Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Śro 21:49, 29 Kwi 2015
Temat postu:
na tym filmiku słabo widać bo pasek jest mały. chodzi o 4 mm czystej felgi po jeździe od krawędzi felgi do środka.
na filmiku gosc ma w miare czyste felgi i tak
grzegorzszw
Wysłany: Śro 21:42, 29 Kwi 2015
Temat postu:
https://www.youtube.com/watch?v=uwfc6MYDSt0
punk891
Wysłany: Śro 15:51, 29 Kwi 2015
Temat postu:
Nie bardzo czaję, o jaki " czysty pasek " chodzi. Mógłby ktoś wrzucić zdjęcie z zaznaczoną ową częścią?
grzegorzszw
Wysłany: Śro 14:16, 29 Kwi 2015
Temat postu:
barek253 napisał:
ten bajer moze i sprawdzi sie w extreme ale na szybka jazde jakies cc itp raczej nie bo przy takim cisnieniu od razu bedzie dobijac do rawki i ciac detke oczywiscie jesli ktos taka ma
Ciśnienie dobierasz do twardości opon, dętek, w jakim terenie jeździsz, jak szybko, itd. Ale niby zawsze ma być czysty pasek na feldze 4 mm.
Czyli jeśli jeździsz bardzo szybko to pompujesz trochę mocniej (tak aby mieć ten pasek 4 mm), a przyczepność masz lepszą i twoja dętka jest bezpieczna.
henio12323
Wysłany: Pon 21:49, 27 Kwi 2015
Temat postu:
ja mam michelina starcrossa i wkurza mnie że jak opuszcze cisnienie że sie fajnie "trialowo" klei to prawie moge wsadzic palca między opone a rant ;D ciekawe cyz na duzo grubszej dętce było by lepiej
barek253
Wysłany: Pon 19:24, 27 Kwi 2015
Temat postu:
ten bajer moze i sprawdzi sie w extreme ale na szybka jazde jakies cc itp raczej nie bo przy takim cisnieniu od razu bedzie dobijac do rawki i ciac detke oczywiscie jesli ktos taka ma
KristofSX
Wysłany: Pon 13:59, 27 Kwi 2015
Temat postu:
ja też nie patrzę na ciśnienie tylko na ugięcie opony i warunki w jakich będę jeździł,
henio12323
Wysłany: Pon 10:42, 27 Kwi 2015
Temat postu:
czyli do konca nie czaje - musi byc do 4 mm ten pasek nad felgą ? w mojej oponie czy mam małe cisnienie cyz znacznie większe pasek jest na tej samej wysokosci..
grzegorzszw
Wysłany: Pon 10:14, 27 Kwi 2015
Temat postu:
Tak, testowałem. Z tym, że ja jeżdżę na Tubliss-ie. Dla przykładu w Metzelerze Six Days Extreme (sztywna opona) pompuję około 0,3 bar, a w Mitasie EF-07 Super Light (bardzo miękka opona) musiałem pompować 0,5 - 0,6 bar aby osiągnąć podobne efekty. Większe obniżenie ciśnienia w Mitasie skutkowało dobijaniem do felgi, w Metzelerze nie było tego problemu.
W tym momencie nie patrzę w ogóle na ciśnienie, a patrzę tylko jak opona pracuje i ugina się
amek721
Wysłany: Pon 8:53, 27 Kwi 2015
Temat postu:
grzegorzszw testowałeś może?
grzegorzszw
Wysłany: Nie 20:04, 26 Kwi 2015
Temat postu:
To jest ciekawa teoria:
"90% of riders do not set their tire pressures properly! The majority of riders just set their pressures somewhere between 12-15 psi, and never really give it much thought. The majority of riders have absolutely no idea what tire pressure they should run, so they usually ask their buddy, who probably has even less of a clue as to the reasons why he runs what pressure! Especially if he's stubborn and says he's run 38psi for 50 years, and it always worked good...
There is only ONE METHOD to deciding the proper tire pressure. Its called RIM CLEAN... There must be up to, a max of 4mm of a clean strip to the outside of the rim where it contacts the tire. The tire rolls over the rim somewhat, keeping this part of the rim clean! ALL off-road motorcycle tires are DESIGNED to work this way! Front and rear. "D" shaped rims will require less rim clean for obvious reasons.
The tire pressure is adjusted so that the proper amount of rim clean is visable. The tire pressure will differ DRAMATICALLY from tire to tire, tube to tube, bike to bike, track to track!
A soft carcass tire with a stock tube may require 16 psi in order to have the proper rim clean. A hard carcass tire with a heavy duty tube, may only require 6psi! So if you have a stiff tire, with a stiff tube, and you have say, 15psi in it, it is almost the equivalent to running 25psi!
It is very easy to run the wrong pressure, but most people don't know how to calibrate it. If you have the proper amout of rim clean, and your buddy has the exact same bike/tires/tubes but he has no rim clean, you theoretically have say 10% MORE TRACTION! Now thats a big deal!
Tire pressure (psi) is only a number, and that number is used to calibrate the rim clean..."
http://www.suspensiontuninghelp.moonfruit.com/#/setup-tips/4511681574
wieo
Wysłany: Nie 16:57, 26 Kwi 2015
Temat postu:
Witam
Dziękuje za porady na dzisiejszy wyjazd dałem przód 1 tył 1 na zmniejszę jeszcze te wartości.
Pozdrawiam
Wiechu
szaman108
Wysłany: Nie 14:17, 26 Kwi 2015
Temat postu:
Ja latam na 0,5 i przód i tył
KristofSX
Wysłany: Nie 13:47, 26 Kwi 2015
Temat postu:
tył na błoto + podjazdy można dać jeszcze mniej
barek253
Wysłany: Nie 13:24, 26 Kwi 2015
Temat postu:
przod 0,9-1,0
tyl 0,7-0,9
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin