Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
merfiacz
Wysłany: Nie 11:46, 19 Kwi 2015
Temat postu:
Gdyby silnik byl kupa to by tak zadowalajaco nie ciagnal. Na moje oko to cos powoduje ze silnik jest zalewany, zachowuje sie jak by dostawal zbyt duzo paliwa... bo np kiedy pracuje na biegu jalowym i pozwole mu zgasnac to potem ciezko odpalic a jak zakrece kran, przegazuje i zgasze to potem od kopniaczka lapie. Tak samo w czasie jazdy, pieknie wkreca sie na obroty mimo ze to starawe moto a jak dluzej potrzymam to zaczyna przylewac. Jesli trzymajac go na obrotach co jakis czas popuszczam gaz i zaraz dodaje nie ma efektu "przerywania"
hacker33
Wysłany: Czw 13:43, 16 Kwi 2015
Temat postu:
merfiacz napisał:
Moto dopiero zabralem od mechanika. Gaznik prany i regulowany, zalozona nowa swieca i nadal klopot
Jakby był regulowany to by palił od strzała.
Więc albo mechanik du*a albo silnik kupa.
merfiacz
Wysłany: Czw 13:20, 16 Kwi 2015
Temat postu:
Moto dopiero zabralem od mechanika. Gaznik prany i regulowany, zalozona nowa swieca i nadal klopot
henio12323
Wysłany: Śro 21:40, 15 Kwi 2015
Temat postu:
zobacz w jakim stanie membranki ( te listki w króćcu dolotowym ) muszą dolegać jak odstająto moze byc problem z odpalaniem.
jeżeli tam jest ok, to zaczał bym od czyszczenia i regulacji gaźnika, wymiana swiecy jak nie znasz jej historii, jak sie da a pewnie sie da moze byc tez kwestia wyregulowania zapłonu
merfiacz
Wysłany: Śro 20:54, 15 Kwi 2015
Temat postu: ktm 2t problem z odpalaniem
Hej wszystkim. Mam problem z odpalaniem swojego kata 125. Trzeba kopac z 20 razy na zimnym czy na cieplym. Mam wrazenie jak by go przylewalo bo jesli jest cieply to po chwili zapali tylko jak nie pociagne za manetke i chwile nie pogazuje to zgasnie i potem baaardzo ciezko znow go obudzic. Kompresja ponad 8 barow nowa swieca i nie wiem w czym jest klopot;/ gaznik dellorto a kat z 93 roku model gs. Aa i gdy jade na danym biegu i wkrece go na obroty to przerywa cos w stylu jak by stracil iskre lub go przylewalo... moc baardzo przyzwoita,filtr powietrza nowy
pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin