Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
racesupport
Wysłany: Czw 13:51, 11 Cze 2015
Temat postu:
KTM niestety droższy i w zakupie i w eksploatacji, na Twoim miejscu szukałbym Bety RR 250 lub 300, zwykłą lub Racing, sam chciałem kupić, to są super udane motorki, jeździ ich coraz więcej, u nas jeździ 5szt, modele 2014, 2 racingi na zawiasie marzocchi, części dużo tańsze od KTM'a, dostępność bez problemów, świetna charakterystyka silnika i zawieszenia, najlepiej szukać na czechach np. tipmoto.cz, 2t dostaniesz już za ok 18-20tyś, czasem da się coś taniej wyskrobać z roczników 13-14. 4T są trochę ociężałe z tego co mi wiadomo.
4tSTUNT
Wysłany: Czw 8:06, 11 Cze 2015
Temat postu:
Konkretna wypowiedź za co dziękuję.
Z tego co widzę jednak chyba nie ma co szukać alternatywy w tańszej husqvarnie tylko męczyć kasę na ktm
)
konstantyn
Wysłany: Śro 21:50, 10 Cze 2015
Temat postu:
http://www.cafehusky.com/
tu wszystko po husqvarnam
racesupport
Wysłany: Pon 19:17, 08 Cze 2015
Temat postu:
nie, nie i nie !! nie kupować żadnych Husqvarn 310, ja miałem TXC 310R 2013r, pierwsze co się zepsuło i tyczy się to wszystkich modeli tych nowszych - rozrusznik, zębatka zdawcza i wałek ślimakowy się wyrabiają,, rozrusznik przycina i zachowuje sie jakby był padnięty aku, Druga sprawa - u mnie zaczął świrować stator, po ostrym katowaniu w terenie kiedy na pełnych obrotach chodził wentylator nagminnie huska gasła po wysprzęgleniu ! Mało tego, w modelu 2013 i prawdopodobnie w tych 2012 będzie to samo bo silniki są te same tylko głowice w modelach 2013- "R" poddane zostały obróbce wykryto piękny feler, tutaj link do tematu forum ze zdjęciami -
http://cafehusky.pl/viewtopic.php?t=2392
Rozmawiałem z przedstawicielem Beta na polskę o tym motorze i mówie że to są raczej nieudane sprzęty a akurat tego człowieka zdanie biorę pod uwagę bo wiem, że ma o tym pojęcie i o wszelkich technologiach stosowanych w motorkach tego typu. Ja nie twierdzę, że ta czy inna Huska się będzie tak psuć ale wiem, że dla modelu TXC 310R 2013 była ogłoszona akcja serwisowa na te części rozrusznika. Koledzy z forum cafehusky opisują jak działa gwarancja u Moto-mleczka i jacy są skorzy do pomocy... Fakt że części drogie nie były bo stator 380zł w ktmie taka cena to za korek do baku, komplet sprzęgła 360zł, części rozrusznika 500zł dostępne były za 2mies po tym jak do nich napisałem bo zwyczajnie zabrakło towaru po akcji serwisowej. Jeśli chodzi o samą jazdę to jeździło się dobrze poza tym, że biegi nie wskakiwały tak jakbym sobie to życzył, często na zawodach kiedy wrzucałem wyższy bieg był ułamek sek luz i dop po chwili zaskoczył, takie dingsy potrafią przy wielkim zmęczeniu zrzucić z motora kiedy myślisz że po dodaniu gazu jak zmienisz bieg to pojedzie szybciej... masakra, zawieszenie bdb bo Kayaba, do hamulców też nie było się czego przyczepić, waga odczuwalna niestety konkretnie... To tyle ode mnie. Jakbyś kupił to mam trochę części do Husqvarny z tych roczników
KozioŁ
Wysłany: Pią 8:50, 05 Cze 2015
Temat postu:
faktycznie musieliśmy się nie zrozumieć
zrozumiałem że pęknięcie jest w połówce a nie w przekładni
Gość
Wysłany: Pią 8:29, 05 Cze 2015
Temat postu:
To ja jestem tym właścicielem, nie wiem, czy tu jest jakaś przywitalnia, ale musiałem napisać. @KozioŁ PĘKNIĘCIE MIĘDZY KARTERAMI? Jakie pęknięcie? Nie wiem, czy naprawdę do mnie dzwoniłeś, ale jeśli tak to chyba się nie dogadaliśmy... Motocykl ma zdjętą przekładnię rozrusznika, dlatego teraz jest palony na kopnik. Ta przekładnia, z tego co wiem, to ich wada fabryczna i faktycznie kiedy pęka to wycieka olej, ale teraz nie ma mowy o żadnym wycieku. Jest to część zewnętrzna, która nie ma nic wspólnego z karterami, którą wymienia się 5 minut i trzeba do tego jedynie zdjąć wydech. W serwisie kosztuje 300 zł. Poza tym w motorze ślizga się sprzęgło i... tyle. Faktycznie motocykla nie da się zarejestrować, ale to jest 3 letni motocykl za 10000. Jakby był zarejestrowany, to kosztowałby o połowę więcej i sprzedałby się pewnie od razu.
KozioŁ
Wysłany: Czw 21:55, 04 Cze 2015
Temat postu:
dzwoniłem do gościa i mówił że jest jakieś pęknięcie między karterami i sączy się olej, poza tym brak papierów do rejestracji i tłok do wymiany
mimo wszystko uważam że cena bardzo atrakcyjna jak za ten rocznik
4tSTUNT
Wysłany: Czw 20:25, 04 Cze 2015
Temat postu:
Panowie, ciśnienie związane z brakiem motocykla jest coraz większe, jeździć się chce i szuka się różnych nowych alternatyw, dlatego w oko tym razem wpadła mi husqvarna te 310 z 2012r.
Dokładnie ta:
[url]http://allegro.pl/show_item.php?item=5379236938 [/url]
Aukcja nr 5379236938
Ogladał może ktoś ją? Jakieś wskazówki informacje dotyczące jej lub tego modelu?
Cena atrakcyjna ale czy bez pułapki. Na pewno tłok do wymiany tzn manual z tego co widział mówi o wymianie przy jeździe enduro gdy wybije 80mth.
W internecie ogólnie o modelu mówią że zapiernicza i że konkurent dla ktm excf 350.
Słucham co wy powiecie
)
konstantyn
Wysłany: Pon 14:44, 04 Maj 2015
Temat postu:
do tego. to "enduro" ma skrzynię biegów od crossu . i 5 biegow . masakra (
4tSTUNT
Wysłany: Sob 21:21, 02 Maj 2015
Temat postu:
Ok, wielkie dzięki.
Takiej informacji potrzebowałem więc bastuje z tym modelem i szukam dalej czegoś, aczkolwiek za 8k bez kwitów chyba bym się przejechał zobaczyć je do Ciebie
grzegorzszw
Wysłany: Sob 12:29, 02 Maj 2015
Temat postu:
Miałem coś takiego dwa tygodnie w idealnym stanie i cieszę się, że to sprzedałem. Moto wysokie, szerokie przy chłodnicach, siedzenie tak wyprofilowane, że nie da się siadać "na wlewie" (zjeżdża się), brakuje szybszego biegu, dziwnie się odpala (kopniak wysunięty do przodu), niezbyt przyjazna charakterystyka silnika, ciężki.
Konstrukcyjnie jest to motocykl z lat '90.
Swoją sprzedałem za 8k, też 2010 r, ale bez kwitów.
barek253
Wysłany: Sob 9:46, 02 Maj 2015
Temat postu:
wszystko w tych huskach na odwrot
calkiem inna pozycja i odczucia najlepiej sie przymierzyc i zobaczyc czy odopowiada
4tSTUNT
Wysłany: Sob 9:24, 02 Maj 2015
Temat postu: Tym razemm TE 310..........................Husqvarna wr 250
Siemka
Trochę z innej beczki, ale miał ktoś styczność z tym sprzętem, zna go, oglądał?
Husqvarna WR 250,300,ktm exc,2010r,z Italii,GNIEZNO
http://otomoto.pl/oferta/husqvarna-wr-250-300-ktm-exc-2010r-z-italii-gniezno-ID3hjGe1.html
Moto od jakiś 3tygodni chyba w sprzedaży i jak widać jeszcze nikt go nie kupił a zdaje się atrakcyjne dlatego myslę czy warta jest zachodu?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin