Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
szaman108
Wysłany: Sob 19:00, 02 Maj 2015
Temat postu:
,,Nie popełnia błędów tylko ten,kto nic nie robi"
Dobrze że się tak to skończyło
bez dodatkowych kosztów i maszyna zdrowa
makperson
Wysłany: Sob 12:55, 02 Maj 2015
Temat postu:
No i mam rozwiązanie zagadki
zawory nie w tym gmp ustawione, zrobiłem jak trzeba, założyłem oryginalny napinacz zreanimowany i moto hula
henio12323
Wysłany: Czw 22:16, 30 Kwi 2015
Temat postu:
wsadź nowy napinacz odpal i zobacz jak bedzie odpalał i jak bedzie pracował
mi tez padł raz chinski napinacz, ale problemem był taki sworzeń zapadki, wystarczyło poprawić i zaklepać i jeszcze pojeździł
makperson
Wysłany: Czw 19:03, 30 Kwi 2015
Temat postu:
od generalki ustawiałem zawory już jakieś 4-5 razy zawsze było okej, tłok w górze, krzywki w dół, śruba wkręcona... ale pierwszy raz ustawiałem tą "metodą z filmu", nie patrzyłem na krzywki, i stąd pytanie bo mogłem coś przeoczyć, teoretycznie było ok bo zawory ruszają sie jak na filmie, tłok w górze i teoretycznie mi sie zgadzało więc ustawiłem, zbiegiem okoliczności klęknął mi w tym czasie napinacz no i pierwszy raz zdarzyło mi się takie coś że było ciężko kopnąć więc naturalnie przyszło mi do głowy, że skoro pierwszy raz ustawiałem inaczej niż zwykle zawory to może przez to ciężko się kopie. Kiedyś tez miałem taką sytuacje, że poluzowały mi się śruby na napinaczu i wyszedł trochę, i rozrząd nie przeskoczył, mam nadzieje, że też się tak nie stało
GaCek
Wysłany: Czw 18:38, 30 Kwi 2015
Temat postu:
Możliwe że rozrząd przeskoczył.
Dla pewności rozrząd na znaki, blokada wału i masz pewność prawidłowego ustawienia do regulacji zaworów.
Jeżeli nie ogarniasz to sprzęt do gościa, które zna się a nie tylko mniej więcej wie jak to zrobić.
makperson
Wysłany: Czw 14:39, 30 Kwi 2015
Temat postu:
Jakoś zawsze ustawiałem po swojemu i było git. Teraz oglądnąłem filmik znany tu na forum jak właśnie gościu tak ustawia, nawet świece ma wkręconą, chyba że coś, źle zrozumiałem z filmiku no ale tak było że kręcił kołem aż kręcąc chyba do przodu wchodzą wydechy, kręcąc do tyłu- ssące. Może coś pomotałem, sam już nie wiem, zrobię gwint w starym oryginalnym napinaczu i go założę, potem zabiorę się jeszcze raz za zawory.
PS. hejtuje chińskie napinacze pasujące do KTM - u mnie rozleciał się po 20 mth
szaman108
Wysłany: Czw 13:37, 30 Kwi 2015
Temat postu:
Wychodzi na to,że ustawiasz na ,,mijance" a to błąd.Jak nie ogarniasz za bardzo zasady działania faz rozrządu w silniku czterosuwowym to spróbuj ustawiać wydechy jak ssące są wciśnięte i na odwrót.
makperson
Wysłany: Czw 11:27, 30 Kwi 2015
Temat postu: Temat na szybko- zawory, łańcuszek
Panowie po ustawianiu zaworów odpalam i słychać że klekocze, gasze, jeszcze raz pale i cięzko kopnąć, ściągam napinacz, cały schowany, sprężyna- miazga. I tutaj pytanie, to że szeleścił to wiadomo- napinacz, a to że ciężko kopnąć to też przez napinacz, czy zawory źle ustawione ? (ustawiałem tak że kręce kołem dochodze do momentu że kręcąc kołem w jedną stronę wciskają się wydechy, w drugą stronę - wciskają się ssące, tłok na górze, i wtedy ustawiam luzy na wszystkich).
Pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin