Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
kuchar
Wysłany: Nie 20:13, 01 Maj 2011
Temat postu:
Dziękuję za informacje.
Niestety wciąż jest jakaś muka!!
Po chwili latania alumulator jest pusty.
Kiedy sprawdzam instalację na podłączonym zewnętrznym akumulatorze, wszystko działa super, niestety kiedy odpalam sprzęta z zainstalowanym 3ah aku po chwili światła, stopy i kierunki szlag trafia!
Co to faken może być.
Podłączyłem tą diodę na próbę i z nią swiatła też działają, wiec okazuje się, że była sprawna.
Może problem tkwi w ładowaniu akumulatora ??? Co o tym sadzicie?
bully
Wysłany: Nie 19:48, 01 Maj 2011
Temat postu:
zwykła dioda prostownicza o prądzie min 10A napiecie 100V w górę, tylko musisz odpowiednio ją tam włożyc wazny jest kierunek. w serwisowce 95r sa schematy.
fxrider
Wysłany: Nie 19:41, 01 Maj 2011
Temat postu:
Dioda kontroluje przepływ prądu - pozwala mu płynąć tylko w jedną stronę (taki zawór jednokierunkowy). Być może usuwając ją zrobiłeś sobie "obejście" w instalacji.
kuchar
Wysłany: Sob 19:14, 30 Kwi 2011
Temat postu:
Dzięki. Ja mam akumulator 3ah. Powiedz proszę po co ta dioda jest. Ja ją usunalem ponieważ była przyczyną usterki - braku świateł i stopów. Kable z gniazda polaczylem i wszystko na pierwszy rzut oka gra, ale nie wiem, czy tak mogę to zostawić? Czy masz parametry tej diody, abym mógł ją dokupić? Proszę daj znać. Z góry Tobie dziękuje.
bully
Wysłany: Sob 18:59, 30 Kwi 2011
Temat postu:
chyba mówisz o diodzie (patrząc od przodu ostania wtyczka po prawej), jest ona w instalacji z akku, w instalacji bez akku wpinają tam zworę.
kuchar
Wysłany: Sob 10:23, 30 Kwi 2011
Temat postu: Co to za część i do czego słuzy? Opornik ...
W moim 350 z 1994 miałem problem. Przestały działać: światło stop, światła mijania i długie oraz kontrolki. Kierunki działają.
Sprawdzałem całą instalację szukając problemu i okazało się, że winny jest taki opornik, czy też kondensator wpięty do instalacji pod zegarami. Kiedy go usunąłem i zwarłem przewody, które do tego czegoś prowadziły, światła mijania i długie zaczęły działać, podobnie światło stop i kontrolki w zegarze.
Zasadniczo po usunięci tego czegoś wszystko jest w porządku, no może prawie wszystko, ponieważ teraz po przekręceniu i wyjęciu kluczyka, kontrolka luzu świeci się dalej, mogę włączyć też światła itd. Dotychczas takiej opcji nie było ponieważ te podzespoły działały tylko po przekręceniu kluczyka na pozycję on.
Mam więc pytanie co to jest to co ja usunąłem i czy jest to potrzebne i gdzie to kupić??? Proszę pomóżcie
Z góry dziękuję za zaangażowanie w temat i pomoc
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin