Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pią 17:21, 22 Lip 2011
Temat postu:
papas czemu niby ma nie lac 95 oktanowego paliwa ? serwisówka podaje aby lać własnie 95. zaleca chyba tylko do 1 silnika 98. do wiekszosci (95%) poleca własnie 95 oktanów. a starsze lc4 mogą pracowac na paliwie ponizej 90 oktanów! po co by podawali wbrew ?
KristofSX
Wysłany: Pią 15:42, 22 Lip 2011
Temat postu:
yeah, wyregulowałem zawory, jest ok
szakul123
Wysłany: Pią 14:34, 22 Lip 2011
Temat postu:
a jakiego koloru świeca jest?? la miałem w swojej lc4 podobnie i okazało się że to gaźnik do regulacji (świeca była czarna jak smoła)
papas21
Wysłany: Pią 14:21, 22 Lip 2011
Temat postu:
Nigdy nielej tam 95tki tylko 98 jak już zawory mogłęś zle dokręcić trzeba je sprawdzić konkretnie przerwe dodam że ta bestja jest strasznie wrażliwa na luzy zaworowe, objawia się to np. mniejszą mocą z dołu
batsopot
Wysłany: Śro 5:48, 27 Kwi 2011
Temat postu:
a nie maja odciecia zapłonu np aby nie przekorbic ?
KristofSX
Wysłany: Wto 23:56, 26 Kwi 2011
Temat postu: 520 SX - praca silnika przy dużych prędkościach/obrotach
hej!
bike: 520SX 2000
przy jeździe na 4 biegu na wysokich obrotach, bike jakby "przerywał"
tzn nie ma objawu szarpania ale słychac co chile pusty suw (za mało paliwa??)
przy rozpędzaniu , odpalaniu, czy na wolnych obrotach silnik pracuje równo, bez najmniejzego zająknięcia
czy to będzie
zawory, świeca, czy gaźnik? (membrana , dysza, iglica za nisko?)
rozrząd jest ok, zawory ustawiane 30-40mth temu, paliwo PB95/98 z BP/Orlen
jakies pomysły?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin