Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
bully
Wysłany: Nie 13:43, 10 Maj 2015
Temat postu:
nad czym wy się tu zastanawiacie, przeciez widać że komuś padł cylek od 525 EXC/SX i kupił cylek tez 95mm, a tu du*a bo od 450 SX
no i stąd rzeźba.
mazi-1986
Wysłany: Sob 15:07, 09 Maj 2015
Temat postu:
Rozwiazałeś problem?
mazi-1986
Wysłany: Śro 8:01, 06 Maj 2015
Temat postu:
Te zdjęcia powinny Ci pomoc:
https://plus.google.com/photos/102506740424698280936/albums/6145649381160391217
mazi-1986
Wysłany: Wto 15:22, 05 Maj 2015
Temat postu:
Niepokoi mnie ten kołnierz na dole Twojego cylindra, chodzi mi o fragment który wchodzi w kartery i komorę korbową. Stąd wniosek, że coś może być nabite
Czy z uszczelka, czy bez skok będziesz miał taki sam, uszczelka nie ma wpływu.
Podana przez Ciebie wartość skoku, jak widzisz nie pasuje do żadnej z podanych wartości przez Hackera. Weź no zmierz jeszcze raz ten skok dokładnie czyli odległość pomiędzy górną krawędzią tłoka, w dolnym położeniu i w gòrnym, najwyższym położeniu.
Nie wystarczy tak najzwyczajniej kupić cylinder, trzeba dobrać do Niego odpowiedni tłok, żeby wszystko hulało jak powinno.
Zmierza jutro wysokość cylindra etc. i Ci podam.
rdzz
Wysłany: Wto 15:03, 05 Maj 2015
Temat postu:
mazi-1986 napisał:
Podejżewam, że będzie 72mm, czyli prawidłowy.
Cylek może być znacznie splanowany z góry, wręcz ścięty kilka dobrych milimetròw. Nabita tuleja przedłużająca cylek w dòł, celem zniwelowania roznicy na skutek cięcia i założony ten zmyślny dystans od dołu. Napinacz przez to że cylek jest skrócony, znajduje się wyżej niż oryginalnie, w innym miejscu naciskając prowadnice. Przez to najebane jeszcze uszczelek żeby napinacz zadziałał.
Jak będę w domu w środę to wszystko Ci pomierzę, w miarę możliwości.
Nic innego mi juz do łba nie przychodzi
http://zapodaj.net/6a2322450d82a.jpg.html
to ja mam tuleję czy nicasil?
wyszło mi 68mm na jednej uszczelce 0.5mm
hacker33 napisał:
Jeżeli twój silnik to 400, wtedy bore /stroke 89/64mm
Jeżeli 450 to bore/stroke 89/72mm
Jeżeli 525 to bore stroke 95/72mm
Silnik od KTM-a 450sx ma 95/63,4mm
Jeżeli ktoś chciał użyć stary cylinder to musiał go rozwiercić do 95 i dać podkładkę 8mm
Jeżeli ktoś użył cylindra od 450SX to musiał dać podkładkę 8,6mm
U mnie były podłożone uszczelki o grubości 3mm.
Czyli mam zamawiać cylinder do 525?
mazi-1986
Wysłany: Wto 8:05, 05 Maj 2015
Temat postu:
Na chwilę obecną przede wszystkim ustał skok tłoka. Na tej podstawie będzie można wstępnie określić co dalej robić z tym silnikiem. Wygląda na to że potrzebny będzie nowy cylinder, jeśli chcesz się pozbyć rzeźby.
hacker33
Wysłany: Pon 22:38, 04 Maj 2015
Temat postu:
Jeżeli twój silnik to 400, wtedy bore /stroke 89/64mm
Jeżeli 450 to bore/stroke 89/72mm
Jeżeli 525 to bore stroke 95/72mm
Silnik od KTM-a 450sx ma 95/63,4mm
Jeżeli ktoś chciał użyć stary cylinder to musiał go rozwiercić do 95 i dać podkładkę 8mm
Jeżeli ktoś użył cylindra od 450SX to musiał dać podkładkę 8,6mm
mazi-1986
Wysłany: Pon 20:45, 04 Maj 2015
Temat postu:
Podejżewam, że będzie 72mm, czyli prawidłowy.
Cylek może być znacznie splanowany z góry, wręcz ścięty kilka dobrych milimetròw. Nabita tuleja przedłużająca cylek w dòł, celem zniwelowania roznicy na skutek cięcia i założony ten zmyślny dystans od dołu. Napinacz przez to że cylek jest skrócony, znajduje się wyżej niż oryginalnie, w innym miejscu naciskając prowadnice. Przez to najebane jeszcze uszczelek żeby napinacz zadziałał.
Jak będę w domu w środę to wszystko Ci pomierzę, w miarę możliwości.
Nic innego mi juz do łba nie przychodzi
hacker33
Wysłany: Pon 20:20, 04 Maj 2015
Temat postu:
Jak masz założony tłok i cylinder to zmierz przy pomocy suwmiarki dokładny skok tłoka.
rdzz
Wysłany: Pon 19:54, 04 Maj 2015
Temat postu:
mazi-1986 napisał:
Głowica zdrowa
Jakie różnice według Ciebie, w cylindrach?
W twoim cylku tłok nie dochodził do końca komory, właśnie przez uszczelki, dlatego widoczny jest nagar na krańcu.
Sprawdź ten napinacz. Czy jest taki jak trzeba, czy działa poprawnie? Masz hydrauliczny, czy mechaniczny?
najbardziej rzuca mi się w oczy to podwyższenie
napinacz mechaniczny szesnaście ząbków naliczyłem,wygląda na sprawny.
jeszcze jakieś pomysły?
hacker33
Wysłany: Pon 7:34, 04 Maj 2015
Temat postu:
mazi-1986 napisał:
Głowica zdrowa
Jakie różnice według Ciebie, w cylindrach?
W twoim cylku tłok nie dochodził do końca komory, właśnie przez uszczelki, dlatego widoczny jest nagar na krańcu.
Sprawdź ten napinacz. Czy jest taki jak trzeba, czy działa poprawnie? Masz hydrauliczny, czy mechaniczny?
....ehhh...mechanicy
W każdym cylindrze jest taka część z nagarem, która nie pracuje, nie wyciera się w czasie pracy silnika ponieważ pierścienie nie dochodzą do końca cylindra.
Zobacz sonie na tłok ile masz od górnego pierścienia do denka tłoka a następnie spójrz na swój cylinder i pożeń te dwa fakty.
Masz wysoki tłoki dlatego masz duży ślad na cylindrze.
mazi-1986
Wysłany: Pon 6:36, 04 Maj 2015
Temat postu:
Głowica zdrowa
Jakie różnice według Ciebie, w cylindrach?
W twoim cylku tłok nie dochodził do końca komory, właśnie przez uszczelki, dlatego widoczny jest nagar na krańcu.
Sprawdź ten napinacz. Czy jest taki jak trzeba, czy działa poprawnie? Masz hydrauliczny, czy mechaniczny?
rdzz
Wysłany: Nie 21:10, 03 Maj 2015
Temat postu:
znalazłem takie zdjęcie na allegro, ten cylinder wygląda inaczej
http://allegro.pl/cylinder-ktm-exc-400-stan-idealny-czesci-ktm-450-i5099881395.html
http://zapodaj.net/43cba4620dc7b.jpg.html
http://zapodaj.net/881e228b3c03d.jpg.html
http://zapodaj.net/5fdc533e5492e.jpg.html
http://zapodaj.net/6c2dc2d407b75.jpg.html
zdjęcia cylindra, widać że nie chodził do samej góry.
http://zapodaj.net/5228ae249bc0c.jpg.html
http://zapodaj.net/6a2322450d82a.jpg.html
mazi-1986
Wysłany: Nie 20:51, 03 Maj 2015
Temat postu:
450 SX, miały inną wysokość cylka.
Wygląda na to, że i prowadnice i koło okej.
Wrzuć fotkę głowicy, może za bardzo splanowana, no ale żeby aż tyle?
A napinacz oryginał, czy jakiś chińczyk?
rdzz
Wysłany: Nie 20:37, 03 Maj 2015
Temat postu:
Prowadnica czarna ma nr 59036002000, na drugie nie ma żadnego numeru z tego co patrzyłem to prowadnice dla 400 i 525 mają takie same numery.
Zębatka 18z w różnych punktach ma 47mm mierzone na zębach.
http://zapodaj.net/c705132ad8061.jpg.html
http://zapodaj.net/711ac1c75b9b0.jpg.html
http://zapodaj.net/82fe8f57fffaf.jpg.html
Każdy cylinder z silnika rfs ma taką samą wysokość ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin