Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
mariantofana
Wysłany: Wto 20:35, 26 Kwi 2011
Temat postu:
Rysiek24
no wiesz...dłuuugiej liście wydatków akumulator ze względu na status "nie niezbędny" ulokowany został na szarym końcu" Na czele stawki znalazło się wiele bardziej przydatnych rzeczy... studiując zaocznie i nie mając jeszcze stałej pracy trudno uzbierać na te mniej potrzebne rzeczy:P
Dziś założyłem nowiutki akumulator. Moto pali na dotyk, na razie nie jeździłem bo nie miałem czasu ale został rozgrzany jak zwykle przed jazdą i w tym czasie nic niepokojącego nie usłyszałem/zauważyłem:)
miejmy nadzieje ze nie podczas ostrzejszej jazdy nic się nie posypie:)
pozDRo
Rysiek24
Wysłany: Nie 23:21, 24 Kwi 2011
Temat postu:
bez sesu , miec rozrusznik i go nie uzywac
fxrider
Wysłany: Nie 22:11, 24 Kwi 2011
Temat postu:
Brzmi jak pęknięta sprężyna powrotna.
Raczej nie powinna narobić bigosu podczas pracy silnika - w najgorszym przypadku, jeśli odłamał się jej luźny fragment to może go wkręcić w tryby skrzyni biegów (niezbyt duża szansa, bo są one sporo powyżej tej sprężyny, ew. luźny fragment raczej opadnie na dno tej komory).
Zła wiadomość jest taka, że ta sprężyna znajduje się właśnie w komorze skrzyni biegów i żeby cokolwiek z tym zrobić trzeba połowić silnik :/
pzdr, Adam
mariantofana
Wysłany: Nie 21:47, 24 Kwi 2011
Temat postu: Problem z kopajką.
Siema Chłopak, zdrowych i wesołych świąti!
Dziś po południu postanowiłem się przejechać i troszkę zaszaleć. Jak postanowiłem tak zrobiłem jednak w trakcie szaleństw zauważyłem, że mam lewego buta całego w oleju i natychmiast się zatrzymałem. Odkręciła mi się śrubka od blokady wału (trudno mi w to uwierzyć ale tak się stało, to chyba przez brak wałka wyrównoważającego a w konsekwencji nadmiar drgań) szybko sprawdziłem stan oleju i okazało się że była dolna granica- minimum. szybko wykręciłem jedna śrubkę od owiewek i wkręciłem zamiast tamtej zgubionej żeby zatkać wyciek. Potem nie wiedzieć czemu chwile walczyłem z odpaleniem maszyny bo coś nie chciała zapalić od kopniaka a akumulator mam całkiem padnięty i nie mam możliwości palić z rozruchajła. Po którymś kopniaku zapalił i pojechałem do najbliższego asfaltu żeby stamtąd zaholować moto na przyczepce. jednak po drodze moto zgasło samo z siebie wiec się zabrałem za odpalanie i ku mojemu zdziwieniu kopka nie powróciła do położenia neutralnego. Nie ma w ogóle naciągu sprężyny. W przyszłym tygodniu, w sobotę Rajd Pałuk więc rozbiórka silnika odpada... i teraz kilka moich pytań:
1. Co może być przyczyną braku powrotu kopajki do góry
2. Jak myślicie? Czy jak wezmę udział w Rajdzie Pałuk odpalając z rozruchajła nic się tam nie nawyrabia?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin