rozwiązało wszelkie problemy ( po wymianie uszczelniacza i oringu cały czas ciekło ). Tylko zwróć uwagę, żeby na pewno dobrze zabezpieczenie zębatki weszło, bo mocno trzeba dobić. |
|
|
sparci |
Wysłany: Sob 17:37, 18 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Zużyta tulejka + zużyta zębatka+ zużyty seger i leci olej-u mnie tak właśnie było(leciał olej po wałku ze środka). Weszła nowa tulejka z o-ringiem, nowa zębatka i nowy seger i jest susza |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pią 23:48, 17 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Brat zmieniał kilka razy o-ring i uszczelniacz (tulejka nowa) - co jakiś czas i tak coś tam kapie. Wydaje mi się, że jeżeli rowek na seger jest wyrobiony i w całości występuje luz przez to coś tam wypluje. Mogę się mylić, to jest takie nasze gdybanie bo już też nie mamy pomysłu. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 21:11, 17 Kwi 2015 Temat postu: |
|
moze nie wali oringiem tylko uszczelniaczem. albo tulejka jest wytarta |
|
|
MatiSx125 |
Wysłany: Pią 19:48, 17 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Zmieniłem oring i dalej daje olejem. O co chodzi?? po już nie ogarniam. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 16:46, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
w skrócie - bierzesz sadzasz kogos na moto, i czasami trzeba ręką jeszcze docisnąc zalezy jaka spręzyna
ustawiasz w poziomie srube od przedniej zębatki tylnej i wtedy łancuch ma miec delikatny luz, nie moze byc napięty na strune ani nie powinien wisieć.
i to jest idealnie napięty łancuch. jak napniesz mocniej to przy tym momencie kiedy zebatki są w poziomie a łancuch wtedy jest najbardziej napięty to bedzie ci "ciągnęło" łozysko w najgorszym przypadku moze ci nawet rozwalic łozysko |
|
|
amek721 |
Wysłany: Pon 16:24, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Mogę prosić o link do przywołanego tematu o naciągu? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 15:56, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
kieta to łańcuch,
ale zobacz tą tuleję, z jednej strony jest trochę grubsza i jak założysz odwrotnie to będzie dawac olejem |
|
|
MatiSx |
Wysłany: Pon 15:34, 13 Kwi 2015 Temat postu: Co to jest kiete? |
|
szaman108 napisał: | A jak napinasz kiete,według fiszki czy taką metodą jak była opisana na forum kolega henio ją opisywał o ile dobrze pamiętam.U mnie jak tylko napiąłem według manuala zaraz pokazał mi się olej.Wymieniłem elementy na oryginał z ktm(tulejka została stara) zrobiłem naciąg według zaleceń z forum i do dziś dnia spokój Może zwróć też na to uwagę.Może to był tylko przypadek w mojej sytuacji |
Co to jest kiete? |
|
|