Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
tomeks1112
Wysłany: Wto 12:09, 12 Maj 2015
Temat postu:
To co mi radzicie żebym zrobił?Żeby mi się to zbierało jak mu odkręcę...
szaman108
Wysłany: Pon 19:17, 11 Maj 2015
Temat postu:
To jest jeszcze stary gaxnik,ja u siebie wsadziłem od EXC450 z 2004 roku,jest lepiej jeśli chodzi o pompkę przyśpieszacza(łatwiej jest zrobić regulację)
kzq
Wysłany: Pon 15:50, 11 Maj 2015
Temat postu:
Nie posiadam czegoś takiego niestety, ale zniwelowałem trochę to dławienie wsadzając kulkę od łożyska pod membranę pompki przyśpieszacza ograniczając jego wyciskanie
, tylko nie pamiętam po której stronie ją umieściłem gdyż robiłem to dawno a przy moto nie grzebałem ostatnio, także można sobie kombinować zamiast wydać kasę na tą dodatkową regulację.
Zwróć też uwagę na takie 2 ramiona w gaźniku które wyciskają bolec pompki przyśpieszacza. Są w nich takie miedziane tulejki, ja miałem je bardzo wyrobione, chciałem je gdzieś kupić ale nigdzie nie było, więc je odwróciłem o 180 stopni i trochę lepiej dział, zwróć uwagę jak jest u ciebie.
Na tym schemacie numer 67 i 62 są takie ramiona i w nich są właśnie te miedziane tulejki.
szaman108
Wysłany: Nie 22:14, 10 Maj 2015
Temat postu:
Kolego kzq używasz(masz zamontowane) takie cudo?Jeśli tak to jakie wrażenia.Ja zdrutowałem pompkę ale mnie to nie rajcuje
nie dławi się co prawda ale....
kzq
Wysłany: Nie 21:58, 10 Maj 2015
Temat postu:
Polecam Ci przeczytać temat o ustawianiu gaźnika, tam praktycznie wszystkie kwestie zostały już poruszone
http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/gaznik-poprawna-regulacja-fcr-a,4610.html
Słaby dół to normalne dla tej pojemności. Co do dławienia przy szybkim wkręcaniu na obroty to musisz przeżyć albo kupić takie coś (zaciągnięte z innego tematu):
hacker33 napisał:
KTM nie posiada w gaźniku dyszy "leak jet".
Dlatego są takie ospałe przy odwijaniu. Dostają za dużo paliwa z pompki.
Jak chcesz aby chodził jak żyleta to musisz sobie sprawić coś takiego
tomeks1112
Wysłany: Śro 13:55, 06 Maj 2015
Temat postu:
A czy może to być zbyt wolna praca przyśpieszacza dokładnie ten wałek,sprężynka która dociska tę membrane?
tomeks1112
Wysłany: Śro 11:53, 06 Maj 2015
Temat postu:
Panowie, przeczyściłem gaźnik i podniosłem iglicę i motor wkręca się na obroty,pali do strzału kopka rozrusznik, tylko mam troszkę słaby dół nie idzie na koło i tak jak by go przymulało. Przestawiałem iglice na wszystkie pozycje i nic to nie dawało. W czym może być problem?
Gość
Wysłany: Sob 19:31, 02 Maj 2015
Temat postu:
Filtr powietrza mam nowy. A jeśli chodzi o ustawienie gaźnika jakie teoretycznie powinno być seryjnie żebym mógł go sprawdzić?
janexc200
Wysłany: Sob 14:30, 02 Maj 2015
Temat postu:
-brudny, rozregulowany gaźnik
-filt powietrza ma byc czysty i nasączony
-uszkodzony moduł
Gość
Wysłany: Sob 8:40, 02 Maj 2015
Temat postu:
Tak to 4t. Motor niedawno kupiłem i wszytko dobrze chodziło. Zawory sprawdzałem są dobre, luz odpowiedni, świeca lekko brązowa więc dobra. Co dalej?
Bostorn
Wysłany: Wto 22:46, 28 Kwi 2015
Temat postu:
mowa o 4t? kiedy ostatnio regulowałeś zawory? sprawdż też kolor świecy.
Dodatkowe pytanie co ostatnio przy nim robiłes, jakie naprawy, wymiany?
tomeks1112
Wysłany: Wto 19:57, 28 Kwi 2015
Temat postu: ktm exc 250, 2003 rok nie wkręca sie na obroty
Witam, mam problem z moim ktm, mianowicie jak jest zimny to normalnie go odpalę, jak chce ruszyć to go dławi po delikatnym odkręceniu gazu i gaśnie, choć nie zawsze się tak dzieje bo czasami normalnie można mu delikatnie odkręcić i chodzi. Ma też coś takiego że bardzo wali w wydech, wręcz idzie ogień przy schodzeniu z obrotów. Kolejnym problemem jest tez to że na kopkę trzeba go kopać ze 3 razy i odpali jak jest ciepły a z rozrusznika nigdy choć kręci normalnie. Co byście na to wszystko powiedzieli?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin